Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

Jak budować zespół ludzi w e-biznesie? Mateusz Romanowski ZadajPytanie.pl sp. z o.o. ul. Puławska 12 lok Warszawa
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Kongres wiosek tematycznych 21 marca, Unikalny atrybut miejsca: wioska tematyczna Walory edukacyjne Promowanie idei, lokalnych marek, usług i produktów.
Komunikatory. Komunikator to program do bezpośredniego komunikowania się przez Internet w czasie teraźniejszym. Od poczty elektronicznej różni się tym,
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Urządzenia i technologie mobilne. Tablet Mobilny komputer większy niż telefon komórkowy, którego główną właściwością jest posiadanie dużego ekranu z zastosowaną.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Duduf © Nazwa miniprzesiębiorstwa: Duduf Szkoła: I LO im. Ziemi Kujawskiej Miasto: Włocławek.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Vattenfall - PowerSaver Komunikacja CSR (marzec - czerwiec 2010)
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Magdalena Kołodziej, Fundacja MY Pacjenci
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Wiesz Co Dobre Best Use Of Content
Dzień ziemi ♥.
Debata Klasowa Temat: Kodeks 2.0
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Media Alternatywne.
Budżet Obywatelski 2018 Dodatkowe głosowanie.
KODEKS.
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.
Zbąszynek.
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
w Bytomiu. Nazwa pochodzi od połączenia słów Decoupage i Art.
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Koszyk danych.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Roczny działań informacyjnych i promocyjnych w 2019 roku Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Informacje podstawowe
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Czym powinien charakteryzować się innowacyjny projekt?
Zaangażowanie społeczne
KINO NA OBCASACH.
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Zapis prezentacji:

Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka” Innowacje w Planowaniu Mediów KATEGORIA: BEST USE OF CONTENT

Serial Disney Channel „Do dzwonka” - Wyzwania marketingowe Budowanie od podstaw wizerunku i świadomości marki ‘’Do dzwonka’’ - nowego, polskiego serialu Disney Channel Brak możliwości ingerencji w zawartość globalnej strony www Klienta Komunikacja z potencjalnym widzem serialu Disney Channel z uwagi na restrykcje z centrali Klienta nie może być prowadzona na serwisach społecznościowych (NK, Facebook)

Komentarz lektora: Serial Disney Channel „ Do dzwonka” - Wyzwania marketingowe W ciągu dwóch tygodni trwania akcji jej celem było zbudowanie od podstaw wizerunku i świadomości marki nowego, pierwszego polskiego serialu Disney Channel ‘’Do dzwonka’’. Z uwagi na brak możliwości ingerencji w kontent globalnej strony www Klienta i prowadzenia działań promocyjnych na serwisach społecznościowych, zadaniem Agencji było znalezienie miejsca w sieci umożliwiającego interakcję i wymianę informacji z widzem czyli zbudowanie platformy komunikacji pozwalającej na prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych skierowanych do najmłodszej grupy docelowej. W ramach działań promocyjnych ‘’Do dzwonka’’ Agencja miała również na uwadze ograniczenia kampanii skierowanych do dzieci w Internecie.

Produkt - Serial Disney Channel „Do dzwonka” „Do dzwonka” to pierwszy polski serial Disney Channel. Opowiada o szkolnych realiach i jest odpowiedzią Disney Channel na potrzeby polskiego widza Celem kampanii było zbudowanie świadomości nowej marki w oparciu o format serialu „Do dzwonka” oraz postaci polskich, nieznanych jeszcze widzowi bohaterów

Komentarz lektora: Produkt - Serial Disney Channel „Do dzwonka” „Do dzwonka” to pierwsza lokalna produkcja Disney Channel w Polsce i powstała w odpowiedzi na potrzeby polskiego widza. Serial opowiada o grupie ośmiorga znajomych i pokazuje, co dzieje się w podczas 5 minutowej przerwy w szkole. A dzieje się dużo – to czas na zabawę, posiłek, spotkanie znajomych i flirt. Wokół tych 5 minut do dzwonka na lekcję kręci się całe szkolne życie. Celem kampanii było zbudowanie świadomości nowej marki „Do dzwonka” w oparciu o format serialu oraz postaci polskich, nieznanych jeszcze widzowi bohaterów.

