Jak i o czym mówią uczniowie VI Lo.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady bezpieczeństwa na boisku i korytarzach szkolnych
Advertisements

BEZPIECZEŃSTWO – JESTEŚMY NA TAK !
Rocznik 2003/2006 KLASY TRZECIE
Na wykresach przedstawione są przeprowadzone przez nas ankiety.
Zasady i styl nastolatków
Zanim wybierzesz program nauczania
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.
Sport w szkole.
Szkolny regulamin by Marysia Zamecka.
Sport.
SPORT W NASZEJ SZKOLE.
Ul. Pi ę kna 30/32 Łód ź Szkoła Podstawowa Dyrektor: El ż bieta Grzelakowska Tel
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Program Polskiej Akcji Humanitarnej pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Zachowaj bezpieczeństwo w klasie
Poprawienie relacji miedzy ludzkich – prezentacja .
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Zespół Szkół w Starzynie
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
Wykonał Paweł Niedzielski. 1. Zasady. a). Podczas pracy powinno się cicho zachowywać. b). Każda klasa ma do dyspozycji dwa komputery. c). Uczniowie korzystający.
Teresa Lewandowska nauczyciel jęz. angielskiego. Ogólne informacje 1. Termin wprowadzenia i czas trwania programu – Program wprowadzony.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Dobry dziennikarz powinien by ć przede wszystkim dobrym cz ł owiekiem. Ryszard Kapuściński.
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
S AMODZIELNOŚĆ CZY W SPÓŁPRACA ? C ZYLI JAKĄ SIŁĘ MA SU ? Sejmik Dzieci i Młodzieży r. Iwona Lewińska, Damian Soboń
PRZECIWDZIAŁAMY ŁAMANIU NORM SPOŁECZNYCH
Reporterzy z klasy 2.
Wykonały: Julia Fąfara, Weronika Klinkiewitz, klasa 5 A
Debata pracowników szkoły
Nowe oblicze wolontariatu
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Organizatorzy uroczystości: pani Barbara Ardanowska, pani Anna Babis, pani Iwona Mroczkowska oraz wychowawcy klas.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Agnieszka Jaroma i Patrycja Marczyk kl. I B. Młodzież najczęściej wybiera sieć Orange.
Szkolny system wychowawczy
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Klub Polska Ford Probe. Trochę liczb
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
”FALSE FRIENDS” (Źródła ilustracji:
„Nie proś świata, aby się zmienił na lepsze, to Ty zmień się pierwszy”
W PIĄTEK Z KAŚKĄ NA ROLKI W PONIEDZIAŁEK KLASÓWKA Z MATMY
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ AL. PIŁSUDSKIEGO ŁÓDŹ tel. / fax – 35 – 76
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
Przykład radosny przykład. przykład radosny przykład.
Szkolny Kodeks Dobrego Zachowania
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Szkolny plan zachowania
„Ławeczki Korytarzowe”
Badanie opinii o szkole
Powołani do wspólnoty? K. Wójtowicz, 1992.
Zapis prezentacji:

Jak i o czym mówią uczniowie VI Lo.

Slang … ? TAK !  W dzisiejszych czasach młodzież nie może obejść się bez slangu np.: Obczaj- zobacz Elo- cześć Pewka- pewnie

Język angielski mile widziany  Uczniowie zazwyczaj lubią dołączać do swoich wypowiedzi angielskie słówka takie jak : help- pomoc hate- nienawidzić surprise- niespodzianka

Atmosfera ! Zazwyczaj podczas rozmów można zaobserwować radosną i przyjemną atmosferę. Rzadko można zaobserwować nieprzyjemne sytuacje.

Wulgaryzmy  Idąc przez korytarz szkolny można usłyszeć podczas rozmów uczniów wiele wulgarnych słów. Co jest nie mile widziane przez nauczycieli.

Szacunek czy brak szacunku ? Uczniowie odnoszą się do siebie z szacunkiem podczas rozmów. Pomimo wulgaryzmów traktuje się wszystkich jednakowo. Jednak czasami zdarzają się osoby, które ukazują brak szacunku np. wyśmiewając lub obrażając innych. Przez to sprawiają im przykrość.

Miejsce rozmów Młodzież najczęściej aby porozmawiać wybiera miejsca typu : Parapety Ławeczki Pod sala zajęć

O czym mówią dziewczyny ?  Najczęstszym tematem rozmów dziewczyn są : Kosmetyki Plotki Chłopaki Ubrania Związki Nauczyciele

O czym mówią chłopacy ? Chłopacy najczęściej rozmawiają o : Sporcie Samochodach Imprezach Kawałach Dziewczynach Nauczycielach

Koniec Autorki: Karolina Sienkiewicz i Asia Nidegorska