ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Advertisements

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Oferta portalu Parkiet.com
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Raport z badania Capibus
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Internauci w grupach wiekowych
Reklama prasowa.
Kolor i wielkość reklamy
Monitoring Online Mediów Internetowych
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Internet w Polsce to medium masowe
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
Twoje miejsce w internecie
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Uwarunkowania ekonomiczne a gospodarka zeroemisyjna Jan Brzóska Jan Pyka 24 luty 2011.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
Segmenty rynku prasowego
PREZENTACJA COLWAY Część II Plan finansowy.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Czerwiec 2007 Przygotowała Kinga Soczewka BRIEFINDEX - wyniki piętnastej fali badania.
Technik Organizacji Reklamy
Mass media, publikatory
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Analiza i planowanie startegiczne 3
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Technik Organizacji Reklamy
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Marketing w Firmie.
Zapis prezentacji:

ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown

Główne wnioski Prasa handlowa ma ustabilizowaną i silną pozycję jako źródło informacji o branży handlowej, zarówno względem prasy ogólnej jak i bardziej wyspecjalizowanych źródeł. W ogólnym rankingu źródeł informacji prasa handlowa znajduje się na drugim miejscu, ustępując miejsca wyłącznie bezpośrednim wizytom handlowców Istotnym czynnikiem determinującym sięganie po czasopisma handlowe są publikowane w nich reklamy – tak twierdzi około 70% badanych. Badany po raz pierwszy Magazyn Handlowiec czytany jest przez ponad 40% badanych. RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown

Główne wnioski Wśród magazynów czytanych przez pracowników central FMCG wyróżnia się dwutygodnik Handel - w bieżącej fali czytało go około 77% respondentów. Nie badany wcześniej Magazyn Handlowiec czytany jest przez 55% badanych. Dla pracowników sieci handlowej prasa handlowa stanowi najważniejsze źródło informacji na temat branży. Jest też lepiej oceniana jako medium reklamowe dla produktów FMCG niż prasa ogólnodostępna. Dla pracowników central sieci prasa handlowa jest przede wszystkim źródłem informacji o nowych produktach oraz o strukturze handlu i konkurencji. Podobnie jak w przypadku pracowników sklepów detalicznych – reklamy w prasie handlowej cieszą się dobrą reputacją wśród pracowników central. Ponad połowa respondentów wymienia ja jako powód sięgania po prasę handlową a zdecydowana większość dokładnie zapoznaje się z ich treścią.

ZOW – wszystkie sklepy cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown

Źródła informacji o branży

Powody czytania pism handlowych

Reklamy w prasie handlowej

Elementy, które powinna zawierać reklama produktów FMCG