Konkurs Matematyczno – Przyrodniczy „Dlaczego tak

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Generator przyszłości
Advertisements

Osiągnięcia uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2008/09.
Jak przygotować konkurs Matematyczny spacer po Nowym Sączu? Grupa SP-M-I w Nowym Sączu.
Politechnika Młodzieżowa przy II LO w Słupsku. 2012/2013
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Fizyka Szkolny koordynator: Pan Bogdan Miler
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wirtualne Koła Naukowe – środowisko uczenia się w wirtualnej przestrzeni. Henryk Szaleniec.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Konkursy z wykorzystaniem technologii informacyjnej
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Liceum Ogólnokształcące im. Michała Kosmowskiego
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
VI MIĘDZYSZKOLNE POTYCZKI DZIECI I MŁODZIEŻY RODOWO 2012.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
„Szkolne Centrum Nauki”
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Wygrywanie to nie wszystko, ale chęć wygrania tak – Vince Lombardi
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Czy znasz życie i dorobek naukowy Marii Skłodowskiej-Curie?
Nazwa wyniku najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopie ń skali
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Gimnazjum im. Feliksa Kapackiego w Cendrowicach ”Nasze spotkanie z Mistrzem” – Dorota Świeniewicz.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
PODSUMOWANIE DZIAŁALNOŚCI KOŁA LZS DOŁUJE ROK 2014.
„Jak zorganizować zawody szkolne w piłce siatkowej?”
DZIEŃ OTWARTY. 1 KWIETNIA 2014 R. W ZSP W K ONIECPOLU ODBYŁ SIĘ DZIEŃ OTWARTY. U CZNIOWIE SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH POZNALI OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKOŁY, WZIĘLI.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
Projekt szkolny 2012/2013. Praca nad projektem O W roku szkolnym 2012/2013 pracowaliśmy bardzo zawzięcie nad naszym szkolnym projektem. W projekt włożyliśmy.
PODSUMOWANIE Wstęp Konkurs odbył się 10 kwietnia Cieszył się dużą popularnością wśród uczniów, wzięło w nim udział 58 uczniów z 18 szkół podstawowych.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
Miedzyszkolny Konkurs Matematyczny „Matematyka Królową Nauk”- marzec 2015 zorganizowany przez Niepubliczną Szkołę „Piątka” pod patronatem Warmińsko – Mazurskiego.
Podsumowanie konkursów przedmiotowych KURATORIUM OŚWIATY W RZESZOWIE, CZERWIEC 2015 R.
PAC Ogólnopolski Konkurs z Rachunkowo ś ci edycja VII.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Udział w konkursach ekologicznych. Ogólnopolski Konkurs Ekologiczny Eko - Planeta W konkursie wzięli udział uczniowie klas IV – VI szkoły podstawowej.
OSIĄGNIĘCIA SZKOŁY Z NASZYM UDZIAŁEM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 88.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
SYTUACJA SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W 2014 R. PROGRAM KONKURSU z okazji Dnia Statystyki Polskiej.
Podsumowanie pracy Zespołu Szkół w Besku w roku szkolnym 2015/16.
Przedsiębiorczy na rynku finansowym - zasady i terminarz konkursu.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa wielkopolskiego w roku szkolnym 2014/2015.
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Klasyfikacja śródroczna 2017/2018
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
TECHNIKUM KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA PATRONI HONOROWI I SPONSORZY NAGRÓD
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Terminy egzaminu gimnazjalnego w roku 2017/2018
Zapis prezentacji:

Konkurs Matematyczno – Przyrodniczy „Dlaczego tak Konkurs Matematyczno – Przyrodniczy „Dlaczego tak? – o chemii, biologii, fizyce i matematyce w praktyce”

Adresatami konkursu byli uczniowie klas drugich gimnazjum Adresatami konkursu byli uczniowie klas drugich gimnazjum. W konkursie brały udział trzyosobowe zespoły z G.15, G16,G52 i G56. W etapie szkolnym w „Turnieju doświadczeń” wyłoniono trzyosobowe reprezentacje danego gimnazjum. W etapie międzyszkolnym – część teoretyczna -uczniowie rozwiązywali test indywidualnie a ich punkty były sumowane drużynowo.

W etapie międzyszkolnym –część praktyczna uczniowie wykonywali drużynowo doświadczenia z biologii, chemii i fizyki wykorzystując przy obliczeniach elementy matematyki. Etap ten zakończył się wyłonieniem „Mistrza nauk przyrodniczych”.

Podsumowanie i wręczenie dyplomów i nagród odbyło się 12 czerwca 2013r I i II miejsce zdobyły drużyny z Gimnazjum nr 16 III i IV miejsce zdobyły drużyny z Gimnazjum nr 15 V miejsce Gimnazjum nr 56 VI miejsce Gimnazjum nr 52 Spotkanie zakończyło się pokazem doświadczeń z chemii „Chemia w małej skali” wykonanym przez pracownika UMK i uczestników konkursu oraz uczniów Gimnazjum nr 16.

Autorzy realizatorzy grantu i innowacji: Elżbieta Śmigielska Izabela Ejmond Małgorzata Gorączkowska Krystyna Mierzbiczak