Prezentacja na Przewodniczącego Rady Uczelnianej Samorządu Studentów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Advertisements

Uniwersytet Warszawski
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Wewnętrzny system zapewniania jakości KSZTAŁCENIA
Strategia rozwoju Uniwersytetu Opolskiego w latach
Prawne i finansowe aspekty zarządzania organizacją pozarządową
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska,
Koło Naukowe „Młody Menedżer” jest organizacją studencką z pasją.
Działanie: Wsparcie Biura Karier
Nadzór pedagogiczny nad szkoleniem zawodowym
Propozycje działań na rzecz jakości kształcenia przygotowane przez Uczelniany Zespół Zapewnienia Jakości Kształcenia na podstawie Raportu z drugiej Ogólnouniwersyteckiej.
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
Parlament Wyborczy Joanna Pietrzak -kandydatka na Przewodniczącą Komisji Sportu i Turystyki Joanna Pietrzak Kandydatka na Przewodnicząca.
OLSZTYN 17 LISTOPADA ZADANIA ROPMO 1.Reprezentowanie olsztyńskich organizacji pozarządowych w instytucjach 2.Realizacja Strategii Rozwoju Rady.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Krzysztof B. Baczewski Sprawozdanie Przewodniczącego
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Bartłomiej Ksiądz -kandydat na Przewodniczącego Komisji Domów Studenckich Parlament Sprawozdawczy Parlament Wyborczy Bartłomiej.
Collegium Copernicanum cel spotkania: dyskusja nad powołaniem międzywydziałowego koła naukowego Wprowadzenie do dyskusji Stanisław Czachorowski Propozycja.
Doradca do spraw odnawialnych źródeł energii (OZE) Robert Szlęzak PREZENTACJA WPROWADZAJĄCA.
PODDZIAŁANIE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADR POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.
Prezentacja Kandydatów do zarządu na lata 2009/2011
KONFERENCJA PRASOWA 30 listopada 2009 roku Projekty dotychczas realizowane ze środków Unii Europejskiej : Lekarz, pielęgniarka – nowoczesny pracownik.
Mateusz Cwalina- kandydat na Przewodniczącego Komisji Finansowo-Gospodarczej Parlament Sprawozdawczy Parlament Wyborczy Mateusz.
Komisja Zagraniczna CELE Dla Studentów PW! Dla Studentów Zagranicznych! Dla Wszystkich!
Spotkanie mieszkańcówSpotkanie mieszkańców z Burmistrzem Byczyny z Burmistrzem Byczyny Spotkanie dotyczyć usprawnienia przepływu informacji i poprawy przekazu.
Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie
Informacja o działaniach Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego Edward Jezierski Konferencja Rektorów Polskich Uczelni Technicznych Wrocław, listopada.
Dariusz Pasternak Przewodniczący Forum Uczelni Technicznych.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Plan pracy Zarządu Oddziału ZNP w Przysusze na kadencję
ZASADY FUNKCJONOWANIA UCZELNIANEGO SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ § 3. W celu realizacji zadań USZJK na szczeblu uczelnianym,
Wspieramy budowanie marki
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 24 marca 2015 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
OGÓLNOPOLSKIE FORUM PORADNICTWA ZAWODOWEGO. 2000r. – powstanie Forum przy Biurze Koordynacji Kształcenia Kadr Cel – stworzenie spójnych rozwiązań podzielonego.
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin 26 październik 2015.
Współpraca Miasta Białegostoku z organizacjami pozarządowymi
XII Sympozjum Krajowej Rady Koordynatorów Projektów Badawczych UE (KRAB) 2 grudnia 2015, Narodowe Centrum Badań Jądrowych, Świerk Pozyskiwanie i realizacja.
ICT POLSKA CENTRALNA KLASTER – WSPÓŁPRACA Z OTOCZENIEM DLA ROZWOJU KADR, UCZELNI I REGIONU Prorektor PŁ ds. Rozwoju Uczelni prof. dr hab. inż. Piotr Szczepaniak.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Monika Bełdowska, Centrum Wolontariatu w Warszawie Konferencja MCPS
WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA, INFORMACJI I BIBLIOLOGII Janusz Włodzimierz Adamowski Program wyborczy: kadencja
Spotkanie Koordynatorów Programu Erasmus
Przysiek, r. Stowarzyszenie Pomorza i Kujaw - założenia.
Kandydat na Dziekana Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej w kadencji
1 Energia dla Życia, Warszawa, dn r. PKP Energetyka S.A. Energia dla Życia Podsumowanie II roku funkcjonowania programu.
Parlament Wyborczy Krzysztof B. Baczewski - Kandydat na Przewodniczącego Komisji Finansowo-Gospodarczej Samorządu Studentów Politechniki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Prezentacja na Członka Zarządu ds. Dydaktyki i Prawa
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Klaudia Skoczek Prezentacja na Członka Zarządu ds. Wizerunku i Promocji Samorządu Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Kadencja 2016/2017.
Prezentacja na Członka Zarządu ds. Administracji
Prezentacja na Członka Zarządu Samorządu Studentów ds. Finansów
Kiedy ja mówię „strate”, wy mówicie „gia”!
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
AGH: Zamierzenia Spotkanie Władz AGH,
PROJEKTY POWER
Zapis prezentacji:

