Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU dladla.
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
Badanie efektywności nośnika - Miniboardy
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Kampania wizerunkowa mBanku
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
ROLA NOŚNIKÓW CYFROWYCH W KAMPANIACH REKLAMOWYCH Poznań, Euro-Reklama.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Gotuj o wszystko Best use of content.
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
Wiesz Co Dobre Best Use Of Content
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Uczniowie naszej szkoły (klasy I-III) po raz kolejny biorą udział w projekcie „KinoSzkoła”. Warsztaty, prelekcje oraz filmy odbywają się w Pałacu Kultury.
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
Zapis prezentacji:

Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej

1A Jak zmienić wizerunek marki Skoda? Celem kampanii była budowa docelowego, aspirującego wizerunku użytkownika marki Skoda poprzez program rekomendacyjny „Wiesz co dobre!” Zapewnienie ogólnopolskiego zasięgu programowi „Wiesz co dobre!”

1B KOMENTARZ LEKTORA W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem, samochodem po prostu za rozsądną cenę. Wizerunek „Value for money” w długim okresie niekorzystnie wpłynął na pozycjonowanie marki. Z badań wynika, że posiadacze Skody tłumaczą się ze swojego wyboru, czując się gorsi od właścicieli innych marek. W oparciu o insight konsumencki w 2009 roku stworzyliśmy program rekomendacyjny „Wiesz Co Dobre” mający na celu poprawę postrzegania marki kojarząc ją z dobrym wyborem. Wyzwaniem na rok 2010 było zapewnienie ogólnopolskiego zasięgu programowi „Wiesz co dobre!”

2A Pasmo filmowe stworzone dla naszej grupy docelowej Chcieliśmy dotrzeć do obecnych użytkowników… Poszukujących funkcjonalnych i trwałych rozwiązań, które sprawdzają się w trudnych sytuacjach Lubiących porządek …i potencjalnych użytkowników marki Kierowców takich marek samochodowych jak: Toyota, Volkswagen, czy np. Honda Ceniących walory użytkowe na równi z logo auta

2B KOMENTARZ LEKTORA Celem było dotarcie do obecnych i potencjalny kierowców Skody Mężczyzn powyżej 35+ roku życia z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkańców miast. Ceniących sobie walory użytkowe samochodu i zdecydowanie przedkładających je nad kwestie estetyczne. Poszukujących funkcjonalnych i trwałych rozwiązań, które sprawdzają się w trudnych sytuacjach. Dodatkowe wyzwanie stanowili, Ci którzy odrzucają markę Skoda. Mężczyźni, ceniący w samochodzie jego walory użytkowe na równi z logo auta.

3A „Wiesz co dobre” - rozwiązaniem dla Skody Wyzwaniem była zmiana wizerunku Skody– chcieliśmy, żeby Skoda nie była traktowana jako rozsądny wybór jedynie w zakresie ceny, ale również w jakości, innowacyjności.. Rekomendacje filmów, w których przekazywane są wartości bliskie marce i jej użytkownikom

3B KOMENTARZ LEKTORA Wyzwaniem była zmiana wizerunku Skody– chcieliśmy, żeby Skoda nie była traktowana jako rozsądny wybór jedynie w zakresie ceny, ale również w jakości, innowacyjności.. We współpracy z TVP stworzyliśmy pasmo filmowe, jako że filmy to jedna z ulubionych form spędzania wolnego czasu naszej grupy. Chcieliśmy spotkać się z nimi gdy planują wieczorny seans z rodziną bądź przyjaciółmi. Filmy zostały starannie wybrane zgodnie z wartościami promowanymi przez „Wiesz co dobre!” i były nadawane w czasie największej receptywności naszej grupy docelowej – w prime timie. Pasmo filmowe stało się dla programu „Wiesz co dobre!" głównym narzędziem komunikacyjnym budującym ogólnopolski zasięg

4A Wirtualne studio stworzone specjalnie dla programu „Wiesz co dobre Zapowiedzi Radka Brzózki w wirtualnym studiu stworzonym na potrzeby pasma „Wiesz co dobre!”

4B KOMENTARZ LEKTORA Mieliśmy realny wpływ na wybór filmów, które brandowaliśmy. Wybraliśmy te, które najlepiej pasowały na naszego targetu, a jednocześnie utożsamiały wartości promowane przez program „Wiesz co dobre!” Przy promocji pasma WCD pierwszy raz na tak szeroką skalę w projekcie komercyjnym wykorzystane zostały możliwości wirtualnego studia. Pasmo było promowane poprzez zwiastuny redakcyjne opatrzone billboardami sponsorskimi oraz przez specjalnie stworzone na potrzeby akcji, emitowane tuż przed danym filmem, zapowiedzi prowadzone przez Radka Brzózkę, celebrytę stacji TVP1. Zapowiedzi Radka Brzózki trwały 90 sekund - był to wyłącznie nasz czas antenowy, który umożliwił nam wyjście z zaclutterowanego bloku reklamowego.

5A Wsparcie pasma filmowego poza TV" Promocja pasma została dodatkowo wsparta zaproszeniami na film w tygodniku w Przekroju oraz w Gazecie Telewizyjnej- dodatku telewizyjnym do jednego z najbardziej opiniotwórczych dzienników w Polsce- Gazety Wyborczej.

5B KOMENTARZ LEKTORA Promocja pasma została dodatkowo wsparta zaproszeniami na film w tygodniku w Przekroju oraz w Gazecie Telewizyjnej- dodatku telewizyjnym do jednego z najbardziej opiniotwórczych dzienników w Polsce- Gazety Wyborczej.

6A Uzyskane rezultaty Aż 80% osób z naszej grupy docelowej miało kontakt z pasmem! Osiągnęliśmy też 73% zasięgu w grupie All 16-49. Kontakt z pasmem filmowym TVP skutkował 48% wzrostem świadomości spontanicznej marki Skoda Prawie połowa respondentów, która miała kontakt z pasmem filmowym, była świadoma akcji „Wiesz co dobre!”

6B KOMENTARZ LEKTORA Aż 80% naszej grupy docelowej miało kontakt z pasmem filmowym „Wiesz co dobre!” 18 005 000 ludzi czyli połowa populacji Polski widziało filmy rekomendowane przez program „Wiesz co dobre!” Nawet więcej osób (ponad 27 950 000!) widziało bloki sponsorskie rekomendujące pasmo filmowe „Wiesz co dobre!”. Pasmo filmowe pozwoliło nam zbudować świadomość spontaniczną marki Skoda. Silny wzrost atrybutu „first preference” marki Skoda wśród widzów pasma filmowego Wiesz co dobre