EURO TRUCK Mobilne Strefy Kibica EURO 2012 w Twoim Mieście.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Advertisements

IMPREZA REKREACYJNA- określone zachowanie zbiorowe związane z rekreacją, posiadające charakterystyczne organizacyjne formy przebiegu.
NAJWAŻNIEJSZE ZAŁOŻENIA PROJEKTU USTAWY O ZAPEWNIENIU BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z ORGANIZACJĄ TURNIEJU FINAŁOWEGO UEFA EURO 2012 oraz o zmianie.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Koncepcja utworzenia Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Dni Województwa Lubuskiego Euro Lubuskie 2012 WOSiR DRZONKÓW czerwca 2012.
PRAWO AUTORSKIE USTAWA Z 4 LUTEGO 1994 R. O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631)  
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Organizacja imprezy rekreacyjno-sportowej w Maćkówce przez
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Szkoła na Stadionie - uczę się sportowych emocji
Działalność PUKS KAROL Wadowice w roku W roku 2010 zrealizowaliśmy 10 projektów wspieranych przez Urząd Miejski w Wadowicach, Urząd Marszałkowski.
Prawa autorskie autorskie prawa osobiste autorskie prawa majątkowe
Newsletter 01/2013.
Atrakcje na imprezy o charakterze piłkarskim
Organizacja lodowisk przyszkolnych na terenach gmin
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
„KIBICUJĘ BEZPIECZNIE” II miejsce w konkursie MSW
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
GORZÓW WLKP.-TO MIASTO WIELU DYSCYPLIN SPORTOWYCH
CZERWONA KARTKA DLA KORUPCJI W PIŁCE NOŻNEJ
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Sucha Beskidzka przyjazna środowisku Nie jest dla nikogo tajemnicą, że w mieście Sucha Beskidzka, sprawy ochrony środowiska osiągają najwyższy priorytet.
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Ustrój samorządu terytorialnego
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
MINI MISTRZOSTWA EUROPY 2012 W PIŁCE NOŻNEJ REPREZENTACJI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DZIECI URODZONYCH W 1999 ROKU I MŁODSZYCH.
ZAŁOŻENIA DO ROCZNEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY I MIASTA CZERWIONKA- LESZCZYNY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ.
Podsumowanie działalności Rady Rodziców Gimnazjum nr 3 im. "Przyjaciół Ziemi" w Łaziskach Górnych Rok 2014/2015.
Gimnazjum nr 2 w Turku Zmiany w ostatnim dwudziestoleciu w naszej gminie w oczach naszych i zastępcy burmistrza pana Mękarskiego. Samorząd gminny: Miasto.
BUDŻET OBYWATELSKI NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE. Co to jest Budżet Obywatelski? Budżet Obywatelski to mechanizm stosowany w wielu samorządach w Polsce, który.
Projekty ogólnomiejskie: realizowane i planowane do realizacji Katowice,
droga do sukcesu imprezy biegowej
Planowana koncepcja współpracy PPL z Województwem Lubuskim w ramach kontynuacji funkcjonowania Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost Zielona Góra,
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM Ogólnopolski program „Mały Mistrz” jest finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki i Urzędów Marszałkowskich.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
Cele działalności prowadzenie działalności edukacyjnej i kulturalnej inicjowanie i pomoc w przedsięwzięciach edukacyjno – kulturalnych, w szczególności.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
Rok szkolny 2014/2015. Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o oddział sportowy w klasie IV.
Dr inż. arch. Tomasz Grzegorz Ołdytowski
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Ideas Loading Program grantowy
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Porozumienie w sprawie programu ubezpieczeniowego dla zawodników klubów PZPN - PZU.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Prezentacja elementów scenografii
PIŁKARSKIE PRZEDSZKOLE MOTORU LUBLIN
„O mediacji” Marta Maciejuk radca prawny
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI GRODZISKA MAZOWIECKIEGO NA LATA (AKTUALIZACJA) Obszary wiejskie gminy Grodzisk Maz.
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

EURO TRUCK Mobilne Strefy Kibica EURO 2012 w Twoim Mieście

Telewizja Polska SA zaprasza do organizacji akcji promocyjnej, polegającej na przygotowaniu mobilnych stref kibica w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców, podczas rozgrywek EURO 2012. Powstaną jednodniowe strefy kibica, zlokalizowane w atrakcyjnych punktach miast, w których realizować będziemy szereg, dalej omawianych, animacji i transmisji LIVE meczów. Atrakcje te skierowane będą do mieszkańców, zapewnią promocję miast, samorządów, działaczy sportowych, lokalnych celebrytów, a także mieszkańców.

