Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DYSKRYMINACJA W MIEJSCU PRACY W POLSCE
Advertisements

Fazy rozwoju grupy w psychoterapii
Szczęście a zdrowie człowieka
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości w firmie
TEMPERAMENT.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Warszawa 2013.
Postawa DEF. I: Stanisław Mika, Psychologia społeczna:
Co wpływa na jakość życia w późnym okresie dorosłości ?
Czynniki wpływające na motywację wewnętrzną
DOBRE DZIECIŃSTWO Prawo i obowiązek Bydgoszcz,
Grażyna Hałaburda Urząd Miejski w Gdańsku
Co to są emocje? Emocja jest wynikiem nieświadomej lub świadomej oceny zdarzenia jako istotnie wpływającego na cele lub interesy podmiotu. Emocja jest.
Broszura opisuje zjawisko przemocy i agresji oraz jego formy
Zarządzanie strategiczne
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
NAJWIĘKSZE MIASTA POLSKI
Warszawa -stolica Polski
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
Adam Lewandowski. Coraz bardziej potrzebujemy całościowych strategii i skoordynowanych działań ze strony wszystkich instytucji i osób zaangażowanych w.
Jak budować więzi z dziećmi?
Magdalena Florek Warszawa
Efekty realizacji Strategii rozwoju m.st. Warszawy Warszawa r.
Uszczęśliwienie kobiety
DEKALOG NAUCZYCIELA.
WARSZAWA.
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
Konferencja naukowa pt.: Edukacja seksualna, ale jaka?
Hanna Jaczewska Szkoła Podst. Nr 61, kl.6B
ROKIEM FRYDERYKA CHOPINA. 30 maja 2010 Ogród Saski i Pałac Prezydencki Chopinowski Dzień Dziecka. Rodzinny piknik muzyczny: koncerty, lekcje polskich.
Nasza stolica prezentacja klasy 3a
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa I.
Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży „Józef” w Opolu
Rozwiązywanie konfliktów
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
w praktyce pedagogicznej
Praca z kadrą w chorągwi Jak zacząć?
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
ścisła współpraca, czy szeroka niezależność ?
Najważniejsze atrakcje turystyczne Warszawy
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
czyli oddziaływanie grupy na jednostkę
Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.
WOLONTARIAT ŚDM WOLONTARIAT ŚDM 2016 Struktura krajowa Krajowe Biuro ŚDM Komitet Organizacyjny ŚDM Warszawa Centra Diecezjalne Diecezjalni.
Polska wieś w malarstwie i literaturze Młodej Polski
Wykształcenie a szczęście Badania korelacji między poziomem wykształcenia a miarami szczęścia Wszystkie badania potwierdziły korelację (małą, ok. 0.10)
Atrakcje Turystyczne Warszawy
MŁODZI DLA WIELUNIA I Z WIELUNIANAMI WIELUŃ kiedyś a dziś.
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
Biblioteka ucząca się Roman Tomaszewski Mariusz Polarczyk
Atrakcje turystyczne Warszawy
droga do sukcesu imprezy biegowej
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Pod patronatem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
WIĘZI W RODZINIE JAKO CZYNNIK CHRONIĄCY
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
„Aby mierzyć drogę przyszłą, Trzeba wiedzieć, skąd się przyszło.” Cyprian Kamil Norwid.
Zabytki Warszawy Autor: Lucyna Wasielewska W prezentacji wykorzystano tekst i grafikę z Wikipedii Wolnej Encyklopedii opartej na licencjach GNU Free Documentation.
Zabytki Warszawy.
Rodzice nie muszą być samotni
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
Afektywne podejście do lojalności
Nasze przedszkole bardzo ceni wartości patriotyczne, stara się od najmłodszych lat budzić w dzieciach miłość do małej i wielkiej Ojczyzny przez ugruntowanie.
Uszczęśliwienie kobiety
Wyniki sondażu przeprowadzonego wśród mieszkańców gminy Raba Wyżna
Zapis prezentacji:

Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa. 2 kwietnia 2014, Debata z cyklu Warszawa 2.0 Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa. Osobowość, emocje, tożsamość Alicja Grochowska Współpraca: Andrzej Falkowski

Marka Elementy marki Warszawa Baza do kształtowania wizerunku miasta Emocje Osobowość Zależności między nimi tworzą wartość marki

