Dni wstępne Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki MECHATRONIKA ELETRONIKA I TELEKOMUNIKACJA 25, 26 września 2017.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sporządził: Jacek Kruszewski Szkolenie biblioteczne Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie SZKOLENIE BIBLIOTECZNE.
Advertisements

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Samodzielna Sekcja Bibliografii, Bibliometrii i Sieciowych Zasobów Informacji: tel.: INFORMACJE.
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Nowy, interdyscyplinarny kierunek studiów I stopnia Wydział Humanistyczny Wydział Nauk Ekonomicznych Wydział Nauk Społecznych.
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
OBOWIĄZKOWE PRAKTYKI ZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE.
Adres korespondencyjny
Praktyka zawodowa Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Krajowe Centrum Europass
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Adres korespondencyjny
Historia Administracji SSA rok I
Dz.U Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Spotkanie organizacyjne programu Erasmus+ Wydział Zarządzania UŁ
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
dla studentów I roku studiów stacjonarnych II stopnia
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Powtarzanie roku studiów
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowe zasady organizacji oraz przeprowadzania egzaminów, zaliczeń, kolokwiów za pomocą komputera i/lub oprogramowania specjalistycznego Ewelina Marć.
Politechnika Opolska Początek
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Warszawa, 25/10/2017.
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Egzamin ucznia klasy ósmej
pokój 346 EA, tel Wydział ETI PG Katedra Metrologii i Optoelektroniki Zespół Optoelektroniki Dr inż. Marcin Gnyba.
Erasmus+ studia Termin składania dokumentów 10 stycznia 2018 – 6 lutego 2018 Rozmowy kwalifikacyjne Pierwszy tydzień po feriach zimowych: lutego.
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Międzynarodowy Rynek Pracy
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
Dr inż. Magdalena Jabłońska
Zmiany w zakresie procedury
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Katedra Filologii Germańskiej
Analiza potrzeb studentów niepełnosprawnych
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Zajęcia organizacyjne
ERASMUS + Zasady wymiany na W4 (Rekrutacja 2018/19)
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Prawo handlowe – ćwiczenia
przyjęty przez Zarząd Główny ZNP w dniu 20 grudnia 2016 r.
Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt ZUT w Szczecinie
KRYMINALISTYKA ćwiczenia gr. 1
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Spotkanie z opiekunami modułów
Seminarium Pedagogiczne dla doktorantów i nowoprzyjętych asystentów
Zapis prezentacji:

Dni wstępne Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki MECHATRONIKA ELETRONIKA I TELEKOMUNIKACJA 25, 26 września 2017

WŁADZE WYDZIAŁU DZIEKAN dr hab. inż. Rafał Walczak, prof. PWr PRODZIEKAN DS. OGÓLNYCH dr hab. inż. Jarosław Domaradzki, prof. PWr PRODZIEKAN DS. DYDAKTYKI dr inż. Waldemar Oleszkiewicz PRODZIEKAN DS. STUDENCKICH dr inż. Artur Wiatrowski

PROGRAM 1. POWITANIE 2. WYSTĄPIENIE DZIEKANA 3. BIBLIOTEKA 4. BIURO KARIER 5. PEŁNOMOCNIKA REKTORA DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH 6. PRZEDSTAWICIEL KOMISARIATU AKADEMICKI INKUBATOR PRZEDSIĘBIERCZOŚCI SCANMED – OPIEKA MEDYCZNA SPRAWY ORGANIZACYJNE WYDZIAŁOWY SAMORZĄD STUDENCKI WYDAWANIE DOKUMENTÓW - SALA 110 BUD. C2

DZIEKAN dr hab. inż. Rafał Walczak, prof. PWr

10 kwietnia 2001 r. 1 stycznia 2002 roku Senat PWr podjął decyzję o powołaniu Wydziału Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki (WEMiF, W-12) 1 stycznia 2002 roku Wydział rozpoczął działalność

