Karol Taradaj & Tomasz Ginda

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Advertisements

ŚRODOWISKO PONAD WSZYSTKO Mała bateria-duży problem.. Co roku w Polsce sprzedaje się około 300 mln baterii. Wyrzucanie ich do kosza negatywnie wpływa.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
SOJUSZ DLA PRACY F0607 Zastosowanie metody zarządzania cyklem projektu (PCM) do przygotowania i wdrażania projektu PIW EQUAL.
ŁÓDŹ – strategia rozwoju Aleksandra Suszczewicz, Z – ca Dyrektora, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora Urząd Miasta Łodzi 19 kwietnia.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Z - Zainteresowanie drugim człowiekiem S - Szacunek dla drugiego człowieka U - Uwaga poświęcona drugiemu człowiekowi.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Rozwiązywanie problemów alkoholowych w gminie
Działalność Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętach
Wydział Lekarsko-Biotechnologiczny i Medycyny Laboratoryjnej
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Ewaluacja programu Study Tours to Poland dla studentów
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
WYDZIAŁ LEKARSKO-STOMATOLOGICZNY
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Toruńskie Stowarzyszenie Aktywności Społecznej
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
ZASADY PRAWIDŁOWEGO TWORZENIA PISM
SZKOLENIE WYMAGANIA PRAWNE W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA OPAKOWAŃ
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Narzędzia planowania zasobów w logistyce
Poddziałanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Terra Community and Ethics for the future
Czy staż zawodowy to klucz do kariery?
„Rola organizacji rzemiosła i MŚP w kształceniu zawodowym”
„MEN Mazowieckie e-Możliwości
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Dostępność wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami w projektach finansowanych ze środków EFS Działanie 11.1: Aktywne włączenie.
Kierunek: Zarządzanie
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
Przedszkole Promujące Zdrowie
Odział Rejonowy Polskiego Czerwonego Krzyża we Włocławku
PKO Bank Polski SA Warszawa 2012
Szkoły Doktorskie Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Szkolny Punkt Informacji i Kariery SPInK-a
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Realizacja budżetu edukacji w 2017 r.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
TECHNIKUM BUDOWLANE.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Wizyta w Hiszpanii, Malaga, r..
KrótkofaloWCY i ich rola w zapewnieniu bezpieczeństwa
ERASMUS+ Something old, something new,
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
MONTER SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH
Specjalność wydawnicza
Raport Rzecznika Praw Dziecka został przygotowany na podstawie sondażu opinii młodzieży, rodziców, nauczycieli i dyrektorów szkół.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Karol Taradaj & Tomasz Ginda Miej oko na oko Karol Taradaj & Tomasz Ginda

Partnerem programu jest polska sieć salonów optycznych

Partnerem programu jest Ministerstwo Edukacji Narodowej

Cele projektu Wczesna diagnostyka i prewencja wad refrakcji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym prowadzona w szkołach podstawowych na terenie m.st. Warszawy Szerzenie wiedzy o problemach wzrokowych u dzieci wśród nauczycieli i rodziców

Celem zasadniczym projektu jest zwiększenie wykrywalności problemów wzrokowych u dzieci na terenie m.st. Warszawy

Zadania uczestników projektu Wykonywanie przesiewowych badań funkcji wzroku wśród dzieci wczesnoszkolnych pod kontrolą wykwalifikowanych specjalistów W przypadku wykrycia wady – kierowanie dzieci do specjalisty

Rola partnera Profesjonalne szkolenie z zakresu procedury badania refrakcji prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dla wszystkich wolontariuszy Dowóz wolontariuszy na miejsce badania Dopełnienie formalności związanych ze zgodą na wykonanie badania w szkole Zapewnienie sprzętu niezbędnego do wykonywania badań Pomoc merytoryczna w interpretowaniu wyników badań

Korzyści dla uczestników Możliwość udziału w dużym projekcie mającym na celu wczesną diagnostykę i prewencję wad refrakcji u dzieci Bezpośredni kontakt z pacjentami już na wczesnym etapie studiów Nabycie umiejętności wykonywania i interpretacji przesiewowych badań refrakcji

Zaproszenie do udziału Zapraszamy serdecznie wszystkich członków IFMSA Poland O/ Warszawa – studentów kierunku lekarskiego Program adresujemy szczególnie do osób zainteresowanych okulistyką lub pediatrią

E-mail: ginda.tomek@gmail.com E-mail: karol.taradaj@wum.edu.pl Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do kontaktu z Koordynatorami Lokalnymi Projektu: Tomek Ginda tel. +48 660 423 372 E-mail: ginda.tomek@gmail.com Karol Taradaj tel. +48 512 441 587 E-mail: karol.taradaj@wum.edu.pl

Zapraszamy