Skojarzeniowa struktura marki Warszawa (poznanie) W jakim stopniu submarka wypełnia treść „Warszawy” w umysłach mieszkańców Mieszkańcy Warszawy Warszawa-Chopin: Centrum, Krakowskie Przedmieście, kultura, Łazienki, lotnisko, miłość, muzeum, Polska Warszawa-Stadion: Afery, dużo ludzi, Euro 2012, hałas, korki, kultura, Legia, miłość, mosty, nowoczesność, oszustwa, pośpiech Chopin-Stadion: Duma narodowa, koncerty, kultura Wiosna 2012

Emocje do Warszawy (Skala sieci emocjonalnej) Emocje pozytywne: sympatia, radość, zadowolenie, szczęście, satysfakcja, chęć przebywania, przyjemność Emocje negatywne: irytacja, zdenerwowanie, gniew Mieszkańcy Warszawy

Osobowość marki Szczerość Ekscytacja Kompetencja Szorstkość Wyrafinowanie Mocno stąpająca po ziemi Uczciwa Zdrowa Pogodna Śmiała Uduchowiona Pomysłowa Nowoczesna Godna zaufania Inteligentna Odnosząca sukces Lubiąca aktywność na powietrzu Twarda Z wyższej klasy Czarująca

Struktura osobowości marki Warszawa 3,4 3,3 3,2 3,1 3 2,9 śmiała, modna, ekscytująca, uduchowiona, opanowana w trudnych sytuacjach, młoda, pomysłowa, unikalna, nowoczesna (na czasie), współczesna godna zaufania, ciężko pracująca, daje poczucie bezpieczeństwa, inteligentna, zainteresowana techniką, dobrze współpracuje w grupie, odnosi sukcesy, należy do liderów, zalicza się do pewnych siebie wszyscy 2,8 2,7 2,6 Szczerość Ekscytacja Kompetencja Szorstkość Wyrafinowanie

Submarki w tożsamości Warszawy (W jakim stopniu dany obiekt stanowi o tożsamości Warszawy) Mieszkańcy Warszawy Wiosna 2012

Poznanie, afekt i osobowość: treść marki w relacjach przyczynowo - skutkowych Cechy osobowości marki Warszawa przejawiają się w jej elementach Centrum Nauki Kopernik Fryderyk Chopin Giełda Papierów Wartościowych Konstytucja 3 Maja Łazienki Pałac Kultury i Nauki Stadion Narodowy Syrena Szczerość Ekscytacja Kompetencja Szorstkość Wyrafinowanie Siła związku z Warszawą

Fryderyk Wyrafinowanie Chopin Przez Fryderyka Chopina marka Warszawa może być spostrzegana, jako z wyższej klasy, czarująca, urocza, kobieca (wymiar wyrafinowania) Wyrafinowanie Fryderyk Chopin

Szczerość Stadion Ekscytacja Narodowy Szorstkość Przez Stadion Narodowy marka Warszawa może być spostrzegana, jako uczciwa, zdrowa, pogodna, rodzinna, przyjacielska, mocno stąpająca po ziemi (wymiar szczerości)

Chopin i Stadion Narodowy znajdują się naprzeciwko siebie względem Warszawy, Mogą się uzupełniać Wyrafinowanie z wyższej klasy, czarująca Szczerość mocno stąpająca po ziemi, uczciwa, zdrowa, pogodna Skoro patrzymy na Warszawę przez jej elementy, to należy pokazać, jak osobowość miasta wyraża się w tych elementach. Już wcześniej w promocji Warszawy połączenie Chopina i Stadionu – rycina: wynik wcześniejszych prac BP UMSt – nasze badania potwierdziły ich trafność

Osobowość marki Warszawa a emocje do niej Stadion Narodowy Fryderyk Chopin Emocje do Warszawy Wyrafinowanie Szczerość Ekscytacja Te trzy cechy osobowościowe marki Warszawa są silnie naładowane emocjami i uosabiają je Stadion Narodowy i Fryderyk Chopin. W jaki sposób należy tę szczerość i wyrafinowanie „podkręcać” w Stadionie Narodowym i w Chopinie – żeby „sympatia” do Warszawy była większa?  odwołując się do emocji specyficznych. Pytanie zatem brzmi: Jakimi emocjami specyficznymi należy wzmacniać wybrane elementy dobrze odzwierciedlające osobowość marki Warszawa?

Kultura  wysoka jakość