Spółdzielnia Uczniowska Gimnazjum w Lelowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Ankieta dla uczniów SP i Gimnazjum
Zakupy.
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
IM. KRÓLA WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
Prezentację wykonali: Stasiek D., Adam Cz. i Stasiek S. rocznik 1994.
Podsumowanie Ankieta na temat organizacji kształcenia w liceach ogólnokształcących w ramach monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej w roku szkolnym.
Sklepik szkolny.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
pod hasłem Jesień pełna zdrowia
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
Przypomnienie Agencja Rynku Rolnego przypomina, że w roku szkolnym 2011/2012 szkoły mogą skorzystać z unijnych programów Wspólnej Polityki Rolnej takich.
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
„ Sejm dzieci i młodzieży ”
KATARZYNA KONCEWICZ KRYSTYNA POKOJOWCZYK ANNA REJMAN
Jak ograniczyć niezdrowe przekąski w naszym sklepiku szkolnym?
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
Projekt edukacyjny w gimnazjum
WITAMY NA DEBACIE pt. Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Liczba wspólników: 12 Nasz opiekun: Anna Czernel.
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Rok szkolny 2011/2012.
W GIMNAZJUM NR 1 W SROKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
RODZICE W SZKOLE.
Przy VI Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Kielcach.
„ Sklepik wzorowy – smaczny i zdrowy”.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Bezpłatny dostęp do podręczników, materiałów edukacyjnych, materiałów ćwiczeniowych Wydział Finansów i Infrastruktury Oświatowej Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Projekt grantowy „Sklepiki szkolne – zdrowa reaktywacja”
Książki naszych marzeń
Książki naszych marzeń – harmonogram działan
WYKAZ WYMAGAŃ, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ ŚRODKI SPOŻYWCZE STOSOWANE W RAMACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO DZIECI I MŁODZIEŻY W JEDNOSTKACH SYSTEMU OŚWIATY.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia r. w sprawie
Monitorowanie realizacji zapisów ramowych planów nauczania.
Realizacja programu owoce w szkole Oddział Terenowy Agencji Rynku Rolnego we Wrocławiu.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Sieć Szkół Promujących Zdrowie. W styczniu 2015 roku przystąpiliśmy do programu Lubelskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie. Nasza szkoła od wielu lat.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2016/17 NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE.
Szkolenie dla powiatowych koordynatorów programu „Trzymaj formę!” Szkolenie dla powiatowych koordynatorów programu „Trzymaj formę!” st. asystent.
Dobra praktyka w ZSO nr 16 rok szk.2016/2017
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
ROK SZKOLNY 2017/2018.
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
III Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Szczecinie
IM. STRAŻAKÓW POLSKICH W KOWALACH PAŃSKICH
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Miniprzedsiębiorstwo Słodkości i radości
Młodzieżowe mini-przedsiębiorstwo
Zasady funkcjonowania
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Książki naszych marzeń
Zawsze zdrowo i smacznie
Nasza Kronika SKO.
Zapis prezentacji:

Spółdzielnia Uczniowska Gimnazjum w Lelowie „100 gramów z kruszonką’’ Spółdzielnia Uczniowska Gimnazjum w Lelowie

1.Wnioskowana kwota wsparcia finansowego Startowa kwota naszej spółdzielni wynosi 675 zł. Są to: Środki pozyskane z wpisowego (każdy członek przystępujący do spółdzielni obowiązany jest wpłacić wpisowe w wysokości 5 zł). Wpisowe udziałowe w wysokości 40 zł. Pierwszy miesiąc funkcjonowania sklepiku jest zwolniony przez dyrektora szkoły z opłaty za użytkowanie aneksu do sprzedaży.

2.Główny cel spółdzielni Kluczową ofertą naszej spółdzielni jest handel świeżymi bułkami drożdżowymi, które wypiekane są według tradycyjnej receptury, bez „ulepszaczy”, tylko z nadzieniem owocowym np.: jabłka, truskawki, śliwki, jagody i z kruszonką (bez lukru, polewy czekoladowej). Bułki pieczone codziennie, dostarczane w opakowaniach biodegradowalnych.