Korzyści dla Miasta - uczestnika projektu EURO TRUCK Impreza miejska - MOBILNA STREFA KIBICA Licencjonowane transmisje publiczne meczów Euro 2012 Projekt objęty patronatem TVP, RMF-FM, prasy ogólnopolskiej, kanałów ON LINE, strony www.bialo- czerwoni2012.pl Promocja miasta w TVP - promocyjny koszt zakupu czasu emisyjnego dzięki specjalnemu pakietowi Udział w kampanii społecznej we współpracy UEFA (Respect Diversity)

01 Idea Szybkość i mobilność: przygotowanie strefy kibica w atrakcyjnym punkcie miasta, atrakcje zapewniające wspólne przeżywanie emocji w godzinach 15.00 - 23.00 w wybranym dniu EURO 2012 01

Idea Nowoczesność: ogólnopolskie nagłośnienie i relacje z wybranych akcji przez TVP, specjalnie zaprojektowane, nowoczesne EURO TRUCKI, jako wielofunkcyjne narzędzia promocyjne, o unikalnym charakterze, transmisje meczów live na dużym ekranie diodowym z prawem do publicznej emisji, scena dla potrzeb animacji i konkursów. 02

03 Idea Wszechstronność: wspólne oglądanie meczów i przeżywanie emocji, kooperacja z miastami w kierunku uatrakcyjniania wydarzenia poprzez włączenie go do lokalnych działań miejskich, promocja Partnerów i Miast w oparciu o wyjątkowy czas EURO 2012 i autorski projekt promocyjny. 03

Mobilna Strefa Kibica EURO TRUCK

GŁÓWNE WYMAGANIA WOBEC MIASTA JAKO ORGANIZATORA Mobilnej Strefy Kibica EURO TRUCK w swoim mieście: wskazanie i organizacja przestrzeni (terenu) imprezy pozyskanie niezbędnych zezwoleń zapewnienie wynikających z ustawy o imprezach masowych zabezpieczeń w szczególności ochrony, serwisu sprzątającego, toalet, wygrodzenia terenu

Opis atrakcji dla mieszkańców: oglądanie meczów live 18.00 i 20.45 w zależności od kalendarza rozgrywek, rozgrywki na pneumatycznym boisku, składy rodzinne, koleżeńskie, samorząd vs. mieszkańcy, 10 minutowe połowy, rywalizacja o puchar Burmistrza, rozgrywki na stolikach z piłkarzykami, rozgrywki z nagrodami,

Opis atrakcji dla mieszkańców: konkursy z nagrodami i animacje : najgłośniejszy doping rywalizujących miast (mierzymy decybele), pokaz CHEERLEADEREK danego miasta, typowanie wyników meczów danego dnia, wygrywamy nagrody, najpiękniej wymalowane twarze kibica, kącik dla wszystkich, zdjęcia najlepszych prac, wybór twarzy kibica Polski 2012 spośród wszystkich miast, konkurs na najliczniejszą rodzinę, która przyszła do strefy kibica, nagrody, wyświetlamy na ekranie zwrotki z dopingiem i wspólnie śpiewamy ucząc się prawdziwego dopingu Białoczerwonych,

Opis atrakcji dla mieszkańców: kuchnia piłkarza, przygotowywanie najlepszych kompozycji kibica (catering płatny), napoje i potrawy wspólnie przygotowywane, śluby kibica - strefa przy EURO TRUCKu z pamiątkowym zdjęciem podczas zabawy - ślubu piłkarskiego w stroju, wymalowaną twarzą, atrybutami kibica, ogólnopolski konkurs na parę roku, bramka i specjalne urządzenie do mierzenia celności uderzenia piłki, konkurs na podbijanie piłki nożnej.