WEMiF - Kampus Główny

WEMiF - Kampus Długa

RANKING STUDIA I STOPNIA

STUDENCKIE KOŁA NAUKOWE Nazwa koła Opiekun Zarząd Rok utworzenia SNS Optoelektronika i Mikrosystemy dr hab. inż. Sergiusz Patela Dariusz Przybylski Bartłomiej Żurek Laura Jasińska 1997 Stowarzyszenie Polskich Entuzjastów Nanotechnologii – SPENT prof. dr hab. inż. Teodor Gotszalk Cezary Wawrzyniak Arkadiusz Wojtuś 2002 Mikroinżynieria, Mikroelektronika, Mikrosystemy - M3 dr inż. Michał Krysztof Maciej Sasowski Marta Turkiewicz 2000 MikroCpp Krzysztof Urbański Jakub Mnich Paweł Polański Szymon Rzążewski 2008 Transparentna Elektronka – TE Danuta Kaczmarek Agata Poniedziałek Joanna Indyka Aleksandra Jurkowska SNS Nanoelektronika i Mikrosystemy NaMi Regina Paszkiewicz Piotr Pokryszka 2009 Akwatronik Jan Dziuban Michał Pręcikowski 2015

Wydział kształci studentów na kierunkach: 1. Elektronika i Telekomunikacja (EiT) - studia I stopnia specjalność: Elektronika cyfrowa (EC) Inżynieria elektroniczna i fotoniczna (IEF) - studia II stopnia specjalność: Optoelektronika i technika światłowodowa (EOT) Mikrosystemy EMS) Electronics, Photonics, Microsystems (studia w języku angielskim (EPM)) 2. Mechatronika (MTR) studia I stopnia (kierunek prowadzony wspólnie z Wydziałem Elektrycznym -W5 i Wydziałem Mechanicznym-W10) Studia I stopnia trwają 7 semestrów , studia II stopnia trwają 3 semestry 3. Elektronika (EKA) - studia III stopnia

Gdzie pracują i mogą pracować absolwenci .... Nokia, Toshiba, Toyota, Philips, Siemens, Dell, Motorola, Wabco, Volvo, Lumel, firmy montażowe, przemysł spożywczy, sprzęt medyczny, centra rozwojowe R&D ...

BIBLIOTEKA KLASYCZNA i ELEKTRONICZNA +48 71 320 23 03 www.biblioteka.pwr.edu.pl biblioteka.wyp@pwr.edu.pl bud. A-1, II piętro - pok. 307 i 307a

BIURO KARIER +48 71 320 46 07 www.biurokarier.pwr.edu.pl bud. H-14, I piętro - pok. 1.01

AKADEMICKI INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI +48 71 320 43 82 www.inkubator.pwr.edu.pl inkubator@pwr.edu.pl bud. D-21, I piętro - pok. 105

SAMODZIELNA SEKCJA DS.WSPARCIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPARWNOŚCIĄ +48 71 320 43 20 www.swon.pwr.edu.pl pomoc.n@pwr.edu.pl bud. C-13, I piętro - pok. 1.09

BEZPIECZEŃSTWA Komenda Policji Wrocław Śródmieście PROBLEMY BEZPIECZEŃSTWA Komenda Policji Wrocław Śródmieście +48 71 340 43 58 Ul. Grunwaldzka 6

OPIEKA MEDYCZNA SCANMED

STOŁÓWKA KAWIARNIA KLUB STUDENCKI Strefa Kultury Studenckiej STOŁÓWKA KAWIARNIA KLUB STUDENCKI Budynek C-18

Sprawy organizacyjne

dr inż. Artur Wiatrowski Prodziekan ds. studenckich Sprawy Studenckie dr inż. Artur Wiatrowski Prodziekan ds. studenckich

Dziekanat +48 71 320 40 47 www.wemif.pwr.edu.pl dziekanat.wemif@pwr.edu.pl bud. C-2, I piętro - pok. 216, 217

Pracownicy dziekanatu mgr inż. Kamilla Zawisza kierownik dziekanatu, tel. 71-320-40-47 inż. Małgorzata Maj asystent ds. dydaktyki, tel. 71-320-40-48 lic. Małgorzata Nowak obsługa toku studiów, tel. 71-320-33-80 mgr Anna Przygoda obsługa toku studiów, tel. 71-320-36-62

