BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
JAK SOBIE RADZIĆ Z PRZEMOCĄ?
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Tajemnice Lublina Cztery Muszkieterki (Maja, Dominika, Agata, Martyna)
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
POWIEDZ „NIE”- czyli sztuka odmawiania. Asertywność.
Nauczyciele przedmiotów matematyczno-przyrodniczych!!!
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
ad tracto ad = do tracto =ciągnąć I.Jakim nauczycielem był Pan Jezus? a. cechy b. miejsca c. słuchacze d. metody e. cel naśladuj Mistrza wykorzystaj.
Szacunek dla siebie i innych
ZIELONA LIGA ODKRYWAMY CZYSTĄ POLSKĘ W Zembrzycach.
Tydzień kultury słowa
Czy jesteś osobą otwartą?
Uczyłem się na lekcjach
Z jakim problemem może spotkać się mój rówieśnik
Recepta na sukces nauczyciela
PYTANIA analiza formalna (logiczna)
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Jak wybrać sobie żonę? Musisz znaleźć kogoś, kto lubi to samo co ty. Jeśli na przykład lubisz sport, to żona musi lubić to, że ty lubisz sport i powinna.
Quiz ,,Wokół praw dziecka”
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
Moja geograficzka z liceum do pewnego ucznia- " Idź do warzywniaka, połóż głowę na wadze i wciśnij 'burak'", pamiętam jeszcze matematyczkę, która była.
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
Pytania dla widzów.
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Jakie zachowanie jest zachowaniem agresywnym?
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Badanie frekwencji w klasach zasadniczych w ZSZ w Wieliczce.
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Publiczny Zespół Szkolno – Gimnazjalny w Dziepółci
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
WITAJCIE NA „FESTIWALU Z TIK”. W NASZEJ PREZENTACJI PODSUMUJEMY PROGRAM „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0”
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Katalog emotikonów klasa 4b. Jestem zadowolony DOSTAŁEM W PREZNECIE OD BABCI TABLETA MAM 5 Z POLSKIEGO NA I PÓŁROCZE PRZESZEDŁEM NAJTRUDNIEJSZY LEVEL.
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
Szkoła bez przemocy.
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
Jacek Pyżalski Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Wstawiamy quiz do filmu. zaczynam od rejestracji.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Wanda Chotomska Martynka w szkole.
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
Projekt Kim będziesz?.
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
Prowadzący zajęcia Patrycja Haja - Stasiak
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
robimy sałatkę owocową, smaczną i zdrową!
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Zapis prezentacji:

BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ PREZENTACJA PRZYGOTOWANA PRZEZ UCZNIÓW KLASY 4B SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 78 W KRAKOWIE UL. JASKROWA 5 POD KIERUNKIEM WYCHOWAWCY PANI MGR JOLANTY PAJOR 1

ZAPOZNANIE UCZNIÓW Z KAMPANIĄ SPOŁECZNĄ „BĄDŹ KUMPLEM-NIE DOKUCZAJ”. Uczniowie oglądają filmy z udziałem ambasadorów akcji: Kuby Błaszczykowskiego, Marcina Gortata i Grzegorza Krychowiaka.

KIM JESTEŚ DOKUCZACZU? Uczniowie klasy 4b zostali podzieleni na 4 grupy. Każda grupa otrzymała pytania oraz rozsypankę z odpowiedziami. Zadaniem uczniów było wybranie 5 odpowiedzi, które według nich są najważniejsze. Oto pytania : 1.Gdzie można spotkać Dokuczacza? 2.Co najczęściej robi Dokuczacz? 3. Co bym czuł, jakbym spotkał Dokuczacza, który właśnie mi dokucza? 4. Dlaczego Dokuczacz dokucza innym?

PRACA W GRUPACH –KIM JESTEŚ DOKUCZACZU?

PRACA W GRUPACH-KIM JESTEŚ DOKUCZACZU?

PRACA W GRUPACH-KIM JESTEŚ DOKUCZACZU?

KODEKS KUMPLA Uczniowie zapoznają się z kodeksem dobrego kumpla

KODEKS KUMPLA Swoimi podpisami zobowiązują się do przestrzegania zasad.

POMÓŻ DOKUCZACZOWI NIE DOKUCZAĆ Uczniowie w grupach uzupełniają karty pracy, a następnie prezentują swoje opracowania.

TAJEMNICZY KUMPEL Uczniowie losują kolegę (koleżankę) dla których będą tajemniczym kumplem przez najbliższy tydzień.

ZGADZAM SIĘ, NIE ZGADZAM SIĘ. Uczniowie słuchali pytań dotyczących dokuczania i decydowali w jakim stopniu zgadzają się z podaną odpowiedzią od 0% do 100%.

ZGADZAM SIĘ, NIE ZGADZAM SIĘ. Zdania, z którymi się zgadzam lub nie zgadzam się: Każdy może być ofiarą dokuczania. Osoby, którym się dokucza są same sobie winne. Patrząc jak ktoś komuś dokucza, nie robię nikomu krzywdy. Dokuczanie jest śmieszne. Jak się kogoś lubi, to mu się dokucza. Nigdy nikomu nie dokuczam.

JESTEM SOBĄ-NIE DOKUCZAM Uczniowie pracowali w grupach i prezentowali scenki, przedstawiajace różne formy dokuczania, które potem były omawiane. 1.Nie chcę się bić z innymi; usłyszałem, że brak mi odwagi i ciągle się boję.

JESTEM SOBĄ-NIE DOKUCZAM 2.Koleżanka ciągnie mnie za włosy/kaptur za każdym razem, gdy siedzę przed nią.

JESTEM SOBĄ-NIE DOKUCZAM 3.Ktoś schował mi piórnik, nie mam czym pisać.

JESTEM SOBĄ-NIE DOKUCZAM 4.Znowu usłyszałam, że jestem śmiesznie ubrana.

JESTEM SOBĄ-NIE DOKUCZAM 5.Kolega mówi, że jestem biedny, bo mam słaby plecak.

JESTEM SOBĄ – NIE DOKUCZAM 6.Kolega z klasy znowu nazwał mnie smarkaczem.

OBEJRZENIE FILMÓW- KRESKÓWEK – DYSKUSJA

WYBORY DOBREGO KUMPLA Uczniowie po zajęciach w ramach akcji wskazują cechy, jakie powinien posiadać dobry kumpel i typują 3 chłopców i 3 dziewczynki z naszej klasy którzy są dobrymi kumplami.

WYBORY DOBREGO KUMPLA WYBORY DOBREGO KUMPLA

UCZNIOWIE KLASY 4B SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 78 I WYCHOWAWCA JOLANTA PAJOR DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ UCZNIOWIE KLASY 4B SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 78 I WYCHOWAWCA JOLANTA PAJOR