Anna Karpińska i Katarzyna Mazurek

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Tablice 1. Deklaracja tablicy
Advertisements

Historia liczby.
Kartka w kratkę czy maszyna do obliczeń?
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe. My umiemy robić takie gry, a więc z chęcią nauczymy Cię je tworzyć.
Pisemne mnożenie liczb naturalnych
Pisemne dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych
Pisemne dzielenie liczb naturalnych
Procesor tekstu Word część 1
1.
Liczby całkowite.
Zapis informacji Dr Anna Kwiatkowska.
Układ równań stopnia I z dwoma niewiadomymi
Matematyka wokół nas Równania i nierówności
PIERWIASTKI.
Pola czworokątów Skąd się biorą wzory?.
Układy równań 23x - 31 y = 1 x – y = - 8 x = -1 y - x = 1 x + y = 11
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2010
Wyrażenia algebraiczne
Microsoft Office Excel
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
TABLICE C++.
Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
Formuły i funkcje w excelu
ZNAKI NAKAZU TEST.
Pliki tekstowe – A. Jędryczkowski © 2007 Turbo Pascal umożliwia wykorzystanie w programach plików tekstowych. Pliki takie zawierają informację niezakodowaną
DODAWANIE, ODEJMOWANIE,
ANNA BANIEWSKA SYLWIA FILUŚ
Weź udział w teście! a bc Arkusz kalkulacyjny Kijo 2009.
Czy Państwa dziecko jest gotowe do szkoły?
Równość ułamków zwykłych
Mnożenie i dzielenie liczb naturalnych
Psychotest Rób to pomału i wykonuj polecenia w myśli jak najszybciej się da. Jeśli Ci to pomaga możesz mówić po cichu na głos.
- powtórzenie wiadomości
„Równania są dla mnie ważniejsze, gdyż polityka jest czymś istotnym tylko dzisiaj, a równania są wieczne.” Albert Einstein.
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Informatyka Kalkulator.
Adresowanie komórek w Excelu
Zdolny chłopak z Ciebie
WIELKANOC Oto bardzo króciutki test dotyczący świąt wielkanocnych w Polsce. Odpowiadając poprawnie na pytania, przejdziesz do kolejnych, natomiast w przypadku.
Podstawowe zasady pisania tekstu za pomocą klawiatury komputera
Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.
PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR”
UKŁAD RÓWNAŃ LINIOWYCH INTERPRETACJA GRAFICZNA
TEMAT: UŁAMKI ZWYKŁE.
Laboratorium nr.3 Algorytm przyrównania globalnego
Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
TEMAT: ACCESS - KWERENDY.
Seminarium Dyplomowe: Metodyka i Techniki Programowania Autor: Bartłomiej Fornal.
Filtrowanie, Funkcje bazodanowe
 Formuła to wyrażenie algebraiczne (wzór) określające jakie operacje ma wykonać program na danych. Może ona zawierać liczby, łańcuchy znaków, funkcje,
Liczby 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, …(i tak dalej) nazywamy liczbami naturalnymi. Tak jak z liter tworzy się słowa, tak z cyfr tworzymy liczby. Dowolną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
Liczbami naturalnymi nazywamy liczby 0,1,2,3,..., 127,... Liczby naturalne poznaliśmy już wcześniej; służą one do liczenia przedmiotów. Zbiór liczb.
Działania na grafach Autor: Anna Targońska.
ZNAKI PIONOWE NAKAZU Nakaz jazdy w prawo przed znakiem
Nierówności liniowe.
Podstawy Informatyki.
Matematyka w życiu codziennym.
MATMU – Laboratorium 2: Optymalizacja
Album fotograficzny autor: Kowalski Ryszard. Pole tekstowe.
WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE
Kliknij, aby dodać tytuł Kliknij, aby dodać tekst.
Formuły i funkcje w excelu
POJĘCIE ALGORYTMU Wstęp do informatyki Pojęcie algorytmu
Zapis prezentacji:

Anna Karpińska i Katarzyna Mazurek Znaki: < > =. Porównywanie liczb i zbiorów. KLASA II Anna Karpińska i Katarzyna Mazurek

CELE OGÓLNE: Uczeń: Liczy w zakresie do 100 Kształtuje spostrzegawczość Rozwiązuje proste zadania tekstowe Porównuje dowolne dwie liczby w zakresie 100 (słownie i z użyciem znaków <, >, =)

C C Uczeń: E E L L O O P P R R A A Y Y J J N N Wyjaśnia różnice pomiędzy znakami < > = Prawidłowo porównuje zbiory i liczby w zakresie do 100 Potrafi poprawnie zapisać znaki < > = Wyjaśnia różnice pomiędzy znakiem większości i znakiem mniejszości Dorysowuje elementy zbioru tak, aby znak < > odpowiadał liczebności poszczególnych zbiorów Potrafi rozwiązać zadania na porównanie liczb

< ZNAK MNIEJSZOŚCI > ZNAK WIĘKSZOŚCI = ZNAK RÓWNOŚCI

> >

< > = ZADANIE 1 Głównym przysmakiem Pingwinów są świeże ryby. Czego jest więcej pingwinów czy rybek? Wskaż odpowiedni znak i kliknij na niego. < > = Czy dla wszystkich Pingwinów starczyło ryb? TAK NIE

POLICZ JESZCZE RAZ !

Woooow UDAŁO MI SIĘ !!!

ŚWIETNIE !!!

GŁOWA DO GÓRY!!! SPRÓBUJ PONOWNIE !!!

4 > 3 Z A D A N I E 2 Skipper, Kowalski, Riko i Szeregowy postanowili policzyć kogo jest więcej w ZOO - pingwinów czy lemurów? Policz pingwiny oraz lemury. Napisz działanie z odpowiednim znakiem < > = 4 > 3

ZADANIE 3 Porównaj liczby i wstaw odpowiedni znak < > = 5 10 25 19 30 80 100 55 75 < 9 10 23 15 60 64 100 40 85 78 10 9 25 70 13 18 35 > 69 6 11 100 52 45 31 13 = > > < > < < < > > = < > > < <

ZADANIE 4 Dorysuj do zbiorów tyle brakujących elementów, aby działanie było prawdziwe. < Korony Króla Juliana Notesy Kowalskiego > Melman Marty

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ !!!