Dziekanat przyjmuje studentów w godzinach: poniedziałek: 11:00-15:00 wtorek: 11:00-15:00 środa: nieczynne czwartek: 09:00-12:30 piątek 09:00-12:30

Sprawy związane z tokiem studiów / socjalne ŚCIEŻKA KOMUNIKACJI Sprawy związane z tokiem studiów / socjalne Odpowiedni Prodziekan Dziekan Prorektor

ŚCIEŻKA KOMUNIKACJI Sprawy organizacyjne Kierownik Dziekanatu Dziekan Prorektor

Wsparcie materialne W celu niesienia pomocy studentom w zakresie pomocy materialnej i socjalnej w Politechnice Wrocławskiej został utworzony Dział Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów.  Dział mieści się w bud C-13, w pokojach 1.01, 1.02, 1.02b, 1.04.

Wsparcie materialne Przyjmowanie wniosków odbywa się w pok. 1.01 bud. C-13 w godzinach: Poniedziałek 8:00 – 15:00 Wtorek 10:00 – 15:00 Środa 8:00 – 15:00 Czwartek 8:00 – 15:00 Piątek 8:00 – 15:00 Karolina Żołnacz – Specjalista ds. pomocy materialnej tel. (71) 320 43 71 e-mail: karolina.zolnacz@pwr.edu.pl

ORAGNIZACJA STUDIÓW Sem. I Sem. II Sem. III Sem. IV Sem. V Sem. VI Studia stacjonarne I-go stopnia egzamin dyplomowy tytuł: inżynier Sem. I Sem. II Sem. III Sem. IV Sem. V Sem. VI Sem. VII wybór specjalności ostateczny termin zaliczenia praktyk

ORAGNIZACJA STUDIÓW wclps 1h = 45min Formy zajęć dydaktycznych Przykład – kurs Sieci komputerowe 11000 w – 1h/tyg. C – 1h/tyg. L – 0h/tyg. P – 0h/tyg. S – 0h/tyg. 1W 2C 1 pkt. ECTS wykład 1 pkt. ECTS ćwiczenia wclps w – wykład c – ćwiczenia l - laboratorium p – projekt s - seminarium 1h = 45min

ORAGNIZACJA STUDIÓW Kalendarz akademicki

ORAGNIZACJA STUDIÓW I 07:30 - 08:15 08:15 - 09:00 II 09:15 - 10:00 Bloki zajęciowe I 07:30 - 08:15 08:15 - 09:00 II 09:15 - 10:00 10:15 - 11:00 III 11:15 - 12:00 12:15 - 13:00 IV 13:15 - 14:00 14:15 - 15:00 V 15:15 - 16:00 16:10 - 16:55 VI 17:05 - 17:50 18:00 - 18:45 VII 18:55 - 19:40 19:50 - 20:35

REGULAMIN STUDIÓW WYŻSZYCH W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ   obowiązujący od 01 października 2015 r. www.pwr.edu.pl Studenci  Organizacja dydaktyki  Regulamin studiów

Regulamin studiów Urlopy długoterminowe (§18): zdrowotny (potwierdzenie choroby przez Przychodnię) wychowawczy (potwierdzenie Urzędu Stanu Cywilnego) zawodowy – praktyki zagraniczne lub studia za granicą dziekański – przekroczenie dopuszczalnego deficytu punktów ECTS po danym semestrze studiów, wg tabeli zatwierdzonej przez Radę Wydziału Elektroniki PWr. można uzyskać dwa, jednosemestralne urlopy dziekańskie w trakcie danego stopnia studiów.

