Sztuka rozmowy przez telefon

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Przyjmowanie telefonów i interesantów.
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
na technice komputerowej
Profesjonalne rozwiązanie telekonferencyjne
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Rola i zadania systemów CRM w e-biznesie
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Doświadczenia konsumentów w kontaktach z ubezpieczycielami direct Małgorzata Więcko Biuro Rzecznika Ubezpieczonych Warszawa, 1 kwietnia 2009r.
Jak uniknąć większości gaf
Informatyzacja procesu transportowego
Rynek tłumaczeń i lokalizacji w Polsce, Wrocław marca 2009r. Środowisko pracy zdalnej tłumacza Autor: Wojciech Olejniczak Moravia IT
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
KILKA SŁÓW O ZAWODZIE KELNERA.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
tel.: Marynino 28, Serock.
Telemarketing Jak skutecznie umówić spotkanie handlowe przez telefon?
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Nowoczesne metody sprzedaży.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Referencje w procesie selekcji kandydatów do pracy
Sztuka sprzedawania.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
METODY POSZUKIWANIA PRACY
Sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Przedstawienie nowego produktu
Nie tylko cena wrzesień 2005.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Prawdy oczywiste Sprzedaż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Technik Organizacji Reklamy
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Moduł 9 Potrzeby i trendy na rynku pracy. Po ukończeniu tego modułu będziesz dysponować następującą wiedzą:  9.1 Znaczenie pojęcia “rynek pracy”  9.2.
Moduł 6 Poszukiwanie pracy i techniki rozmowy kwalifikacyjnej.
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Zmiany w procesie mianowania Koordynatora
Technologia informacyjno-komunikacyjna (tik)
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Prezentacja przygotowana przez uczniów klas V
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
METODY KOMUNIKACJI.
Metody komunikacji.
Kluczowe elementy procesu likwidacji szkód z ubezpieczeń ochrony prawnej Marcin Pabiś Zespół Ubezpieczeń Ochrony Prawnej w Polskiej Izbie Ubezpieczeń Concordia.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
Pojęcia: Cyberprzemoc - stosowanie przemocy poprzez: prześladowanie, zastraszanie, nękanie, wyśmiewanie innych osób z wykorzystaniem Internetu i narzędzi.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Konferencja operatorów programu JuniorSport Warszawa, 11 października 2016 r. 11:00 – 11:15 Powitanie gości Dyrektor Instytutu Sportu - PIB dr Bartosz.
To proste Do… Uwaga prezentacja zawiera lokowanie produktu.
Global Ordering System - GOS
Poznań Kontakt - Usługi
Krótkookresowe planowanie produkcji
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Sztuka rozmowy przez telefon Ten szablon może być używany jako plik startowy do prezentowania materiałów szkoleniowych w ustawieniu grupy. Sekcje Kliknij prawym przyciskiem myszy slajd, aby dodać sekcje. Sekcje ułatwiają organizowanie slajdów i usprawniają współpracę nad dokumentem. Notatki Użyj sekcji Notatki do wstawiania notatek lub dodatkowych informacji dla odbiorców. Podczas przedstawiania prezentacji notatki są widoczne w widoku prezentacji. Pamiętaj o odpowiednim rozmiarze czcionki (w celu ułatwienia dostępu, widoczności, nagrywania i pracy online). Odpowiednio dobrane kolory Zwróć szczególną uwagę na wykresy, schematy i pola tekstowe. Uwzględnij to, że uczestnicy mogą drukować w trybie czarno-białym lub w skali odcieni szarości. Wykonaj wydruki testowe, aby sprawdzić, czy wszystko jest widoczne po wydrukowaniu w trybie czarno-białym i w skali odcieni szarości. Elementy graficzne, tabele i wykresy Staraj się zachować prostotę — używaj spójnych stylów i kolorów, które nie odwracają uwagi od zawartości. Oznacz etykietą każdy wykres i tabelę.

Pojęcie telemarketingu Szybkie i łatwe nawiązanie kontaktu z klientem Pracownik sprzedaży bezpośredniej Informacja o produktach Zachęcanie do zakupu (agent ubezp) Podtrzymywanie kontaktu z klientem Omów krótko prezentację. Przedstaw najważniejszy element i wyjaśnij, dlaczego jest on istotny. Zaprezentuj każdy z głównych tematów. Aby zapewnić odbiorcom dobrą orientację w szkoleniu można powtarzać ten slajd z zarysem w całej prezentacji, podkreślając za każdym razem temat, który będzie omawiany.

Wady telemarketingu Brak bezpośredniego kontaktu Możliwość zadzwonienia nie w porę Ryzyko, że klient szybciej zrezygnuje z rozmowy Utrudnione kontaktowanie się z właściwą osobą Omów krótko prezentację. Przedstaw najważniejszy element i wyjaśnij, dlaczego jest on istotny. Zaprezentuj każdy z głównych tematów. Aby zapewnić odbiorcom dobrą orientację w szkoleniu można powtarzać ten slajd z zarysem w całej prezentacji, podkreślając za każdym razem temat, który będzie omawiany.

Zalety telemarketingu Oszczędność czasu  kosztów Koncentracja na określonym celu Omów krótko prezentację. Przedstaw najważniejszy element i wyjaśnij, dlaczego jest on istotny. Zaprezentuj każdy z głównych tematów. Aby zapewnić odbiorcom dobrą orientację w szkoleniu można powtarzać ten slajd z zarysem w całej prezentacji, podkreślając za każdym razem temat, który będzie omawiany.

Reguły prowadzenia rozmowy telefonicznej Telefonowanie do klienta: Przedstawianie się Podanie celu rozmowy Rekomendacje Pora telefonowania Uprzejmość Rezygnowanie z dzwonienia Ponowne telefonowanie Zakończenie rozmowy Nieużywanie wiadomości tekstowych Inna możliwość zaprezentowania slajdów z zarysem przy użyciu przejść.

Reguły prowadzenia rozmowy telefonicznej Odbieranie telefonu od klienta: Odbieranie telefonu Przedstawianie się Telefon nie w porę Szumy komunikacyjne Automatyczna sekretarka Inna możliwość zaprezentowania slajdów z zarysem przy użyciu przejść.

Etapy rozmowy telefonicznej Zaplanowanie rozmowy Przygotowanie rozmowy Uzyskanie połączenia i kontakt z właściwą osoba: Powitanie, przedstawienie się Przedstawienie celu rozmowy Motywowanie klienta Propozycja terminu spotkania Zakończenie i pożegnanie.

Przykłady http://www.youtube.com/watch?v=F9G-gCScmRM http://gadzetomania.pl/2010/04/04/smieszne-telefoniczne-rozmowy-konsultantow-top-10-audio

test