Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

„Na dobry początek – staż”
Modele oświetlenia Punktowe źródła światła Inne
Podstawy grafiki komputerowej
“Przenoszenie złożeniowych rysunków z Autodesk Inventor’a do Autodesk AutoCAD’a z zachowaniem hierarchii” Pająk Barbara.
O firmie od zmiana nazwy O firmie produkcja mebli produkcja ślusarska budownictwo projektowanie systemy meblowe.
Grafika 3D.
Mastercam Design / Solids Budowa modułowa Mastercam Mill Mastercam Router Mastercam Design / Solids Mastercam Wire Mastercam Lathe Kliknij.
Mała strona wśród dużych portali Free Powerpoint Templates.
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Animacja Animacja jest procesem automatycznego generowania serii obrazów, gdy kolejny obraz przedstawia pewną zmianę w stosunku do poprzedniego. Ta definicja.
Dyplomant: Rafał Bajno Promotor: dr inż. Mariusz Sobol
Praca dyplomowa inżynierska
wykonał Jarosław Orski promotor pracy: mgr Szymon Smaga
Rekonstrukcja torów w komorze dryftowej
Zarządzanie innowacjami
REKLAMY WYŻSZEJ UCZELNI Z WYKORZYSTANIEM ANIMACJI KOMPUTEROWEJ
LAS ŁAGIEWNICKI WOKÓŁ NAS
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Temat: Symulacje komputerowe lotu helikoptera w języku Java
Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Projekt systemu Seminarium.
Profil dyplomowania Modelowanie komputerowe
Profil dyplomowania Modelowanie komputerowe
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Koło Naukowe Stery.
EDYTOR GRAFIKI RODZAJE GRAFIKI
Prezentacja semestralna
Modelowanie elementów świata 3D przy użyciu biblioteki Managed Directx
Komputerowe wspomaganie pracy inżyniera
Porównanie grafiki rastrowej i wektorowej
Promotor dr inż. Mariusz Gola Wykonał Rafał Bajno
Inż. Łukasz Antoniak Promotor: dr inż. Piotr Gawrysiak Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, 2010.
ZASTOSOWANIE RENDERINGU W GRAFICE KOMPUTEROWEJ
Wydział Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska Koło Naukowe Grafiki Komputerowej i Geomatyki Kierunki zastosowania technik wizualizacji do prezentacji.
Reprezentacja geometryczna obiektu
Animacja na stronie internetowej
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Teksturowanie obiektów z wykorzystaniem reprogramowalnych modułów do obliczania cieniowania Daniel Kos promotor: dr inż. Radosław Mantiuk Wydział Informatyki,
Tworzenie prezentacji multimedialnej
Teksturowanie w grafice komputerowej
Lekcje z komputerem, 2006.
Składa się z wielu rysunków, które odtwarzane w odpowiedniej kolejności i z odpowiednią prędkością tworzą wrażenie ruchu.
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
Grafika komputerowa.
Statyczna kontrola typów w SBQL Rafał Hryniów Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, Warszawa
GRAFIKA RASTROWA DALEJ. Podział grafiki komputerowej ze względu na sposób powstawania obrazu: GRAFIKA WEKTOROWA GRAFIKA KOMPUTEROWA GRAFIKA RASTROWA.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Specjalność E Multimedia Studia dzienne inżynierskie Opiekun specjalności: prof. Krzysztof Marasek.
GRAFIKA KOMPUTEROWA Agnieszka Labak Kl. 4 TF. GRAFIK KOMPUTEROWY To osoba odpowiedzialna za tworzenie i przygotowywanie różnego rodzaju materiałów reklamowych.
TurboCAD Zintegrowany system komputerowego wspomagania projektowania
Informatyka Zakres rozszerzony. GEOMETRIA - (gr. γεωμετρία; geo – ziemia, metria – miara) dział matematyki badający figury i zależności między nimi.gr.
Projekt i implementacja symulatora żaglówki z wykorzystaniem biblioteki DirectX Promotor: dr hab. prof. WWSI Grabowski Michał Dyplomant: Radosław Czebreszuk.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zastosowanie narzędzi pracujących w środowisku 3D do animacji postaci.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Na jesienną niepogodę mamy prace kolorowe!
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Modelowanie komputerowe programem REVIT
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski

Cel pracy Dokonanie trójwymiarowej rekonstrukcji zniszczonych zabytków archeologicznych Przygotowanie animacji komputerowej w środowisku 3D, prezentującej efekty rekonstrukcji

Etapy tworzenia pracy Zbieranie materiałów referencyjnych Modelowanie Teksturowanie Przygotowanie animacji komputerowej Montaż i postprodukcja animacji

Zbieranie materiałów referencyjnych Wybór przedmiotów do rekonstrukcji Wykonanie dokumentacji fotograficznej Poszukiwanie dodatkowych materiałów

Zbieranie materiałów referencyjnych (1) Wybór przedmiotów do rekonstrukcji Zniszczone, ale dające się zrekonstruować Efektowne przy wizualizacji Mogące wchodzić w skład wyposażenia ówczesnego wojownika

Zbieranie materiałów referencyjnych (2) Wykonanie dokumentacji fotograficznej

Zbieranie materiałów referencyjnych (3) Poszukiwanie dodatkowych materiałów

Modelowanie Przygotowanie materiałów referencyjnych do pracy w Cinema4D Techniki modelowania Symetria Lathe NURBS Loft NURBS Ponowne wykorzystanie wcześniej wykonanych modeli Składanie modeli z mniejszych elementów

Modelowanie (1) Przygotowanie materiałów referencyjnych

Modelowanie (2) Przygotowanie materiałów referencyjnych

Modelowanie (3) Techniki modelowania - symetria

Modelowanie (4) Techniki modelowania – Lathe NURBS

Modelowanie (5) Techniki modelowania – Loft NURBS

Techniki modelowania – ponowne wykorzystanie gotowych modeli Modelowanie (6) Techniki modelowania – ponowne wykorzystanie gotowych modeli

Modelowanie (7) Techniki modelowania – składanie modeli

Teksturowanie Problemy Wyzwania Wykończenia i korekty Wykonanie tekstur możliwie wiernie naśladujących cechy prawdziwych materiałów Nakładanie tekstur na wygładzane modele Wyzwania Mapowanie tekstur Wykończenia i korekty

Teksturowanie (1) Problemy Słaba obsługa tekstur parametrycznych w Cinema4D Problemy przy wygładzaniu HyperNURBS

Teksturowanie (2) Wyzwania – Mapowanie UV

Teksturowanie (3) Wyzwania – Mapowanie UV

Teksturowanie (4) Wyzwania – tekstury parametryczne

Teksturowanie (5) Wyzwania – Łączenie materiałów

Teksturowanie (6) Wykończenia i korekty

Przygotowanie animacji komputerowej Wykonanie otoczenia dla animacji Modelowanie sceny Oświetlenie Wykonanie poszczególnych scen Rendery testowe Nanoszenie poprawek Rendery docelowej jakości Głębia ostrości

Przygotowanie animacji komputerowej

Montaż i postprodukcja Montaż scen w jedną animację Dodanie podkładu muzycznego Dodanie komentarza

Podsumowanie Co zostało zrealizowane? Co nie zostało zrealizowane – dlaczego? Nabyte doświadczenie