Regulamin studiów Urlopy krótkoterminowe – do 10 dni kalendarzowych (§18) jeden raz w semestrze: zdrowotny (potwierdzenie choroby) naukowy (zgoda opiekuna pracy dyplomowej lub nauczyciela akademickiego z tytułem naukowym profesora lub ze stopniem naukowym doktora habilitowanego, wskazanego przez dziekana) Krótkoterminowych urlopów nie udziela się w ciągu ostatnich 7 dni trwania zajęć w semestrze i w okresie sesji. Krótkoterminowe nieobecności studenta na zajęciach spowodowane niemożliwymi do uniknięcia ani przewidzenia nagłymi przyczynami student usprawiedliwia bezpośrednio u prowadzącego zajęcia, dokumentując powód nieobecności. Urlop krótkoterminowy + krótkoterminowe nieobecności studenta nie mogą przekroczyć 10 dni roboczych w semestrze.

UCZESTNICTWO W KURSACH Regulamin studiów UCZESTNICTWO W KURSACH Student wpisany na semestr lub student, który uzyskał zgodę na studiowanie bez wpisu na semestr, ma prawo i obowiązek studiowania wszystkich kursów/grup kursów, na które jest zapisany. Zajęcia dla studentów pierwszego roku studiów pierwszego stopnia, w tym i wykłady, są obowiązkowe.

PORTAL STUDENCKI-EDUKACJA.CL ZAKŁADANIE SPRAWY SKŁADANIE PODAŃ OBSŁUGA ZAPISÓW

PORTAL STUDENCKI-EDUKACJA.CL Założenie sprawy w systemie Edukacja.CL i wygenerowanie oraz wydrukowanie podania/wniosku Podpisanie podania/wniosku Przekazanie podania/wniosku do Dziekanatu przez system Dostarczenie podania/wniosku wraz z ewentualnymi załącznikami do Dziekanatu Dostarczone podanie musi być zgodne z dokumentem wygenerowanym z systemu.

PORTAL STUDENCKI-JSOS INDEKS ELEKTRONICZNY POŚWIADCZENIE WPISÓW INFORMACJE O URLOPACH SKREŚLENIA WZNOWIENIA PRZENIESIENIA BILANS DOROBKU

INDEKS ELEKTRONICZNY zaliczenie / egzamin Wystawienie oceny przez prowadzącego w systemie JSOS i wysłanie komunikatu do studenta 2 dni robocze Student nie robi nic Student zatwierdza ocenę w systemie Student zgłasza reklamację Ewentualna korekta oceny przez prowadzącego Automatyczne zatwierdzenie oceny w systemie

„Kto za mnie załatwi sprawę?” osobiście pisemne upoważnienie poświadczone notarialnie pisemne upoważnienie złożone w obecności pracownika Dziekanatu prośba – nie dzwonią rodzice!

Elektroniczna Poczta Studencka Każdy student otrzymuje konto pocztowe nr_indeksu@student.pwr.edu.pl Konto należy aktywować pod adresem http://student.pwr.edu.pl Skrzynkę należy regularnie sprawdzać i korzystać z niej w komunikacji z uczelnią!

Oprogramowanie Microsoft (DreamSpark) Każdy student otrzyma wiadomość aktywacyjną na adres poczty studenckiej Możliwość pobrania oprogramowania – strona wemif.pwr.edu.pl, odnośnik „Dostęp do MSDNAA” Oprogramowanie do wykorzystania na dowolnej liczbie urządzeń Dostęp do Office365 na laptop/tablet/smarton

Szkolenie BHP – nowe zasady Od roku akademickiego 2016/2017 obowiązkowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla studentów rozpoczynających naukę w Politechnice Wrocławskiej prowadzone będą w formie kształcenia na odległość na centralnej platformie e-learningowej Szczegółowe informacje o harmonogramie i realizacji szkolenia znajdują się pod adresem: szkoleniebhp.pwr.edu.pl

Szkolenie BHP – nowe zasady

Szkolenie BHP – nowe zasady

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI Formy grzecznościowe w e-mailach, czyli jak napisać e-wiadomość, by Twój profesor był zadowolony?