Prezentacja na Przewodniczącego Rady Uczelnianej Samorządu Studentów Monika Fijał Prezentacja na Przewodniczącego Rady Uczelnianej Samorządu Studentów Kadencja 2016/2017

1 2 3 4 5 6 7 8 Sylwetka kandydata Działalność Cele Współpraca z Uczelnią 5 6 7 8 RUSS, ROS i JOSS Struktura Działania w komisjach WISS, FUE, PSRP

Sylwetka kandydata Data urodzenia: 11.01.1995r. Kierunek studiów: Bachelor Studies in Finance Wydział: Zarządzania, Informatyki i Finansów Rok i stopień: 2 rok I stopień

Działalność Samorząd Studentów: Działalność bieżąca: 2014/2015 Członek komisji ds. HR i Projektów Uczestnik Krajowej konferencji Polskich Uczelni Ekonomicznych 2015/2016 Członek Zarządu Samorządu Studentów ds. Współpracy Krajowej i Międzynarodowej Członek Odwoławczej Komisji Stypendialnej Członek Rady Wydziału ZIF Elektor w wyborach rektorskich oraz dziekańskich Udział w XXII Zjeździe Parlamentu Studentów Rzeczpospolitej Polskiej

Działalność Działalność projektowa: Dzień Otwarty 2015 – Koordynator Gala Studenta 2015 – Wice-koordynator Adapciak 2015 – Członek kadry Dni Adaptacyjne 2015 – Wice- koordynator UElcome 2015/2016 – Koordynator I Konferencja Międzynarodowa (2016) – Koordynator

Działalność Informacja Kulturalno-Sportowa Studentów : Działalność bieżąca: 2015/2016 Członek pionu Administracji i Finansów Działalność projektowa: Turniej IKSS WOŚP 2016 – Członek pionu KZ Wiosenny wyjazd integracyjno-szkoleniowy – Koordynator II Wrocławski Bieg Akademicki – Członek pionu Administracji i Finansów

Działalność Instruktor narciarstwa od 2012r. Pozostałe aktywności: Szlachetna Paczka: Wolontariusz – 2013r. Wolontariusz – 2014r. Lider Rejonu 2015/2016 Instruktor narciarstwa od 2012r.

Główne cele 02 01 03 05 04 Stabilizacja Komunikacja Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Główne cele 02 01 Stabilizacja działań Samorządu Studentów. 03 05 04 Komunikacja 01 Stabilizacja działań Samorządu Studentów. 03 Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Główne cele 02 Stabilizacja Komunikacja 01 Efektywna i przejrzysta komunikacja wewnątrz samorządu jak i na zewnątrz. 03 Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Główne cele 02 01 Budowanie wśród nowych Stabilizacja Komunikacja 01 Budowanie wśród nowych i utrzymanie poczucia przynależności do Samorządu Studentów. 03 Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Główne cele 02 01 Tworzenie „studenckości” Samorządu Studentów. 03 05 Stabilizacja Komunikacja 01 Tworzenie „studenckości” Samorządu Studentów. 03 Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Główne cele 02 01 Realne plany Samorządu Studentów na kadencję. 03 05 Stabilizacja Komunikacja 01 Realne plany Samorządu Studentów na kadencję. 03 Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Główne cele 02 01 03 05 04 Stabilizacja Komunikacja Realność planów Przynależność 05 04 Studenckość

Współpraca z Uczelnią Władze uczelni: Systematyczne spotkania z nowo wybranym Rektorem Monitorowanie pracy nad postulatami oraz obietnicami wyborczymi Zapoznanie, utrzymywanie stałego kontaktu oraz współpracy z nowo wybranymi prorektorami oraz dziekanami

Współpraca z Uczelnią Fundacja: Formalizacja współpracy Kontynuowanie i rozszerzenie wspólnych działań

Współpraca z Uczelnią Dział Nauczania: Współpraca podczas organizacji Dni Adaptacyjnych Współpraca przy UElcome i Dniu Otwartym

Współpraca z Uczelnią Biuro Promocji: Współpraca przy promowaniu działań Uczelni wewnątrz jak i na zewnątrz Kontynuacja współpracy przy tworzeniu UElcome i Dnia Otwartego

Współpraca z Uczelnią Biuro Karier: Współpraca przy projektach takich jak Dni Adaptacyjne, Mosty Ekonomiczne czy Dzień Otwarty Promowanie działań jednostki Chęć organizacji wspólnych akcji

