Krótki Przewodnik: Jak zgłosić wymianę akcesoriów dla urządzeń objętych kontraktem Comprehensive Coverage February, 2016 ZEBRA TECHNOLOGIES 1
Kontakt w razie dodatkowych pytań Spis treści: Wyszczególnienie korzyści płynących z posiadania kontraktu Comprehensive Coverage Jak zgłosić wymianę akcesoriów dla urządzeń objętych kontraktem Comprehensive Coverage Online za pomocą Repair Order Portal Wypełniając formularz RMA Kontakt w razie dodatkowych pytań
Faktyczny Comprehensive Coverage Kontrakt Comprehensive Coverage zapewnia pełną obsługę od samego początku: Wykracza poza naprawę uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania sprzętu Obejmuje wymianę wewnętrzych i zewnętrznych komponentów uszkodzonych mechanicznie Oferuje akcesoria dla następujących prodkutów (akcesoria posyłane są razem z urządzeniem): ES400, MC1000, MC17XX, MC21XX, MC3000Family, MC3100Series, MC35XX, MC50XX, MC55XX, MC65XX, MC70XX, MC75XX, MC9000Series, MC9190-G, MC9500, VC5090, WT4000 Series mobile computers, RS309, RS409, RS507 scanners, RS419, Omni XT15, VH10, WAP4 Wymiana brakujących lub uszkodzonych akcesoriów jest możliwa w momencie, gdy urzadzenie jest posłane na naprawdę do naszego centrum serwisowego1 : Rysików – STYLUS Smycz / elastyczna linka - TETHER Nalepek ochronnych na ekran - PROTECTOR Pasków - STRAP Pokryw baterii, w stosownych przypadkach – BATT DOOR Przewodowych zasilaczy (ADPTRWT-RS507-R wyłącznie dla RS507) – CORDED ADAPTER Według wskazań klienta w formularzu RMA.
VH10 WAP4 OMNI XT15 Rysik i uchwyt na rysik– STYLUS Krótki żółty rysik – STYLUS YELLOW Długi, szary rysik – STYLUS GREY Smycz / elastyczna linka - TETHER Uchwyt na rysik - HOLDER Ochraniacz na ekran – PROTECTOR Regulowany pasek na rękę– STRAP DOUBLE LOOP Nieregulowany pasek na rękę (zalecane do użytku ze stacją dokującą w pojazdach) – STRAP ELASTIC Rysik i uchwyt na rysik– STYLUS Ochraniacz na ekran– PROTECTOR Pokrywa baterii Standard (2850 mAh battery) – BATT DOOR STD Pokrywa baterii Extended (4680 mAh battery) – BATT DOOR EXT Nasadka na rysik – END CAP STYLUS Rysik ze smyczą i uchwytem - STYLUS Ochraniacz na ekran– PROTECTOR Regulowany pasek na rękę z rysikiem i smyczą - STRAP Zebra Confidential: For Internal Use Only
Jak zgłosić wymianę akcesoriów dla urządzeń objetych kontraktem Comprehensive Coverage Aby zgłosić naprawę uszkodzonego sprzętu powinni Państwo zgłosić RMA (Return Materials Authorization) bądź to: Logując naprawę za pośrednictwem Repair Order Portal (najszybsza i rekomendowana przez nas opcja) Wypełniając formularz RMA i wysłając go e-mailem bądź faksem Zgłaszając naprawę telefonicznie: W przypadku kontraktu Advanced Exchange należy w trakcie zgłaszania poinformować osobę przyjmujacą zlecenie o chęci wymiany akcesoriów Prosimy pamiętać, że: Nie można zamówić wymiany samych akcesoriów bez zgłoszenia urządzenia do naprawy Aby wymenić akcesoria, należy to zgłosić w sposób opisany na kolejnych slajdach: Zużytych akcesoriów nie trzeba zwracać wraz z uszkodzonym urządzeniem zgłoszonym do naprawy
Jak zgłosić wymianę akcesoriów za pośrednictwem Repair Order Portal Proszę wejść na Repair Order Portal : https://emeaservicesweb.zebra.com/emearma/Default.aspx Proszę kliknąć Request Repair (Nowi użytkownicy muszą się najpierw zarejestrować). Proszę wybrać „Problem Area” Proszę wybrać „Problem Description W okienku „Additional Problem Description” proszę wpisać: CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + pojemność baterii / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R wyłącznie dla RS507) Przykład - CP: STRAP W przypadku, że chcą Panstwo zamówić pokrywę baterii (battery door) należy zaznaczyć czy powinna być ona standardowych czy też powiększonych rozmiarów (w zależności jaka bateria używana jest w danym urządzeniu) Baterie dla MC70 i MC75 powinny być kategoryzowane według typu: 1900mAh, 3600mAh, 3800mAh and 4800mAh. Przykład - CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR 4800
PONIŻEJ ZNAJDĄ PAŃSTWO PRZYKŁAD, W JAKI SPOSÓB ZGŁOSIĆ WYMIANĘ AKCESORIÓW ZA POMOCĄ REPAIR ORDER PORTAL
Jak zgłosić wymianę akcesoriów wypełniając formularz RMA Proszę pobrać z portalu Repair Order Portal odpowiedni formularz RMA przeznaczony dla klientów z Polski Proszę wpisać numer produktu (model) Proszę wpisać numer seryjny urządzenia Proszę wpisać kod problemu (listę kodów problemów znajdą Państwo na portalu RMA) Proszę wpisać opis problemu wraz z informacją, jakie akcesoria chcieliby Państwo wymienić, co należy zrobić w nastepujący sposób: CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + pojemnoścć baterii/ CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R wyłączenie dla RS507) Przykład - CP: STRAP W przypadku, że chcą Panstwo zamówić pokrywę baterii (battery door) należy zaznaczyć czy powinna być ona standardowych czy też powiększonych rozmiarów (w zależności, jaka bateria używana jest w danym urządzeniu) Baterie dla MC70 i MC75 powinny być kategoryzowane według typu: 1900mAh, 3600mAh, 3800mAh and 4800mAh. Przykład - CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR 4800 Uzupełniony formularz należy przesłać e-mailem lub faksem do naszego Centrum Obsługi Klienta
Poniżej znajdą Państwo przykład, w jaki sposób zgłosić wymianę akcesoriów wypełniając formularz RMA przeznaczony dla klientów z Polski
Further Assistance W celu uzyskania dalszych informacji dotyczacych kontraktów Comprehensive Coverage lub pomocy we wszystkich kwestiach Państwa interesujących, prosimy o skontaktowanie się z: Centrum Obsługi Klienta: emea.ccc@zebra.com Numery telefonów, pod którymi znajdą Państwo pomoc znajdują się na stronie: www.zebra.com/rma-emea
Dziękujemy… 11