Innowacja w planowaniu mediów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Advertisements

Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki.
Marketing elektroniczny w turystyce
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
PREZENTACJA PLATFORMY
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Nauka przenosi się do sieci
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Oferta działań ambientowych

Proces tworzenia oprogramowania Proces tworzenia oprogramowania jest zbiorem czynności i związanych z nimi wyników, które prowadzą do powstania produktu.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Więcej z emisji reklam internetowych
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
HOOP - Dzień Przytulania
Więcej z emisji reklam internetowych
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Facebook Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Innowacja w planowaniu mediów Świat Danio Innowacja w planowaniu mediów

1A Rok 2010 był rokiem social mediów Dynamiczny rozwój Facebooka w Polsce oraz ugruntowana pozycja Nk.pl zachęcały do działań w ich obszarze. 11,9 mln RU 9,1 mln RU Niemal każdy z marketerów chciał wykorzystać potencjał drzemiący w portalach społecznościowych. Jak grzyby po deszczu powstawały nowe profile, sponsorowane szkoły/klasy czy likepage.

1B Komentarz lektora Niezwykłe korzyści dla marki oraz ewolucja możliwości komunikacji brandu z użytkownikiem przyczyniły się do wzrostu zainteresowania niestandardowymi akcjami na portalach społecznościowych… Problem w tym, że niestandardowe aktywności – zwłaszcza eksploatowane w nadmiarze – z czasem przekształcają się w zupełnie zwyczajne… Setki likepage’y, tysiące profili sponosorowanych – najczęściej napędzanych przeróżnymi konkursami zaczęło powoli nudzić użytkowników, którzy stawali się coraz bardziej obojętni na tego typu akcje.

2A My poszliśmy o krok naprzód Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy świat pełen gier, świat równolegle dostępny na czterech największych polskich portalach społecznościowych, Świat Danio. Jako pierwsi również osadziliśmy grę komercyjną wśród gier dostępnych na nk.pl!

2B Komentarz lektora Cel wyznaczony przez Klienta zakładał dotarcie do osób w wieku 12-24 oraz zwiększenie wśród nich świadomości marki Danio. Działania miały mieć charakter długofalowy. Nasze propozycja nie ograniczyła się jedynie do strategicznego podejścia w obrębie jednego, najchętniej odwiedzanego przez młodzież portalu społecznościowego, zabawy na jednym z profili czy likepage’u. Dlaczego? Gdyż to wszystko już było! Platforma Świat Danio jest dostępna na czterech największych społecznościowych portalach w Polsce, bez konieczności generowania dodatkowych loginów i haseł. Tworząc internetowy lunapark dajemy młodym użytkownikom możliwość zabawy i interakcji, a także zwiększamy kontakt z marką w obrębie naturalnych dla nich środowisk jakimi są serwisy społecznościowe.

3A Różnorodność nigdy się nie nudzi! W obrębie Świata Danio zostało zaimplementowanych 6 aplikacji, platforma jest ciągle rozwijana, a umieszczane w niej użyteczności nawiązują do okresowej strategii brandu. Skutkuje to wysoką lojalnością użytkowników, ok. 50% to użytkownicy powracający na platformę!

3B Komentarz lektora Aplikacje w obrębie Świata Danio obejmują różnorodne formaty – od angażujących użytkowników (Laboratorium, Łyżacy) przez zręcznościowe (Pac-Głód), dające możliwość rozgrywki wieloosobowej (Statki) po mini serial (Krowoloty). Każda z mini-aplikacji generuje od kilkudziesięciu tysięcy po kilkaset tysięcy użytkowników obrazując wielkie zainteresowanie platformą. Jakość platformy oraz implementacji w niej zawartych została doceniona przez użytkowników, którzy uważają ją w ponad 80% za atrakcyjną i bardzo atrakcyjną (niezależne badanie SMG/KRC).

4A Dotrzymane obietnice Postawione przed nami cele zostały spełnione w ponad 100%. Platformę od sierpnia do końca grudnia 2010 odwiedziło ponad 1,5 mln niepowtarzalnych użytkowników! W ramach platformy wygenerowanych zostało: Ponad 3 mln odwiedzin! Ponad 11 mln odsłon! Średni czas spędzony przez użytkownika na platformie: 2:16 (m:ss)

4B Komentarz lektora Efekty kampanii przeszły nasze oczekiwania – do końca grudnia zasięg działań promocyjnych objął ponad 20 mln użytkowników, wygenerowano ponad 220 mln odsłon bannerów. Samą platformę odwiedziło ponad 1,5 mln użytkowników, 30 % z nich spędziło na niej ponad 2 min. za każdorazowym wejściem. W sumie wygenerowanych zostało ponad 3 mln odwiedzin oraz 11 mln odsłon! Innowacyjność wykorzystanie mediów społecznościowych podkreślają zastosowane rozwiązania, takie jak: model samej platformy (dostępny z poziomu kilku portali), zamieszczenie dostępu na największym polskim portalu społecznościowym nk.pl wśród gier oferowanych przez wydawcę.