8. Nauczycielom, którzy udostępnili nam swoje adresy oraz wyrazili na to zgodę, wysyłamy zadania domowe i inne prace wykorzystując pocztę elektroniczną
Wykorzystywanie poczty elektronicznej do wysyłania prac i zadań domowych jest o wiele korzystniejsze dla uczniów jak i dla nauczycieli. Poniżej wymienimy dobre strony tej komunikacji - Wysyłanie zadań domowych przez pocztę elektroniczną jest o wiele bardziej ekologiczne, np.: nie tracimy papieru. - Nauczyciel ma pewność, że nie zgubi naszej pracy domowej. - W razie choroby nie musisz podawać pracy przez kolegę lub koleżankę. - Prace domowe w formie papieru zajmują zbyt wiele miejsca, a na komputerze zajmują kilka kilobajtów.
Istnieją również złe strony tej komunikacji: - Zbyt długie przesiadywanie na komputerze szkodzi zdrowiu. - Nie każdy ma dostęp do Internetu. - Zwracamy mniejszą uwagę na błędy ortograficzne autokorekta.
W wolnej chwili na przerwie przeprowadziłyśmy ankietę jak duża część uczniów ze szkoły wysyła zadania domowe na pocztę elektroniczną, uzyskałyśmy następujące wyniki: Klasa 1 gimnazjum: 10 na 16 osób wysyła zadania domowe na pocztę elektroniczną. Klasa 2 gimnazjum 19/20 osób wysyła Klasa 3 gimnazjum 9/10 osób wysyła
Autorzy: -Beata Fijałkowska -Klaudia Fila -Dominika Gruszka -Gabriela Miękus -Kamila Dubiel