Projekt i częściowa implementacja gry logicznej w technologii HTML5

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

Systemy czasu rzeczywistego
Wskaźniki repetytorium Wskaźniki int Y = 1, X = 2; X = 5; int *p = &X; Y X p 4 4 p = &Y; *p = 4; 5.
Skrypty, procedury przechowywane i wyzwalane
Bazy danych II Instrukcja SELECT Piotr Górczyński 25/08/2001.
Język SQL Część II.
Bazy danych 8. SQL podstawy P. F. Góra semestr letni 2004/05.
MS Access 2003 Kwerendy Paweł Górczyński.
Bazy danych II Instrukcja INSERT Piotr Górczyński 25/08/2001.
Projekt modułu Gra strategiczna „Strusia jama” Wyrzutnie
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Systemy czasu rzeczywistego Copyright, 2000 © Jerzy R. Nawrocki Wprowadzenie do.
BIRT.
(c) 1999, Instytut Informatyki Politechniki Poznańskiej Rozdział 7: Relacje i ograniczenia integralnościowe Język definiowania danych - DDL (Data Definition.
Hibernate Klasy trwałe
Metody autoryzacji użytkowników wymaga integracji z systemem operacyjnym nie wymaga logowania mała pewność mechanizmu wymaga logowania duża pewność mechanizmu.
Bezpieczeństwo Procedury składowane Funkcje i Wyzwalacze
ZSBD PL/SQL CZĘŚĆ 3 Wykład 5 Prowadzący: dr Paweł Drozda.
Język definicji danych (Data Definition Language)
Język definicji danych (Data Definition Language)
WYZWALACZE (TRIGGERY) Wyzwalacz jest specjalnym rodzajem procedury składowanej, która może być wykonana w odpowiedzi na jedną z trzech sytuacji: UPDATE.
Wykład 8 Wojciech Pieprzyca
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Autor: Michał GAWRYLUK
Odwzorowania relacyjno-obiektowe Hibernate Klasy trwałe.
Projektowanie warstwy serwera DisplayTag. Projektowanie warstwy serwera Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Hibernate uzupełnienie
Interaktywny serwer WWW zrealizowany na platformie mikrokontrolera
Technologia.Net Bazy danych. Technologia ADO.Net Służy do dostarczania danych z rożnych źródeł (baz danych) do aplikacji Jest produktem Microsoft Umożliwia.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Język SQL (Structured Query Language) DDL (Data Definition Language)
Narzędzia do testowania
Praca dyplomowa magisterska
Instrukcje: CREATE, INSERT, UPDATE, DELETE, DROP
SQL – Structured Query Language (1)
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Analiza możliwości tworzenia aplikacji typu RIA na przykładzie portalu ogrodniczego Autor: Łukasz Strzelecki Promotor: dr inż. Paweł Kasprowski.
System wspierający obsługę przedmiotów projektowych
1 Wykład 8 Podprogramy. 2 Pojęcie i istota stosowania dzielenie programu na części (logicznie spójne) - nazwane - niezależne od pozostałych części - z.
MySQL bazy danych dla witryny
Andrzej Macioł Bazy danych – SQL – cz. 1. Andrzej Macioł Składowe SZBD Jądro SZBD realizuje podstawowe funkcje związane z przechowywaniem danych, kontrolą
Tworzenie typów danych i tabel
SQL - Structured Query Language
C# Platforma .NET CZ.3 Kuba Ostrowski.
Tworzenie Aplikacji Internetowych dr Wojciech M. Gańcza 8.
Tworzenie Aplikacji Internetowych dr Wojciech M. Gańcza 3.
Jak zacząć w MS SQL? USE master; GO IF DB_ID (Nbaza') IS NOT NULL DROP DATABASE baza; GO CREATE DATABASE baza; GO USE baza; GO.
Autor: Joanna Barańska Promotor: dr inż. Paweł Figat Konsultant:
Wirtualizacja serwerów IBM POWER
System Centralnej Ewidencji Kierowców i Pojazdów
Komendy SQL do pracy z tabelami i bazami
SQL – część II.
Projektowanie bazy danych
1 SBD, L.Banachowski Podstawy SQL - języka relacyjnych i obiektowo-relacyjnych baz danych (SQL2, SQL'1999, Oracle) Powtórzenie wyk ł adu 3.
Systemy Baz Danych Wykład III
1 SBD, L.Banachowski Zaawansowane cechy SQL Powtórzenie wyk ł adu 5.
Autor: Damian Urbańczyk
Wykład 11 Aplikacje SDI PO11-1 / 22 Single Document Interface 1.Klasy aplikacji SDI 2.Menu systemowe aplikacji SDI 3.Serializacja 4.Tworzenie widoku 5.Tworzenie.
Partnerstwo dla Przyszłości 1 Lekcja 27 Klasy i obiekty.
Współpraca PHP i MySQL Wygodniejszym i wydajniejszym sposobem przechowywania i korzystania z danych zapisanych na serwerze jest współpraca z relacyjna.
Oracle Data Modeler (4.1) Tworzenie modelu danych – specyfikacja wymagań informacyjnych (na dane) Tworzenie modelu procesów – specyfikacja wymagań funkcyjnych.
U N I W E R S Y T E T Z I E L O N O G Ó R S K I I N Ż Y N I E R I A Ś R O D O W I S K A PRACA INŻYNIERSKA TYTUŁ AUTOR Promotor pracy: ……………….
Oracle Data Modeler (4.1). Aplikacja Wymagania biznesowe Tworzenie systemu informacyjnego Procesy Informacje Analiza Projektowanie Browser: Hollywood.
Oracle Data Modeler ( ) Wiele opcji dostępnych poprzez prawy przycisk myszy zarówno na elementach nawigatora obiektów (z lewej strony), jak i na.
Tworzenie dokumentacji w systemie Doxygen Paweł Strużyński 25 maja 2011.
1. Promotor i skład zespołu menedżerskiego 2. Rozwiązywany problem 3. Wymagania 4. Wybór zespołu programistów 5. Narzędzia / Technologie 6. Przypadki.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Kamila Szczepańska Promotor: mgr inż. Andrzej Ptasznik Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki Warszawa, 2015.
Dane, zmienne, instrukcje
Zapis prezentacji:

