Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Advertisements

Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
TECHNICZNE, EKONOMICZNO-SPOŁECZNE I ŚRODOWISKOWE
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
ORGANIZACJA KOLEJOWYCH PRZEWOZÓW OSÓB
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
TRANSPORT Roman Idczak.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Airport Zielona Góra – Atuty i kierunki rozwoju
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Uniwersytet Szczeciński
Uniwersytet Szczeciński
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
PCC Intermodal – dobra inwestycja na trudne czasy!
3. Systemy transportowe – transport globalny
Rys.1. Klasyfikacja transportu ze względu na cechy
„Zachodniopomorski Szlak Żeglarski”
XIII MIĘDZYNARODOWE FORUM GOSPODARCZE GDYNIA 2013
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
Gdański Terminal Kontenerowy SA
Strategia Województwa a Powiat Świecki – kontekst infrastrukturalny i bezpieczeństwa Dariusz Woźniak Skarbnik Powiatu Świeckiego.
Kamil Rabski/Natalia Sajkowska
Spotkanie robocze polskich regionów Korytarza Bałtyk – Adriatyk
Polityka transportowa
INFRASTRUKTURA TRANSPORTU LOTNICZEGO
Gdański Terminal Kontenerowy SA
Regionalny Program Operacyjny: PLN
Dialog ekspertów UE Możliwości rozwoju Odry oraz jej połączenie z systemem rzek i kanałów Bruksela, 25 czerwca 2013 r.
Elastyczne rozwiązania transportowe
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Województwo Zachodniopomorskie
Największe miasta POLSKI.
l Idealne miejsce dla Twojego biznesu.
Historia kolei na terenach południowej Polski
Związku Miast Polskich Stowarzyszenie Miast Autostrady Bursztynowej
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Dominik Landa, Dyrektor Handlowy
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
PROBLEM WYBORU GAŁĘZI TRANSPORTU
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Perspektywy rozwoju śródlądowych dróg wodnych w Polsce
DEBATA TRANSPORTOWA TRANSPORT MORSKI I ŚRÓDLĄDOWY
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Paweł Jakubowski, Dyrektor, Pion Rozwoju, GAZ-SYSTEM S.A.
dr inż. Krystian Liszka Dyrektor Oddziału GAZ-SYSTEM w Tarnowie
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
IV FORUM KORYTARZA BAŁTYK - ADRIATYK „Rok rzeki Wisły 2017 –
Parki krajobrazowe województwa łódzkiego
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Strategia rozwoju TerminalU LNG w Świnoujściu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Porty w Szczecinie i Świnoujściu – w aspekcie przewozów towarowych
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
Zapis prezentacji:

Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy mgr inż. Robert Kruk mgr inż. Przemysław Brona

Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim

Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Ciągi transportowe do przewozu ładunków Ciągi transportowe według umowy AGTC1: C-E20 C-E65 C-E65/1 1) Umowa o ważnych międzynarodowych liniach transportu kombinowanego i obiektach towarzyszących, Genewa 1991 Źródło: opracowanie własne na podstawie mapy PKP PLK S.A.

Sieć TEN-T (sieć bazowa do ruchu towarowego) Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Ciągi transportowe do przewozu ładunków Sieć TEN-T (sieć bazowa do ruchu towarowego) Źródło: opracowanie własne na podstawie mapy PKP PLK S.A.

Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Ciągi transportowe do przewozu ładunków Międzynarodowe korytarze towarowe RFC5 i RFC8 Korytarz RFC5 Bałtyk – Adriatyk, korytarz nr 5 (północ – południe), w większości pokrywający się z ciągiem C-E65 Korytarz RFC8 Morze Północne – Morze Bałtyckie (wschód – zachód), w większości pokrywający się z ciągiem C-E20

Terminale intermodalne Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Terminale intermodalne Terminale przeładunkowe w transporcie intermodalnym: 2 duże terminale intermodalne: terminal Spedcont – Łódź Olechów, terminal PCC Intermodal – Stara Wieś k. Kutna, oraz 4 mniejsze funkcjonujące, jako punkty przeładunkowe jednostek intermodalnych: terminal Loconi Intermodal – Radomsko, terminal Erontrans – Radomsko, terminal Erontrans – Stryków, terminal Loconi Intermodal – Łódź Chojny

Terminale intermodalne Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Terminale intermodalne Źródło: opracowanie własne na podstawie mapy PKP PLK S.A.

Terminale intermodalne – podstawowe parametry Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Terminale intermodalne – podstawowe parametry Nazwa terminala Terminal Spedcont – Łódź Olechów Terminal PCC Intermodal – Kutno Terminal Loconi Intermodal- Radomsko Erontrans – Radomsko Erontrans – Stryków Terminal Locini Intermodal – Łódź Chojny Miasto / Stacja obsługująca Łódź Olechów Stara Wieś k. Kutna Radomsko Stryków Łódź Chojny Operator terminala Spedcont PCC Intermodal Loconi Intermodal Erontrans Liczba torów i długość 2 x 700 m 4 x 700 m 3 x 600 m 1 x 320 m 1 x 600 m Powierzchnia składowa 42 800 m2 / 5000 TEU 4000 TEU 2500 TEU 2000 TEU b.d. Możliwości przeładunkowe 80 000 TEU/rok 250 000 TEU/rok 33 280 TEU/rok 10 000 TEU/rok 16 000 TEU/rok Urządzenia przeładunkowe 2 suwnice, 4 reachstackery,1 wózek do przeładunku pustych kontenerów 2 suwnice, 6 reachstackery 4 reachstackery 2 reachstackery 1 reachstacker

Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim Transport międzynarodowy: Połączenia na Daleki Wschód (tzw. Nowy Szlak Jedwabny) Połączenia do krajów Europy Zachodniej (punkty przeładunkowe w Niemczech, Holandii, Belgii) Źródło: Mercator Institue for China Studies

Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim Transport krajowy Połączenia z portami w Trójmieście oraz zespołem portów Szczecin- Świnoujście

Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Potencjał rozwoju przewozów intermodalnych w województwie łódzkim Budowa centrów logistycznych w ramach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ŁSSE), Tereny inwestycyjne w okolicach Strykowa, Terminal intermodalny w Zduńskiej Woli Karsznicach.

Dziękuję za uwagę mgr inż. Robert Kruk mgr inż. Przemysław Brona Terminale intermodalne w regionie łódzkim – stan obecny i potencjał rozwojowy Dziękuję za uwagę mgr inż. Robert Kruk mgr inż. Przemysław Brona Zakład Dróg Kolejowych i Przewozów INSTYTUT KOLEJNICTWA