„Aktywizacja zawodowa i społeczna repatriantów w Województwie Łódzkim”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty z pisania Listu Motywacyjnego Przygotował: Sebastian Wilk
Advertisements

Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Indywidualne Plany Działania
Korespondencja w sprawach osobowych.
Prezentacja BDI Jak pomyślnie przejść proces rekrutacyjny?
Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”
Sporządzanie listu motywacyjnego.
Milena Filipowska Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego – Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości.
Rozmowa kwalifikacyjna
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
AUTOPREZENTACJA mgr ANNA SIEDLECKA.
Kanony wysyłania aplikacji em
SPOSÓB NA BEZROBOCIE Dofinansowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Aktywizacji Zawodowej Absolwentów PIERWSZA PRACA GMINNE CENTRUM.
Projekt Program wsparcia społeczno – zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce współfinansowany jest ze środków Europejskiego.
Organizacja i zarządzanie firmą
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Lider- Przywódca.
Czas aktywności szansą na zmiany. Projekt realizowany na terenie Gmin Kęty, Oświęcim, Osiek i Polanka Wielka Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
AKTYWNE POSZUKIWANIE PRACY
Projekt „Od zera do milionera” dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego Metody wyjścia z bezrobocia Dr inż. Aneta Pisarska.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Kształtowanie postaw przedsiębiorczości w kontekście dokumentów aplikacyjnych Ewa Ger.
Początek Drogi do Kariery Zawodowej
Przebieg Pracy.
METODY POSZUKIWANIA PRACY
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
1 Regionalny Program Przedsiębiorczy Pomorzanin Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywne kobiety szczawin.pl – od pomysłu do realizacji.
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa I.
Automotywacja czyli jak sprawić aby mi się chciało chcieć
Tematyka prac magisterskich
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
MODUŁ A.
Teczka portfolio Bożena Zając.
SPOTKANIE INFORMACYJNE 7 MAJA 2014
Bydgoszcz ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie.
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Moduł 5 Wyznaczanie ścieżki kariery. Na zakończenie tego modułu będziesz posiadał informacje odnośnie:  5.1 Rozpoznania swojego typu inteligencji  5.2.
CV-VIDEO czyli POKA Ż SI Ę PRACODAWCY. CV-VIDEO – TALKING CV.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
,,Kwalifikacje a kompetencje’’
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
JAK EFEKTYWNIE SZUKAĆ PRACY?
Curriculum Vitae.
PORTFOLIO GIMNAZJALISTY
Dokumenty aplikacyjne
Praca.
Dokumenty aplikacyjne
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia” Izabela Zagrobelna-
“ Wymagania rynku pracy XXI wieku ” Wymogi naszego wieku, niezależne od zawodu jaki posiadamy !
Nasz wizerunek zaklęty w kartkach papieru
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Spotkanie informacyjne. Młodzi i Samodzielni – Program na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej.
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
Indywidualne Plany Działania
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

„Aktywizacja zawodowa i społeczna repatriantów w Województwie Łódzkim” AUTOPREZENTACJA PRZYGOTOWANIE CV I ZAWODOWEGO PORTFOLIO Agnieszka Gębska „Aktywizacja zawodowa i społeczna repatriantów w Województwie Łódzkim” Projekt współfinansowany ze środków Programu Unii Europejskiej Phare, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

AUTOPREZENTACJA NIEWINNY SPEKTAKL DLA SIEBIE I INNYCH

Czemu służy autoprezentacja? Zmierza do zwiększenia kontroli autoprezentera nad zachowaniami innych ludzi, Autoprezenter kontroluje informacje o sobie, o innych, o poglądach, planach, rezultatach i motywach działalności, Autoprezentacja odbywa się przez kreowanie odpowiedniego wizerunku własnej osoby

Motywy podejmowania autoprezentacji Dążenie do maksymalizacji bilansu zysków i kosztów w relacjach społecznych Podwyższenie lub ochrona poczucia własnej wartości Tworzenie i podtrzymywanie określonej tożsamości

Czynniki decydujące o podejmowanym stylu autoprezentacji

Samowiedza Wyobrażenia tożsamości pożądanej i niepożądanej Wymagania roli społecznej Spostrzegane oczekiwania widowni Aktualne i rzeczywiste oraz przyszłe i potencjalne konsekwencje publicznego wizerunku

FORMY AUTOPREZENTACJI Autoprezentacja Werbalna / niewerbalna Długofalowa / krótkofalowa Pośrednia / bezpośrednia „Wprost” / „niewprost”

EFEKT PIERWSZEGO WRAŻENIA Jest bardzo trwałe i trudne do zmiany NIKT NIE DA CI DRUGIEJ SZANSY NA ZROBIENIE PIERWSZEGO WRAŻENIA

Nigdy nie będziesz miał okazji zrobić pierwszego wrażenia po raz drugi. Z tego powodu, pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. także dlatego, że ludzie szybko wyrabiają sobie opinie, a wolno ją zmieniają. Jeśli, od pierwszego rzutu oka, nawiązałeś kontakt ludzie dają ci kredyt, z którego możesz korzystać, a może nawet go zwielokrotnić. Jeśli nie … załóżmy, że do tego nie dojdzie. gdyby jednak z jakiegoś niespodziewanego powodu, nie udało się, to nie jest jeszcze nieszczęście, jest to co najwyżej kłopot. musisz zapracować na zmianę opinii. To, wymaga konsekwencji, lecz nie jest niemożliwe. Dlatego też poważnie traktuj przygotowanie do pierwszego kontaktu, ale nie zapominaj, że każdy następny jest tak samo istotny.

- pierwsze dziesięć sekund Ludzie formułują swoje pierwsze opinie w tak zwanych „pierwszych trzech dziesiątkach”: - pierwsze dziesięć sekund - pierwsze dziesięć elementów stroju i postawy - pierwsze dziesięć słów, które wypowiesz

Model AIDA A – attention – przyciągnięcie uwagi I – interest – wzbudzenie zainteresowania D – desire – wzbudzenie chęci posiadania A – action – działanie

PORTFOLIO ZAWODOWE Curriculum Vitae List motywacyjny Referencje Uzyskane dyplomy i zaświadczenia Dokumenty wymagane przez pracodawcę

POPRAWNE CV Dane osobowe Wykształcenie Doświadczenie zawodowe Odbyte kursy i szkolenia Umiejętności Zainteresowania i hobby

BŁĘDY W LIŚCIE MOTYWACYJNYM · powtarzanie faktów z CV; · pomijanie aspektów osobowościowych; · używanie ogólnikowych epitetów; · posługiwanie się tym samym listem motywacyjnym przy ubieganiu się o różne stanowiska; · podawanie zbyt wielu informacji; · pomyłki w nazwie stanowiska, o jakie kandydat się ubiega