Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
i z jakich korzysta narzędzi
Advertisements

FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok, r. KONFERENCJA.
Internetowa Akademia Biznesu
XXI Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP Warszawa, maja 2011r.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
jako źródło informacji
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Katedra Marketingu Usług
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Przedstawić się. Pytania na koniec.
Czy marketing internetowy może być skuteczny
Marketing elektroniczny w turystyce
Search Engine Optimization
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
PREZENTACJA PLATFORMY
Profesjonalizacja branży eventowej
Search Engine Marketing w promocji eventu
Strona www i jej promocja
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Interactive Marketing Partner marketing
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Na popularność witryny mają wpływ różne czynniki: szata graficzna, treść, łatwość nawigacji odpowiednie przygotowanie jej struktury tak, aby wyszukiwarki.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, ALE TAKŻE I INNYCH KORZYŚCI ! PROGRAM NetBiz.
CYBERPRZEMOCY !!!.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
Jak skutecznie budować pozycję firmy na rynku lokalnym?
Wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny Marsz Weselny  Marsz Żałobny Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje.
Wyszukiwanie informacji w Internecie Marcin Wojnowski.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz Partner = 1eMoneta rabaty 1 złoty dochód opodatkowany.
POZYCJONOWANIE – SEO (search engine optimization).
Google AdWords.
Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest.
AKTYWNOŚĆ KOBIET Ilona Antoniszyn-Klik Wicewojewoda Dolnośląska.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ r. Budowanie Wizerunku W Sieci.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie
HOOP - Dzień Przytulania
* Program będzie obowiązywał od 1 lipca do 30 września 2016 r.
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Divine Develop, Boski Rozwój
1 1.
Zapis prezentacji:

Narzędzia w Marketingu Partnerskim

I Narzędzie w Marketingu Partnerskim

Narzędzia w Marketingu Partnerskim Każdy początkujący marketer powinien zwrócić uwagę na narzędzia marketingu partnerskim gdyż : 1.wnoszą one wiele do biznesu 2.budują nasz wizerunek, 3.są podstawa budowania marki w swojej niszy.

Cechy Charakteryzujące bloga / stronę www 1.Twoja strona musi być o krok dalej od działań marketingowych konkurencji. 2. Przyjazna dla użytkownika 3. Będąca odwołaniem do potencjalnych klientów i zachęcająca do współpracy

Cechy Charakteryzujące bloga / stronę www 4. Czytelnicy czytający bloga szukają wartościowych treści 5. Czytelnicy zainteresowani są artykułami które są przydatne 6. Dobra treść bloga buduje nie tylko wiarygodność ale daje wyższą pozycje w rankingu wyszukiwarek

Blog/ strona www W Internecie Treść bloga jest KRÓLEM w sieci