STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
REKRUTACJA : Projekt ZDOBĄDŹ ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ - AUDYTORA ENERGETYCZNEGO skierowany jest do dorosłych osób pracujących,
Advertisements

„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Wprowadzenie do narzędzi CAT
Specyfikacja techniczna
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
FORMY REKLAMOWE.
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Hotel Courtyard – Warszawa
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
badania rynku turystycznego
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Życiorys mgr inż. Rafał Mikołajczak Katedra Architektury Systemów Komputerowych WETI PG Urodzony: r. Wykształcenie: studia na kierunku.
1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
„Jutro to dziś tyle, że jutro”
Top Layer Format: N x N pikseli
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Internet w Polsce to medium masowe
Nowa firma, doświadczeni ludzie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Nowe media w promocji start-up
Wanda Klenczon Biblioteka Narodowa
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Michał Brański 1/3 szefa, o2.pl.
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
specyfikacja techniczna
Oferta targetowania na iPhone
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
KS-ZPL © KAMSOFT
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Kształcenie inżynierów z perspektywy AGH
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Człowiek najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Izba Rzeczoznawców PTI Sprawozdanie z działania
Ustawa z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014 r. poz. 7)
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
JAKOŚĆ TECHNICZNA WĘGLA
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska

O Standardzie Standard jest kierowany przede wszystkim do KLIENTÓW Cel: ułatwienie tworzenia kreacji KLIENTOM Poprzez unifikację minimalnych wspólnych dla wydawców internetowych wymagań, jakie kreacja powinna spełniać, żeby mogła być wyemitowana u tych wydawców, którzy stosują się do standardu. Korzyści dla KLIENTA: ułatwienie w przygotowaniu kreacji skrócenie czasu przygotowania kreacji

Korzyści dla klienta WYDAWCA jest zgodny ze standardem wtedy kiedy przyjmuje do emisji każdą kreację stworzoną zgodnie z tym standardem. Standard określa MINIMALNE - MAKSYMALNE WAGI. Oznacza to, ze wydawca powinien w swojej specyfikacji określić, że przyjmuje do emisji kreacje o maksymalnej wadze 40kB lub 60 kB (w zależności od formatu) lub większej. Wydawca nie może wymagać od reklamodawcy przygotowania kreacji o wadze mniejszej niż określa to standard (dotyczy formatów opisanych w standardzie). Podobnie jest z rozmiarami reklamy – wydawca musi przyjąć do emisji np. expand billboard rozwijany do 300px. Jeżeli zechce, może przyjąć kreację rozwijaną do większego rozmiaru, ale nie może wymagać mniejszego rozmiaru. Standard określa również kwestie zamykajki oraz dźwięku w reklamie, dzięki czemu Klienci zawsze wiedzą, czego wymagają Wydawcy i mają pewność, że zasady te są spójne.

Terminarz wprowadzenia Okres przejściowy: od 18 października – do końca grudnia 2011 Standard obowiązuje: od 1 stycznia /10/2011 – 31/12/2011Od 1/01/2012 Okres przejściowyObowiązuje oficjalnie

Komunikacja PR (czerwiec): media: branżowe i marketingowe, marketerzy SYSTEM CERTYFIKACYJNY: od stycznia 2012 EDUKACJA RYNKU: konferencje/szkolenia 18/10/2011 Od 1/01/2012Od 18/10/2011 Public RelationsCertyfikacja Edukacja rynku