Projekt i częściowa implementacja gry logicznej w technologii HTML5 Promotor mgr inż. Zbigniew Rosiek Marcin Lach nr. albumu 5399

Plan prezentacji Cel i zakres pracy Przedstawienie możliwości technologii HTML5 Wymagania projektowe Projekt systemu Implementacja Testowanie Podsumowanie i wnioski

Cel pracy inżynierskiej Wskazanie możliwości oferowanych przez HTML5 pozwalających na tworzenie gier Wskazanie technologii pomocnych przy tworzeniu gier Projekt i implementacja prostej gry logicznej

Zakres pracy inżynierskiej Przedstawienie technologii HTML5 Określenie wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych Wybranie odpowiedniego środowiska do implementacji gry Projekt Implementacja Testy

Możliwości HTML5 Canvas Dźwięk i wideo WebSocket Magazyn sieciowy Pracownicy sieciowi

Wymagania projektowe Przeprowadzanie rozgrywki Zapis wyników w bazie danych Regulacja głośności efektów i muzyki Odczytywanie wyników z bazy danych Spójny interfejs użytkownika Krótki czas oczekiwania na odpowiedź

Projekt Projekt bazy danych

Projekt Projekt interfejsu

Projekt Projekt logiki rubic.mechanics = (function () { var board; //move left function moveLeft(row) { // ciało funkcji }   ... //inne funkcje //direction-kierunek przesunięcia, //which-który wiersz/kolumna ma być przesunięta function move(direction, which, tiles) { //ciało funkcji return { move: move })()

Implementacja Implementacja bazy danych Implementacja interfejsu Implementacja logiki

Implementacja Implementacja bazy danych CREATE TABLE [dbo].[Wynik]( [ID] [int] IDENTITY(1,1) NOT NULL, [Nick] [varchar](50) NOT NULL, [Punkty] [int] NOT NULL, [Poziom] [int] NOT NULL, [CzasGry] [int] NOT NULL, [DataDodania] [datetime] NOT NULL ) ON [PRIMARY]   GO ALTER TABLE [dbo].[Wynik] ADD CONSTRAINT [DF_Wynik_DataDodania] DEFAULT (getdate()) FOR [DataDodania]

Implementacja Implementacja interfejsu użytkownika

Implementacja Implementacja logiki rubic.screens['start-screen'] = (function () { var firstRun = true;   function setup() { $('#start-screen').on('click', '.button', function () { rubic.base.toggleScreen($(this).attr('name')); }) } function run() { if (firstRun) { setup(); firstRun = false; return { run: run }; })() Implementacja logiki rubic.base = (function () { //ukrywa aktywny ekran i pokazuje ekran 'showScreen' function toggleScreen(showScreen) { $('.screen').addClass('hidden'); rubic.screens[showScreen].run(); $('#' + showScreen).removeClass('hidden'); }; return { toggleScreen: toggleScreen } })();

Testowanie Wykorzystane testy Wyniki testów

Podsumowanie Zrealizowane założenia Zdobyta wiedza Napotkane trudności

Koniec DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