Serial Disney Channel „Do dzwonka” - Grupa docelowa dzieci i młodzież w wieku 7-15 lat odbiorca, który identyfikuje się z bohaterami serialu (szkoła, nauka, przyjaźnie i miłości)

Komentarz lektora: Serial Disney Channel „ Do dzwonka” - Grupa docelowa Akcja skierowana była do dzieci i młodzieży w wieku 7-15 lat, szerokiej grupy młodych widzów. Odbiorca, którzy identyfikuje się z bohaterami serialu i ich problemami: szkoła, nauka, przyjaźnie i miłość.

Serial Disney Channel „Do dzwonka” - Innowacyjność strategii w mediach Kampania internetowa była prowadzona równolegle do działań offline (prasa). Z materiałów dostępnych od klienta stworzyliśmy interaktywna platformę komunikacji serialu ‘’Do dzwonka’’ w komunikatorze GG. Przy wykorzystaniu narzędzi i mechanizmów jakie daje BOT GG użytkownik mógł skorzystać z chatu, polecić sekcję znajomemu, wziąć udział w konkursie lub quizie.    Równolegle serial promowany był przez kampanię display wykorzystującą mechanizm gry i angażującą młodych użytkowników do zabawy.

Komentarz lektora: Serial Disney Channel „ Do dzwonka” - Innowacyjność strategii w mediach Kampania internetowa ‘’Do dzwonka’’ była prowadzona równolegle do działań offline (prasa). Z materiałów dostępnych od Klienta Agencji udało się stworzyć interaktywną platformę komunikacji serialu ‘’Do dzwonka’’ w komunikatorze GG. Sekcja klienta informowała o serialu i jednocześnie umożliwiała dialog widza z marką i innymi użytkownikami sieci. Przy wykorzystaniu narzędzi i mechanizmów jakie daje BOT GG użytkownik mógł skorzystać z chatu, polecić sekcję znajomemu, wziąć udział w konkursie lub quizie. Równolegle serial ‘’Do dzwonka’’ promowany był przez interaktywną kampanię display wykorzystującą mechanizm gry i angażującej młodych użytkowników do zabawy.

Serial Disney Channel „Do dzwonka” - Wyniki W trakcie trwania kampanii serial był na 1 miejscu wśród programów najchętniej oglądanych na Disney Channel Powstała na komunikatorze GG społeczność serialu ‘’Do dzwonka’’ nadal aktywnie się rozwija (obecnie ponad 60 000 zapisanych użytkowników) Sekcja Klienta na GG oraz mechanizm BOTa weszły na stałe do kanonu komunikacji Disney Channel z widzami w Polsce i są obecnie wykorzystywane przy każdej kolejnej premierze serialu na Disney Channel ‘’Do dzwonka’’ był w listopadzie 2010 najchętniej oglądanym serialem w grupie Kids 7-15, spośród wszystkich seriali na antenie Disney Channel. ‘’Do dzwonka’’ miał średnią widownię wyższą o 23% od drugiego w rankingu serialu Hannah Montana. - Do dzwonka - Hannah Montana - Czarodzieje z Waverly Place

Komentarz lektora: Serial Disney Channel „Do dzwonka” – Wyniki W trakcie 2 tygodni trwania kampanii serial był na 1 miejscu wśród programów najchętniej oglądanych na Disney Channel i miał średnią widownię wyższą o 23% od drugiego w rankingu serialu ’’Hannah Montana’’. Powstała na komunikatorze GG społeczność serialu ‘’Do dzwonka’’ nadal aktywnie się rozwija. Po zakończeniu akcji ilość użytkowników na stałe zainteresowanych ofertą DC wzrosła - obecnie ponad 60 000 zapisanych użytkowników !!! Agencja w ciągu 2 tygodni trwania kampanii zbudowała od podstaw wizerunek i świadomość marki - nowego serialu Disney Channel „Do dzwonka”. Sekcja Klienta na GG oraz mechanizm BOTa weszły na stałe do kanonu komunikacji Disney Channel z widzami w Polsce. Są one obecnie wykorzystywane przy każdej kolejnej premierze serialu na Disney Channel (jak: ‘’Taniec rządzi’’ i ‘’Akwalans’’).