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI e-mail ma charakter oficjalny. TEMAT NAGŁÓWEK Szanowna Pani Szanowny Panie Szanowny Panie Dziekanie TREŚĆ Jeżeli wysyłacie pracę zaliczeniową, napiszcie, z jakiego przedmiotu ZWROT POŻEGNALNY Z poważaniem Z wyrazami szacunku POD KAŻDYM LISTEM NIE ZAPOMNIJCIE SIĘ PODPISAĆ!!! imię nazwisko rok studiów, kierunek, wydział

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI e-mail wysyłamy tylko ze skrzynki pocztowej studenckiej! numer_albumu@student.pwr.edu.pl Oczywiście używamy polskich znaków i dbamy o poprawną pisownię. Adres e-mail jest Waszą wizytówką. Wysyłając wiadomość oficjalną z adresu słodkamisia24@gmail.com czy pogromca-lasek98@wp.pl, nie zostaniecie potraktowani poważnie Dziekanat nie odpowiada na takie wiadomości (SPAM)

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI JAK SIĘ ZWRACAĆ DO WYKŁADOWCÓW? Po pierwsze, każdy dobrze wychowany człowiek wie, że młodszy kłania się starszemu, podwładny przełożonemu. DOBRA RADA. Pamiętajcie o właściwym tytułowaniu. Kadra uczelni wyższych jest na tym punkcie bardzo wrażliwa. Musicie pozbyć się licealnego nawyku zwracania się do wszystkich "pani/panie profesorze". Na uczelni każdy ma swój tytuł lub stopień naukowy i dużym nietaktem będzie, jeżeli pomylicie doktora z profesorem lub na odwrót.

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI CO NALEŻY A CZEGO NIE NALEŻY? Podczas zajęć NALEŻY wyłączyć telefon lub ustawić na profil milczący! Podczas zajęć NIE NALEŻY jeść, pić i żuć gumy! NIE NALEŻY spóźniać się na zajęcia! Podczas zajęć NIE NALEŻY rozmawiać! NIE NALEŻY ŚCIĄGAĆ!!!

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI STRÓJ - wprawdzie na polskich uczelniach nie obowiązują mundurki, jednak powinniście zachować umiar. Ubrania powinny być czyste i schludne. DOBRA RADA - na egzaminy, zwłaszcza ustne zawsze zakładajcie strój galowy. Nie należy za bardzo przesadzać z fryzurą czy makijażem. Panowie powinni pamiętać o krawacie

SAVOIR-VIVRE NA UCZELNI I NIE TYLKO Panowie powinni pamiętać o przepuszczaniu koleżanek w drzwiach. Panie natomiast o tym, że to one powinny na powitanie pierwsze wyciągnąć rękę do mężczyzny.

DOKUMENTY, KTÓRE WYMAGAJĄ PODPISU Ślubowanie (wymagany podpis studenta) Potwierdzenie odbioru ELS (wymagany podpis studenta, jeśli ELS była wydana) Oświadczenie o podaniu aktualnego adresu do doręczeń Umowa o świadczeniu usług edukacyjnych

DOKUMENTY, KTÓRE PAŃSTWO OTRZYMAJĄ Karta zobowiązań NIE ZGUBIĆ!!! Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS) Zaświadczenie o studiowaniu (2 egz.) Umowa o świadczenie usług edukacyjnych Kalendarz akademicki Informator biblioteczny Wykaz kursów

ELEKTRONICZNA LEGITYMACJA STUDENCKA WPŁATA NA INDYWIDUALNE KONTO STUDENCKIE 17,00 ZŁ OSOBY, KTÓRE NIE WPŁACIŁY DO 15.09.2017R., OTRZYMAJĄ LEGITYMACJE W TERMINIE PÓŹNIEJSZYM (PIĄTEK, 29.09.2017)

INAUGURACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2.10.2017 r. (poniedziałek) DZIEŃ REKTORSKI

MIĘDZYWYDZIAŁOWA INAUGURACJA ROKU AKADEMICKIEGO MECHATRONIKA 12.10.2017 r. (czwartek) GODZ. 10.00 AULA PWR GODZINY DZIEKAŃSKIE 9.00-13.00

WYDAWANIE DOKUMENTÓW s.110 b.C-2

ROLA I ZADANIA SAMORZĄDU STUDENCKIEGO