3.Odbiorcy projektu Klientami Spółdzielni Uczniowskiej „100 gramów z kruszonką” będą uczniowie Gimnazjum w Lelowie, nauczyciele jak również uczniowie sąsiadującej Szkoły Podstawowej w Lelowie; 1 segmentem są uczniowie, najliczniejsza grupa w szkole, którzy na mocy Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zostali pozbawieni możliwości zakupu słodkich bułek w sklepikach szkolnych. Już w październiku Minister Zdrowia M. Zembala w Rozporządzeniu zmienił zapis w małym stopniu, a mianowicie przywrócono sprzedaż do szkół zdrowych, niskocukrowych drożdżówek z owocami.

3.2 Potrzeby i oczekiwania grup docelowych Świeże bułki drożdżowe z nadzieniem owocowym, pieczone codziennie, dostarczane w opakowaniach biodegradowalnych. Korzystna cena bułek i jakość ma być konkurencją dla automatów z niezdrową żywnością i długoterminową dostępnością spożycia.

3.3 Sposoby zaspokojenia Dostosowanie produktu do wymogów prawnych czyli: waga jednej bułki nie przekraczająca 100 gramów, niska zawartość cukru, jedynym dodatkiem tej formy będzie kruszonka i nadzienie tylko ze świeżych owoców zmieniających się sezonowo, żadnych nadzień w postaci półproduktów. Promocje przy zakupie bułek np.: „3 w cenie 2”.

Łatwa dostępność. Ekologiczne opakowania dla produktu.

3.4 Sposoby dotarcia do grup docelowych (marketing i reklama) Plakaty na terenie szkoły, ulotki informacyjne rozdawane uczniom, nauczycielom i rodzicom Informować rodziców np.: przed szkolnymi zebraniami o ofercie naszej spółdzielni; Informacja na stronie internetowej szkoły, dotycząca działalności Spółdzielni Uczniowskiej „100 gramów z kruszonką” i jej oferty skierowanej do uczniów.

REKLAMA OPRACOWALI: Adrian Włodarski Mikołaj Wnuk Michał Nowak Daniel Orawiec

4. Uzasadnienia potrzeby realizacji projektu Celem działalności naszej Spółdzielni Uczniowskiej „100 gramów z kruszonką” jest zapełnienie luki, którą spowodowało Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. Funkcjonujący obecnie sklepik szkolny nie spełnia swojego zadania, gdyż oferując produkty dopuszczalne przez wspomniane rozporządzenie spowodował, iż uczniowie korzystają z automatów ze słodyczami, dalej jedząc drogą niezdrową żywność. Zmieniony w Rozporządzeniu w małym stopniu zapis w październiku 2015r. zmienił bardzo wiele, a mianowicie przywrócił sprzedaż do szkół zdrowych, niskocukrowych drożdżówek z owocami, co dla nas stało się źródłem pomysłu na działalność spółdzielni.

DYŻURY CZŁONKÓW SPÓŁDZIELNI SU MIESIĄC DNI TYGODNIA * DYŻURY CZŁONKÓW SPÓŁDZIELNI SU PROMOCJE DOSTAWA-ZWROTY 1 WRZESIEŃ Poniedziałek- piątek* 9:35-9:45 10:30-10:40 11:25-11:40 12:25-12:40 Po 4 lekcji promocje, 3 bułki w cenie 2 Do godziny 7:45 odbiór bułek, zwroty przy odbiorze następnego dnia 2 PAŹDZIERNIK 3 LISTOPAD 4 GRUDZIEŃ 5 STYCZEŃ 6 LUTY Lp. 5. Szczegółowy opis działań wraz z harmonogramem – tabela: nazwa działania, opis, termin *- oprócz dni świątecznych i wolnych od nauki

LISTA Lp. IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA KLASA 1 Bartosz Włodarski III A 2 Aleksandra Bieda III B 3 Małgorzata Bieda II A 4 Kinga Gawrońska 5 Weronika Malewska 6 Dominika Sztanderska 7 Adam Gorczyczyński II S 8 Kinga Guła 9 Jakub Minkowski Piotr Mróz 11 Michał Nowak 12 Daniel Orawiec 13 Karolina Pytlarz 14 Małgorzata Śmietana 15 Adrian Włodarski 16 Mikołaj Wnuk 17 Monika Wójcik 18 Izabela Krowicka

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