Współpraca z Uczelnią Kuźnia Kompetencji: Współpraca w promowaniu programów stażowych Uświadamianie studentów o istnieniu tej jednostki

RUSS Rada Uczelniana Samorządu Studentów: Wprowadzenie nowego regulaminu RUSS Zapoznanie członków RUSS z ich funkcją oraz obowiązkami Udostępnienie vademecum RUSS

ROS Rada Organizacji Studenckich: Cykliczne spotkania przedstawicieli Organizacji Studenckich wraz z Samorządem Studentów Otwartość na tworzenie wspólnych inicjatyw wraz z ROSem i JOSSami Stały kontakt i wymiana doświadczeń projektowych jak i z prac bieżących z członkami ROSu Wcześniejszy wybór przewodniczącego ROS – zacieśnienie współpracy

JOSS Jednostki Organizacyjne Samorządu Studentów: Utrzymanie dobrych kontaktów oraz współpracy z IKSSem i BITem Kontynuowanie tradycji uczestnictwa Przewodniczących JOSSów w zebraniach ZSS Współpraca pomiędzy przedstawicielami działek

Struktura Wiceprzewodniczący Przewodniczący Przewodniczący JOSS Strategia Administracja Dydaktyka i rozwój HR i Projekty Finanse Kontakty Zewnętrzne Wizerunek i Promocja Komisja Komisja Komisja Komisja Komisja Komisja Koordynator techniczny OKS Projekty Koordynator IT RPS Rady Wydziału Senat

Zmiany strukturalne UElcome Dzień Otwarty Konferencja Międzynarodowa Komisja Współpracy Międzynarodowej i Krajowej Zmiany strukturalne Konferencja Międzynarodowa

Działania w komisjach Administracja: Simplex miejscem „rodzinnym” Utrzymanie obecnego poziomu prac komisji Wykształcenie nowego pokolenia technicznych Dydaktyka i Prawo: Wybranie konkretnej osoby lub osób pełniących obowiązki RPSa Wypromowanie wizerunku RPSa Wprowadzenie nowego regulaminu RUSS Udoskonalenie regulaminu przyznawania stypendiów socjalnych jak i rektorskich

Działania w komisjach Finanse: Uregulowanie uchwały budżetowej Dopracowanie wniosków o dofinansowanie projektów, dokładne opisanie wymagań Stały nadzór nad poprawnym wydatkowaniem budżetu RUSS Kontakty Zewnętrzne: Kontynuacja prac komisji w zespołach celowych Pozyskanie partnera strategicznego

Działania w komisjach Wizerunek i Promocja: Aktywizacja Rzecznika ds. współpracy z mediami Utworzenie sklepu internetowego i jego promocja Utrzymanie profesjonalnej promocji ankiet dydaktycznych oraz zwiększenie ich zwrotności Reaktywacja i ulepszenie informatora dostępnego dla wszystkich studentów Tworzenie akcji promujących otwartość Samorządu Studentów na wszystkich studentów Stały kontakt z studentami oraz przekazywanie informacji poprzez www i kanały social media (facebook, instagram, LinkedIn)

Działania w komisjach HR i Projekty: Weryfikacja preferencji oraz rotacje między Komisjami członków Samorządu Stała ocena pracy bieżącej w ramach systemu motywacyjnego Utworzenie planu programu mentoringowego oraz systematyczne nadzorowanie prac mentorów Utrzymanie studenckiej atmosfery pracy Terminowe wysyłanie aplikacji na koordynatorów projektów Stała transparentność z działań każdej komisji oraz projektu

Działania w komisjach HR i Projekty: Monitorowanie prac każdego z projektów Zbudowanie poczucia przynależności do Samorządu Studentów pośród wszystkich naszych członków – rodzinna atmosfera Integracje wewnątrz komisji oraz wszystkich członków

Ścieżki kariery Projekty dostosowane do umiejętności i możliwości rozwoju Właściwy dobór ludzi do stanowisk i poziomu odpowiedzialności za projekt Podział projektów na kategorie Przekazywanie doświadczenia projektowego młodym działaczom Otwartość na tworzenie małych inicjatyw - projektów tak aby wszyscy mogli zdobyć doświadczenie

WISS, FUE, PSRP Wrocławska Inicjatywa Samorządów Studenckich: Uczestnictwo w spotkaniach Tworzenie wspólnych inicjatyw Wymiana doświadczeń pomiędzy Samorządami Studentów na arenie Wrocławskiej Forum Uczelni Ekonomicznych: Uczestnictwo w zjazdach FUE Dalsze angażowanie członków naszego Samorządu w działaniach Prezydium FUE Parlament Studentów Rzeczpospolitej Polskiej: Stały kontakt w sprawach dotyczących ogółu studentów Czerpanie wiedzy oraz pozytywnych praktyk Uczestnictwo w zjazdach PSRP

Działania dodatkowe