Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Demokracja w szkole.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Analiza wyników ankiety
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Szkoła Współpracy.
Współpraca w naszej szkole
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
“Szkoła w procentach”.
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Małe grupy w szkole na przykładzie modelu pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Skarżysku-Kamiennej Opracowanie: mgr Bartosz Rybienik.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
PILOTAŻ KONCEPCJI PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE I NARZĘDZI DO AUTOEWALUACJI DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU NR 7 W ŁOWICZU Łowicz, maj 2017r.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Głos Polaków w sprawie wina
Ewaluacja wewnętrzna w I Społecznej Szkole Podstawowej
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
APEL ORGANIZACYJNY
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ewa Wierzba i Tomasz Ziemann
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn. 05. 04 Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn.05.04.2017r podczas spotkania z rodzicami. Ankieta była anonimowa zawierała trzy pytania otwarte. Wypełnioną ankietę rodzice mogli wrzucić do urny postawionej na korytarzu szkolnym. Przelicznik 1os. – 3% Zespół Szkół w Krajnie

Co sadzisz o naszej szkole?

Analizując wyniki można zauważyć, że prawie połowa badanych rodziców (45% - 14os.) postrzega naszą szkołę pozytywnie. Również pozytywną zmianę w naszej szkole obserwuje 26% rodziców (8os.) – rodzice ci jako pozytywną zmianę wskazali zmianę na stanowisku dyrektora. Opiniując szkołę po dwie osoby wskazały że: niektórzy n-ciele słabo się starają, spóźniają się na lekcje, są nieobecni na dyżurach (w sumie 18% rodziców – 6os.). Pojawiają się pojedyncze głosy pozytywne i negatywne. Negatywne to: brak dyscypliny na lekcjach, mało się dzieje, tajemnice, agresja rówieśnicza, brak zmianowego przedszkola, są lepsze szkoły (w sumie 7 osób- 23%), pojedyncze pozytywne wypowiedzi to: szkoła zyskuje, jest przyjazna dla uczniów i rodziców, jest czysto, przyjemnie i bezpiecznie (w sumie 3 osoby- 9%).

Co jest pozytywnego w naszej szkole?

Z analizy danych wynika że większość badanych rodziców postrzega pozytywnie szkołę i nauczycieli. Pojedyncze osoby cenią sobie szkołę za: dyscyplinę, dowóz dzieci, oraz jedna osoba uważa, że szkoła zyskuje coraz lepszy wizerunek (ogólnie 3os.- 9%). Jedna osoba uważa, że w naszej szkole dominują tylko zakazy i nakazy. Dwie osoby (6% ogółu) nie widzi w ogóle pozytywnych stron szkoły. Natomiast także po dwie osoby z badanych uważa, że pozytywna rzecz to zmiana dyrektora, płatne zajęcia dodatkowe, monitoring. 9% ogółu (tj. 3 osoby). Zdaniem 18% badanych rodziców (po 3 os.) w szkole jest wszystko pozytywne oraz pozytywnie oceniono udział w konkursach i przedstawieniach. Dodatkowo 32% (po 5os.) uważa, że zajęcia pozalekcyjne oraz w większości fajna kadra wpływają korzystnie na postrzeganie szkoły. Najliczniejszą grupę stanowią osoby, które nie udzieliły odpowiedzi na zadane pytanie (29%- 9os.).

Co należałoby zmienić w naszej szkole?

Na wykresie można zauważyć następujące zależności, dziewięć badanych osób ( w sumie 29%) zmieniłoby – po jednym głosie kolejno: zmniejszyłoby agresję uczniów, zwiększyłoby kontrolę uczniów, chciałoby mniej prac domowych, chciałoby zmiany stosunku n-cieli do uczniów, bo ten jest okropny, również jeden z rodziców chciałby j.ang i tańców dodatkowo oraz zajęć dodatkowych np. w ferie a także jeden z ankietowanych rodziców uważa, że sprzątaczki i woźni powinni się wziąć do „roboty”. Jest również jeden głos, który zwraca uwagę na to aby nieuczestniczenie w zajęciach dodatkowych nie wpływało na ocenę z przedmiotu. Dwóch rodziców ( 6%) chciałoby aby grono pedagogiczne nie było obojętne na to co dzieje się w szkole, klasie. Kolejnych dwóch rodziców (6%) zwraca uwagę na to, że do szkoły może wejść każdy kto chce i kiedy chce – nikt nie zwraca na to uwagi. Inni badani rodzice (6%) chciałoby więcej ambitnych, młodych i kreatywnych n-cieli w szkole. Natomiast 13% (4 osoby) chciałoby dłuższe przedszkole dla wszystkich chętnych i także 13% ogółu uważa, że pani od matematyki powinna tłumaczyć dzieciom dane zagadnienia. Pięć osób (16%) chciałoby więcej zajęć dodatkowych dla dzieci. Jedna z większych grup rodziców (23% - 7os.) uważa, że jest za mały nacisk na naukę, rygor i respekt na lekcjach. Jednak największą grupę stanowią rodzice, którzy nic by nie zmienili (26%- 8os.)

Czy jesteś za całkowitym zakazem przynoszenia przez dzieci telefonu kom. do szkoły?

W kwestii tak radykalnej jak zakaz przynoszenia tel. kom W kwestii tak radykalnej jak zakaz przynoszenia tel. kom. do szkoły przez dzieci – rodzice byli podzieleni. Jednakże więcej rodziców jest za całkowitym zakazem przynoszenia telefonów do szkoły przez swoje dzieci (55%- 17os.), niewiele mniej rodziców nie chce takiego zakazu (42% - 13os.). Jedna osoba się nie wypowiedziała.

Dlaczego?

Uzasadnienie rodziców za i przeciw Tak, bo: - dzieci nagrywają upokarzające filmy i wrzucają do sieci (6%-2os.) - telefon rozprasza i przeszkadza (6%-2os.) - dzieci to mają się uczyć (3%-1os.) Zdecydowana większość rodziców za tak, w ogóle nie uzasadniła swojego wyboru (35%-11os.)

Uzasadnienie rodziców za i przeciw: Nie, bo: - dziecko przyjmuje leki (3%-1os.) - kontakt jest konieczny (29%-9os.) - kontakt w drodze do i ze szkoły (3%-1os.) - po zgłoszeniu, że korzysta niewłaściwie sama rozwiąże problem (3%-1os.) - gdy czegoś zapomina rodzic może mu przywieźć ( 3%-1os.) Dość liczna grupa badanych rodziców, nie uzasadniła odpowiedzi (23%-7os.).

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM RODZICOM ZA GŁOS