Ferie 2014.

MÓJ MAŁY ŚWIAT aUTOR AUTOR: EWA BOROWSKA SOKÓŁKA, 20 LIPIEC 2010 R.

W PROGRAMIE MIĘDZY INNYMI: ZAJĘCIA KOMPUTEROWE ZAJĘCIA ARTYSTYCZNO-PLASTYCZNE ZAJĘCIA ZUMBY ROZGRYWKI SPORTOWE I WIELKE INNYCH ATRAKCJI.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Basia Rojek i Patrycja Stępak
OBLICZENIA ZWIĄZANE Z CZASEM I KALENDZRZEM
Wymiana polsko-angielska
Przyjazd do Barnstaple, przejazd samochodem wraz z Dawidem, Emmą, Lucy do domu Emmy, zapoznanie z naszymi partnerkami, szybkie poznanie miasta, sklepów.
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
CZAT-używana jest również angielska pisownia chat - rodzaj internetowej pogawędki i jedna z usług internetowych.
List do Świętego Mikołaja
TO MY KLASA 4c.
Anglia 2011 Anna Dziedzic.
Trójkąt Równoboczny- As wśród Trójkątów. Trójk ą t rytmiczny jedyne 12,99 zł.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Sprawozdanie z wycieczki klasy II F do Oliwskiego ZOO w Gdańsku
Moja żona i ja.. Najpierw muszę się przedstawić. Ja jestem Irek.
Moje Ferie.
Prezentacja Paulina Betlej KrDZTo1011.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
Wymiana 2014.
Moje ferie zimowe
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
Zdrowe śniadanie w Szkole Podstawowej nr 19 w Bydgoszczy.
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
Czasy PRL RODZINNE WSPOMNIENIA.
CO W ŻYCIU WAŻNE. CO W ŻYCIU WAŻNE Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża. Mieszkała w pięknym.
ZDROWIE JASIA Jaś wstał z łóżka i otworzył okno. Zaczął gimnastykę poranną. Hopla, hop, noga w bok- ręka w górę, druga- zwrot. Potem zamknął okno i poszedł.
Modlitwa Mężczyzny.
Zadania matematyczne Anieli Golimowskiej Kl. IV m
ZDROWY TYDZIEŃ – PERSPEKTYWA NA CAŁE ŻYCIE
JESTEŚMY AKTYWNI WIĘC ZDROWI!!!
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
Jesteśmy uczniami klasy IIA SP 22 w Kielcach W KLASIE ZGROMADZILIŚMY RÓŻNE ZDROWE OWOCE I WARZYWA.
 Dzień 31 maja rozpoczął się od pobudki o godzinie 11:00. Pragnę zaznaczyć, że dnia 30 maja we Francji obchodzony jest,,Dzień Matki”. Następnie po porannej.
8 Listopada 2013 Odział Przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 2 w Słubicach.
TRADYCJE ŚWIĄTECZNE.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
I Szkolna Gra Terenowa „Powstanie Warszawskie”
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Moje Hobby i coś o mnie Gotowanie.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
Pewnego słonecznego dnia wracając ze szkoły Piotruś, bo tak miał na imię bohater tego opowiadania, zobaczył w zaroślach małego kotka. Piotruś pomyślał,
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
Autor: Małgorzata Paszyńska
W ramach konkursu „EFEKT DOMINA”, wielu uczniów z różnych szkół niosło pomoc domom dziecka, domom starców oraz innym instytucjom opieki społecznej. Kilka.
„Spotkanie w świątecznym nastroju”
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
Staś Grzybowski nnm9aAAAAAAaAOaoaoaaolllbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuq]][pptTTTTTbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Mam nadzieję, że ta prezentacja skłoni Was do przemyśleń.
Toruń, Malbork, Grunwald
Euroweek.
MIŁOŚĆ TO JEST... Psycholodzy postawili dzieciom
Projekt biblioteczny 1C
... i Bóg stworzył człowieka
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych
Sport czyli moje hobby.
Wolontariusz roku.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”

Ferie 2014

Klaudia

Jak spędziłam trzy dni z ferii. Dzień pierwszy Dnia 07.02.2014 roku byłyśmy razem z Gosią na lodowisku. O godzinie 11:00 tata Gosi zabrał nas na lód. Lód w „ Myślęcinku”

Po długiej i meczącej podróży dotarłyśmy na miejsce Po długiej i meczącej podróży dotarłyśmy na miejsce. Po kilkunastu minutach miałyśmy już założone łyżwy i mogłyśmy już wejść na lodowisko. Bawiłyśmy się razem świetnie. Razem poćwiczyłyśmy swoją jazdę na łyżwach. Według Gosi taty wszyscy jeździli wspaniale.

