Współpraca w naszej szkole

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

Demokracja w szkole.
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
ku lepszej przyszłości”
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
EWALUACJA WEWNĘTRZNA PROFIL SZKOŁY
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
PROJEKT „SZKOŁA WSPÓŁPRACY”
Szkoła Współpracy.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Debata I LO w Zielonej Górze Jak wyglądają wybory dziś? Są świętem demokracji czy pustą tradycją? Dlaczego? Teraz.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
Debata pracowników szkoły
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
Dlaczego warto angażować się w życie szkoły?
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
DEBATA SZKOLNA.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Maciej Drzewicki, „Gazeta Wyborcza” w Gdańsku Prezentacje wniosków z warsztatów „Przyszłość w edukacji: jak kształcić młodych ludzi, aby pomorski rynek.
zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi, umiejętność pracy w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów, umiejętność zespołowego wykonywania.
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Szkoła Promująca Zdrowie
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Nauka to wielka przygoda! Przeżyj ją z nami!
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Zapis prezentacji:

Współpraca w naszej szkole Debata została przeprowadzona dnia 11.03.2014r. W Gimnazjum im .Jana Pawła II w Choceniu.

Plan debaty Wprowadzenie do tematu i przedstawienie celu spotkania Ćwiczenie – „Współpraca” Dyskusja uczestników – diagnoza stanu obecnego Dyskusja uczestników – propozycje zmian Posumowanie debaty, przedstawienie wniosków

1. Ćwiczenie współpraca. Wszyscy uczestnicy debaty zapisali na kartkach własną definicję współpracy. Jedną z wielu dobrych wypowiedzi było: Współpraca – działanie mające na celu osiągnięcie obranego celu. Pomocą w takim działaniu są inne osoby.

Współpraca Współpraca – zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi, umiejętność pracy w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów, umiejętność zespołowego wykonywania zadań i wspólnego rozwiązywania problemów.

Współpraca Sieci społeczne Komunikacja i proaktywność Wzajemność Zaufanie Współpraca

Jaka jest nasza szkoła – co w niej cenimy, co nam przeszkadza, jak się w niej czujemy?

Co cenimy w naszej szkole ? - wysoki poziom nauczania aktywnych ludzi sprawiedliwość wycieczki nauczycieli kolegów poczucie bezpieczeństwa wygląd zewnętrzny i wewnętrzny położenie

Co nam w niej przeszkadza ? -nadmiar prac domowych zbyt krótkie przerwy zbyt duża dyscyplina za mało nie przygotowań brak współpracy brak atrakcji złośliwy koledzy niesprawiedliwość - kamery

Jak się w niej czujemy ? dobrze zastraszony bezpiecznie zagubiony

Jak wygląda współpraca w naszej szkole ? organizacja apeli na różne okazje. organizacja dyskotek szkolnych. współpraca na zajęciach dodatkowych

W jakim stopniu czujemy się współodpowiedzialni za nasza szkołę ? za jej wygląd zewnętrzny wyniki nauczania zajęcia dodatkowe bezpieczeństwo imprezy i działania okazjonalne wizerunek aktywność w środowisku lokalnym

Jak możemy współdziałać, angażować się w życie szkoły, jakich efektów oczekujemy ?

Jak angażować się i działać ? więcej wycieczek więcej konkursów angażowanie się w apele, występy organizacja wspólnych rozmów więcej dyskotek wspólne wyjazdy integracyjne składki sponsorzy

Jakich efektów oczekujemy ? dobrych zmiana na lepsze pomoc w nauce lepsze kontakty grup brak krytyki pomysłów szybsze załatwianie pilnych spraw informowanie uczniów o wydatkach szkoły

Co możemy i chcielibyśmy zmienić w naszej szkole – działając wspólnie Co możemy i chcielibyśmy zmienić w naszej szkole – działając wspólnie? W jakiej szkole chcielibyśmy się uczyć, gdyby nic nie ograniczało naszej wyobraźni ?

Co możemy i chcemy zmienić w naszej szkole? -Wyjazdy na basen dla klas sportowych Inne formy prowadzenia lekcji Demokratyczny „trójpodział” w szkole Szafki Powołanie rady szkoły Remont w łazienkach Więcej papieru i szare mydło Więcej zajęć dodatkowych dla dyslektyków Ogólnodostępne WI - FI Założenie szkolnego zespołu muzycznego działającego na terenie szkoły Zajęcia ruchowe i muzyczne Udostępnienie boiska na przerwach Palarnia na terenie szkoły ( dla osób dorosłych ) Miejsce na odpoczynek w czasie przerwy ( kanapy na korytarzach )

Fotorelacja z debaty.

i Monika Lachendrowicz. Debatę przeprowadziły: Natalia Strzykowska i Monika Lachendrowicz.