Patronat prasa ogólnopolska Nagłośnienie medialne Patronat TVP Komunikacja na antenie TVP1, TVP2, TVP SPORT i pozostałych w postaci zwiastunów, i materiału dziennikarskiego (Euroexpress, EUROmagazyn, BIAŁO-CZERWONI2012.pl, KLUB KIBICA POLSKA 2012, Sportowe Serwisy Informacyjne). Patronat RMF- FM Patronat prasa ogólnopolska Patronat Online

Opcjonalna Oferta dla Miast obecności medialnej TVP podczas EURO 2012 Wariant 1 TVP 1 pasmo śniadaniowe - emisja pon - pt. 6:00-8:00  emisja 1 min. materiału filmowego poświęconego udziałowi miasta w projekcie EURO 2012 w trakcie audycji z powtórzoną emisją na antenie TVP Polonia lub TVP Sport oraz na stronach internetowych TVP dedykowanych projektowi Euro 2012 Wkład finansowy: 7 000 zł + 23%Vat Wariant 2 TVP 1 pasmo śniadaniowe - emisja pon - pt. 6:00-8:00 emisja 1 min. materiału filmowego w trakcie audycji z powtórzoną emisją na antenie TVP Polonia lub TVP SportTVP INFO – emisja krótkiej relacji w trakcie magazynu sportowego oraz na stronach internetowych TVP dedykowanych projektowi Euro 2012 Wkład finansowy: 18 000 zł + 23%Vat Wariant 3 TVP 1 pasmo śniadaniowe - emisja pon - pt. 6:00-8:00 Emisja 1 min. materiału filmowego w trakcie audycji z  powtórzoną emisją na antenie TVP Polonia lub TVP SportTVP INFO –  emisja krótkiej relacji w trakcie magazynu sportowegoRelacja reporterska ze strefy emitowana w dniu wydarzenia. Emisja w wiadomościach sportowych na antenie TVP1 bądź TVP2 jak również na antenie TVP Info i TVP Sport oraz na stronach internetowych TVP dedykowanych projektowi Euro Wkład finansowy: 28 000 zł + 23%Vat

Model biznesowy Wybrani Sponsorzy Euro 2012 oraz Wybrani Partnerzy: - budżet produkcyjny EURO TRUCK x 5 sztuk - animacje, nagrody, promocje, sprzedaż TVP: - sygnał live - wpisanie roli w projekt www.bialo-czerwoni2012.pl - promocja i reklama akcji - zaproszenie miast do projektu 100 STREF KIBICA Wybrane Miasta: budżet 40.000 + VAT organizacja przestrzeni imprezy wraz z wymaganymi procedurami i pozwoleniami - promocja lokalna

Patronat TVP

Patronat RMF-FM

Patronat Związku Miast Polskich

DZIĘKUJEMY PROWOKATOR EURO TRUCK Sp. z o.o., ul.Pileckiego 63, 02-782 Warszawa Iwona Małgorzata Dubiel project coordinator, +48 662 02 02 56, iwona.dubiel@eu-truck.eu Jolanta Zdrzałek business partner, +48 662 02 02 70, jolanta@eu-truck.eu Radosław Nęcki general director, +48 662 02 02 02, radek@eu-truck.eu Zawarte w niniejszej ofercie projekty, pomysły i koncepcje są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), do których prawa autorskie w całości i bez jakichkolwiek ograniczeń przysługują PROWOKATOR Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. Powyższe utwory podlegają ochronie prawnej pod rygorem odpowiedzialności cywilnej i karnej oraz nie mogą być wykorzystane lub rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i na jakimkolwiek polu eksploatacji bez uprzedniej pisemnej zgody PROWOKATOR Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. Jednocześnie projekty, pomysły i koncepcje zawarte w niniejszej ofercie są informacjami poufnymi i stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r., nr 47, poz. 211 z późn. zm.), dlatego też ich ujawnianie, rozpowszechnianie lub udostępnianie osobom trzecim w jakimkolwiek celu bez uprzedniej pisemnej zgody PROWOKATOR Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, którego popełnienie jest zagrożone odpowiedzialnością cywilną i karną.