Wszystkie byłyśmy zmęczone więc o godzinie 13 Wszystkie byłyśmy zmęczone więc o godzinie 13.00 wróciłyśmy do mojego domu. Wtedy grałyśmy w grę planszową pt. ,, Zgadnij kto to Ekstra ‘’ Po dwóch godzinach moja mama odwiozła Gosię do jej domu. Ja z Gosią u mnie w domu

Dnia 08.02.2014 roku sprzątałam swój pokój. Dzień drugi Dnia 08.02.2014 roku sprzątałam swój pokój.

Wstałam około godziny 10:00 Wstałam około godziny 10:00. Zjadłam śniadanie , ubrałam się i zaczęłam sprzątać. Pierwszą rzeczą , którą zaczęłam czyścić było moje akwarium. Potem starłam kurze. Na sam koniec umyłam podłogę.

Sprzątanie skończyłam o godzinie 13:00 Sprzątanie skończyłam o godzinie 13:00. Kilka minut później zadzwoniła do mnie koleżanka. Umówiłam się z nią na następny dzień. Resztę dnia spędziłam oglądając telewizję.

Dzień trzeci Dnia 09.02.2014 roku spędziłam cały dzień w domu razem z moją sąsiadką Anią.

Taniec jaki musiałyśmy wykonać Ania przyszła do mnie o godzinie 10:00,kiedy weszła do mnie do domu od razu wiedziałyśmy ,że chcemy pograć na ,,XBoxie’’. Po dwóch minutach już było wiadomo, że zagramy w grę taneczną pt. „Just Dance 4”, kiedy „X-Box ‘’ się włączył to wybrałyśmy piosenkę do , której chciałyśmy tańczyć. Była to piosenka zespołu One Direction pt. „What Makes You Beautiful”,kiedy nam znudziła się gra po trzydziestu pięciu minutach postanowałyśmy zagrać w inną grę. Taniec jaki musiałyśmy wykonać

Wybrałam grę pt. „ Grand Theft Auto V” Wybrałam grę pt. „ Grand Theft Auto V”. Tak ta gra nas wciągnęła , że moja mama odłączyła nam telewizor i powiedziała , że gramy tak całe pięć godzin. Więc pożegnałam się z nią i odprowadziłam ją do jej domu. Logo tej gry

Oliwia

Mój ulubiony dzień z ferii 14 lutego koncert Dawida Kwiatkowskiego

Wstałam o godzinie 11.00 , zjadłam śniadanie poszłam do sklepu a po powrocie zaczęłam robić babeczki. Następnie przygotowałam się do koncertu, który miał się odbyć o godzinie 19:00. Uszykowałam wszystko co było mi potrzebne np. aparat, zdjęcie do autografu, kiedy już wszystko było gotowe pojechałam tam samochodem razem z moją siostrą Moniką , kiedy koncert się zaczął to jedna dziewczyna zemdlała ze szczęścia. Widowisko skończyło się około godziny 21:00. A co najważniejsze , udało mi się dotknąć włosów Dawida Kwiatkowskiego.

Koncert Dawida w Bydgoszczy

Takie babeczki zrobiłam razem z moją siostrą.

Przez całe ferie też odwiedzałam moją mamę w szpitalu onkologicznym Przez całe ferie też odwiedzałam moją mamę w szpitalu onkologicznym. Ale też się nudziłam.

To zrobiłyśmy razem

Takie pierniczki udało nam się zrobić razem z Oliwii babcią .

Oglądałyśmy film o naszym ulubionym zespole.

Dla nas tegoroczne ferie były za krótkie Dla nas tegoroczne ferie były za krótkie. Mogłyby potrwać jeszcze jeden tydzień dłużej.

Dziękujemy za uwagę ! Prezentację przygotowały: Klaudia Makowska kl. 6B Oliwia Sadowska kl.6B