8. Nauczycielom, którzy udostępnili nam swoje adresy e-mail oraz wyrazili na to zgodę, wysyłamy zadania domowe i inne prace wykorzystując pocztę elektroniczną

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dzień bezpiecznego Internetu 2011
Advertisements

Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
7 punktów Kodeksu 2.0.
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
KODEKS 2.0.
Zasady bezpiecznego korzystania
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Jak bezpiecznie korzystać
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Niebezpieczeństwa w codziennym życiu
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
PAMIĘTAJ !!! Internet ma dobre i złe strony. PAMIĘTAJ !!! Internet ma dobre i złe strony.
Autor: Paweł Szwarnowski Klasa: VI „a”
Netykieta – promujemy kulturalne zachowanie w sieci
Bezpiecznym w sieci być!
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
Bezpieczni w sieci Zuzanna Cieślak i Weronika Andrzejewska Z klasy V a
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Bezpiecznie z Internetem
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Kodeks bezpiecznego internauty
Zasady bezpiecznego Internetu
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
TARGI
Kodeks 2.0 Komputery pod ręką: tablety i smartfony na lekcji,
11 Luty – Dzień Bezpiecznego Internetu
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
BEZPIECZNY INTERNET Nigdy nie podawaj w Internecie swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Posługuj się nickiem, czyli pseudonimem, internetową ksywką.
ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Zasady korzystania z Internetu
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Chroń swoją prywatność w Internecie
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Jak bezpiecznie korzystać z internetu?
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
eTwinning - to europejska współpraca szkół realizowana przy pomocy mediów elektronicznych. Uczniowie i nauczyciele wykorzystują Internet we współpracy.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
W świecie bezpiecznego internetu
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
DEBATA UCZNIOWSKA na temat KODEKSU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa Nr 8 Legionowo.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Temat: " Statystyka Komunikacji Miejskiej KZK GOP w Sosnowcu " Uczniowie wykonujący: Nauczyciele prowadzący: Natalia Pasternak p.mgr Teresa Stochel Mateusz.
Projekt edukacyjny „GDY CHCESZ ZDROWYM BYĆ, CZYSTYM POWIETRZEM MUSISZ ŻYĆ” Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Bezpieczeństwo
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Bezpieczni w e-świecie
Czym można zastąpić przybory szkolne??
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Bezpieczeństwo w sieci
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 257 im prof
Wykonała: Agnieszka Jakubiak
Zapis prezentacji:

8. Nauczycielom, którzy udostępnili nam swoje adresy oraz wyrazili na to zgodę, wysyłamy zadania domowe i inne prace wykorzystując pocztę elektroniczną

Wykorzystywanie poczty elektronicznej do wysyłania prac i zadań domowych jest o wiele korzystniejsze dla uczniów jak i dla nauczycieli. Poniżej wymienimy dobre strony tej komunikacji - Wysyłanie zadań domowych przez pocztę elektroniczną jest o wiele bardziej ekologiczne, np.: nie tracimy papieru. - Nauczyciel ma pewność, że nie zgubi naszej pracy domowej. - W razie choroby nie musisz podawać pracy przez kolegę lub koleżankę. - Prace domowe w formie papieru zajmują zbyt wiele miejsca, a na komputerze zajmują kilka kilobajtów.

Istnieją również złe strony tej komunikacji: - Zbyt długie przesiadywanie na komputerze szkodzi zdrowiu. - Nie każdy ma dostęp do Internetu. - Zwracamy mniejszą uwagę na błędy ortograficzne autokorekta.

W wolnej chwili na przerwie przeprowadziłyśmy ankietę jak duża część uczniów ze szkoły wysyła zadania domowe na pocztę elektroniczną, uzyskałyśmy następujące wyniki: Klasa 1 gimnazjum: 10 na 16 osób wysyła zadania domowe na pocztę elektroniczną. Klasa 2 gimnazjum 19/20 osób wysyła Klasa 3 gimnazjum 9/10 osób wysyła

Autorzy: -Beata Fijałkowska -Klaudia Fila -Dominika Gruszka -Gabriela Miękus -Kamila Dubiel