Różnice między programowanie strukturalnym a obiektowym

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kurs języka C++ Paweł Rzechonek Instytut Informatyki
Advertisements

C++ Paweł Rzechonek Instytut Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe
Wprowadzenie.
Wprowadzenie do C++ Zajęcia 2.
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
25/08/ Języki programowania 1 Piotr Górczyński Obiekty i zdarzenia.
Materiały do zajęć z przedmiotu: Narzędzia i języki programowania Programowanie w języku PASCAL Część 2: Wstęp do programowania w Pascalu © Jan Kaczmarek.
Co UML może zrobić dla Twojego projektu?
P O D S T A W Y P R O G R A M O W A N I A
Dokumentowanie wymagań w języku XML
Kurs Pascala – spis treści
Zasady zaliczenia Warunki uzyskania zaliczenia:
Pomiary w inżynierii oprogramowania
Pomiary w inżynierii oprogramowania
Programowanie obiektowe Andrzej Ziółkowski Wykład 7.
Wstęp do programowania obiektowego
Project made by Bartosz Rumiński Kl. III i rok 2007/2008.
Wykład 4 Analiza i projektowanie obiektowe
PROGRAMOWANIE p o w t ó r k a
Made by Mateusz Szirch Kilka słów o JavaScript.
Programowanie obiektowe III rok EiT
Programowanie obiektowe III rok EiT
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Turbo Pascal Turbo Pascal - jedna z popularniejszych implementacji kompilatorów języka PASCAL, zintegrowane srodowisko programistyczne, produkt firmy Borland.
Funkcje w Pascalu Przypomnienie wiadomości o procedurach Prowadzący: Anna Kaleta Piotr Chojnacki.
Opracował : Przemysław Drzymała
Programowanie strukturalne i obiektowe
Informatyka MZT1 Wykład 3.
Programowanie obiektowe III rok EiT dr inż. Jerzy Kotowski Wykład VIII.
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
Programowanie obiektowe III rok EiT
Programowanie obiektowe III rok EiT
Języki i środowiska programowania systemów rozproszonych, Wykład 03, Slajd Języki i środowiska programowania systemów rozproszonych Wykładowca:
Programowanie obiektowe – język C++
Zajęcia I Organizacja zajęć Rejestracja i uruchamianie makr
Unified Modeling Language - Zunifikowany Język Modelowania
Programowanie w języku C++
Kurs języka C++ – organizacja zajęć ( )
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
XML Publisher Przedmiot i zakres szkolenia Przedmiot i zakres szkolenia Przeznaczenie XML Publisher Przeznaczenie XML Publisher Definiowanie Definiowanie.
Architektura współczesnych gier video Adam Sawicki asawicki.infoasawicki.info
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Przeładowanie operatorów Robert Nowak.
Temat 1: Ogólne cechy języka PHP
Podstawy języka skryptów
Lekcje z komputerem, 2006.
Wprowadzenie do programowania w Pascalu mgr inż. Agata Pacek.
Platforma .Net.
Podsumowanie wiedzy MPDI2 sem.3 INFORMATYKA. tworzenie nowego pliku i katalogu, nawigacja po katalogach, listowanie zawartości katalogu, zmiana nazw,
Portal edukacyjny J A V A S C R I P T JĘZYK PROGRAMOWANIA STRON HTML Opracowała: Anna Śmigielska.
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
Pierwsze kroki w Scratch’u.
Języki i technologie wytwarzania stron WWW Autor: Michał Walkowski Referat.
K URS JĘZYKA C++ – ORGANIZACJA ZAJĘĆ ( ) Paweł Rzechonek Instytut Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego.
Algorytmy, sposoby ich zapisu.1 Algorytm to uporządkowany opis postępowania przy rozwiązywaniu problemu z uwzględnieniem opisu danych oraz opisu kolejnych.
Programowanie strukturalne i obiektowe Klasa I. Podstawowe pojęcia dotyczące programowania 1. Problem 2. Algorytm 3. Komputer 4. Program komputerowy 5.
VBA w Excel.
Programowanie Obiektowe – Epilog
Kurs języka C++ – organizacja zajęć ( )
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
czyli wstęp do programowania
Wprowadzenie do programowania obiektowego
NEMERLE Michał Maliszewski.
BYDGOSKI FESTIWAL NAUKI
Programowanie w Javie 1 Dr Robert Kowalczyk
Zapis prezentacji:

Różnice między programowanie strukturalnym a obiektowym P. strukturalne rozdzielenie funkcjonalności programu na moduły (podprogramy) podzielone bloki kodu mają jeden punk wejścia P. obiektowe świat składa się z obiektów zachowania i działania bytów są widoczne w postaci metod przypisanych do obiektów

Świat składa się z klocków Lego

Najczęstsze błędy Utożsamianie obiektowości tylko z C#, są też inne języki obiektowe np. C++, Java Każdy język programowania się zmienia. Po opublikowaniu wersji 7.0 języka C# zmierza on w stronę języka funkcjonalnego, choć wcześniejsze cechy obiektowe zostają.