romantyczne biografie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

Czy warto oszczędnie gospodarować wodą w twoim otoczeniu? autor: Dorota Rusin WebQuest.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
WYBORY DO SEJMU I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2015 zarządzone na dzień 25 października 2015 r. WARUNKI WAŻNOŚCI GŁOSU.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Ul. Lermontowa Łódź
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
UCZ I UCZ SIĘ Z TIK. JAK PROWADZIĆ LEKCJE W SIECI Za pomocą programów typu Skype lub Ventrilo można by prowadzić lekcje internetowe. Umożliwiałoby to.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
WebQuest klasa III Gimnazjum.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Aktywny RODZIC.
Witajcie w świecie książek…
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
Przyroda.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
Ucz i ucz się z TIK!.
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
WARSZTATY EKOLOGICZNE
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Extra wyzwanie dla wszystkich!
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
MAMO! TATO! PRZECZYTAJ! Rady i wskazówki dla rodziców dzieci korzystających  z telewizji, Internetu i grających w gry komputerowe.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Metoda projektu.
Specjalność środkowoeuropejska filologia polska, studia 1 stopnia
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Nasze Miniprzedsiębiorstwo - Jasmin-FIO LVI Liceum Ogólnokształcące im
Gimnazjum Nr 86 w Warszawie
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
KONKURS SZKOLNY JESTEŚMY IM WDZIĘCZNI ZA…
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Zrealizowana w ramach lekcji plastyki metodą projektu
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
WEBQUEST zaprojektowany przez Joannę Pytel i Marzenę Rokaszewicz
Komunikacja Interpersonalna
Gry i zabawy z dawnych lat webquest
KODEKS ETYKI Przygotowała Tamara Bużantowicz
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Aktywny RODZIC.
Kultura – sztuka w okresie międzywojennym
B&L Bags and Lumber Gdzie nas znajdziecie? XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
”Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą” Michel Quoist
Kompetencje kluczowe informatyczne – I etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

romantyczne biografie Juliusz Słowacki

Spis treści WPROWADZENIE ZADANIE PROCES ŹRÓDŁA EWALUACJA KONKLUZJA Podręcznik dla nauczyciela

Wprowadzenie Juliusz Słowacki to drugi, obok Adama Mickiewicza, romantyczny poeta – wieszcz. Na kolejnych lekcjach będziecie poznawać jego biografię oraz wskazywać wpływ przeżyć na twórczość literacką. Zajmiecie się także wyszukiwaniem i selekcjonowaniem materiału źródłowego, na podstawie którego ustalicie główne cechy stylu Słowackiego, a także zbadacie wpływ jego twórczości na poezję następnych pokoleń.

zadanie Aby zrealizować cel naszej pracy trzeba wykonać następujące zadania: zgromadzić wiadomości o poecie, jego życiu i twórczości wyszukać dzieła literackie inspirowane poezją Słowackiego zebrać materiał językowy ilustrujący obecność tego twórcy we współczesnym języku polskim.

Zasady postępowania dla wszystkich grup zadaniowych: proces Zasady postępowania dla wszystkich grup zadaniowych: Będziecie pracować w grupach kilkuosobowych . W każdej grupie wybrany lider odpowiada za przebieg Waszych badań i dobór treści, które zamieścicie w opracowaniu. Najpierw zajmijcie się wyszukiwaniem informacji, a później tworzeniem opracowania w formie prezentacji multimedialnej. Korzystajcie z podanych źródeł internetowych, podręcznika i innych dostępnych materiałów. Przy tworzeniu opracowania dbajcie zarówno o poprawność ortograficzną , jak i stylistyczną. Wasze prace zostaną umieszczone w Internecie.

źródła Źródła dla grupy biografów: Juliusz Słowacki – Wikipedia, wolna encyklopedia Słowacki Juliusz - WIEM, darmowa encyklopedia Juliusz Słowacki - biografia. Kultura polska: Juliusz Słowacki Juliusz Słowacki

Źródła dla grupy językoznawców: Juliusz Słowacki – Wikicytaty Cytaty - Juliusz Słowacki JULIUSZADA – Cytaty Juliusz Słowacki - aforyzmy, sentencje, Cytaty.info Juliusz Słowacki - encyklopedia cytatów

Źródła dla grupy literaturoznawców: Juliusz Słowacki – Wikipedia, wolna encyklopedia Na podanej stronie znajdziecie podstawowe informacje dotyczące wpływu poezji Słowackiego na twórczość innych poetów. Wasze zadanie polega na wyszukaniu innych źródeł do opracowania tego zagadnienia.

ewaluacja przeliczenie punktów na ocenę: 15 pkt celujący 14 – 12 pkt bardzo dobry 11 – 9 pkt dobry 8– 7 pkt dostateczny 6– 5 pkt dopuszczający 4 – 0 pkt niedostateczny

Kryteria oceny

konkluzja Pracując nad projektem, wykorzystaliście w znacznej mierze informacje pochodzące z Internetu. Pozwoliło Wam to doskonalić umiejętności posługiwania się internetowymi wyszukiwarkami oraz selekcjonować znalezione informacje. Sami decydowaliście, które ze znalezionych informacji są ważne, a które mniej istotne. Wykonanie projektu wzbogaciło Waszą wiedzę oraz wywołało zainteresowanie.

Podręcznik dla nauczyciela Niniejszy Web Quest przeznaczony jest do realizacji w drugiej klasie szkoły ponadgimnazjalnej, w pracowni komputerowej w czasie dwóch godzin lekcyjnych. WebQuest opracowała Martyna Biernat.