Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
Nowa podstawa programowa wprowadzona w styczniu 2009 r. niesie ze sobą zmiany formuły egzaminu maturalnego z języka obcego w szkołach ponadgimnazjalnych.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
logopedyczny-prezentacja
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Nasze kodeksowe marzenia
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Jak napisać wywiad Krok po kroku.
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Plan debaty i zasady. Debata przewidziana jest na ok. 50 minut.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Opracowała : Kinga Awgul STRUKTURA EGZMINU MATURALNEGO USTNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO OD 2012 ROKU.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
„ Szkolna demokracja ”,, SZKOLNA DEMOKRACJA” Czy wiek członków samorządu ma wpływ na zajmowaną przez nich pozycję?
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
1 Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania Nagrywanie i omawianie lekcji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Szkoła z klasą 2.0 edycja 2012/2013
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Logopedia w szkole.
Natural Sciences, Natural English. Mitochondrium.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Kodeks Etyki Dziennikarskiej
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji. Kodeks z klasą 2.0 Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.

Zajęcia, na których wykorzystano dyktafon

Przeprowadzamy wywiad ze sławnymi sportowcami- lekcje w klasach Iie/f i II b/c/d Wywiad z Robertem Lewandowskim 2. Wywiad z Sereną Wiliams

Przebieg zajęć: uczniowie zadawali pytania sławnym sportowcom, aby móc następnie zredagować artykuł do szkolnej gazetki o wizycie tych sportowców w naszej szkole. Pytania były redagowane na wcześniejszych lekcjach na podstawie informacji z różnych źródeł Jeden z uczniów odgrywał rolę sportowca udzielającego wywiad; zarówno przeprowadzający wywiad jak i odpowiadający na pytania nie znali wcześniej treści ani pytań ani tym bardziej odpowiedzi CO DAŁA MOŻLIWOŚĆ NAGRANIA WYWIADÓW -uczniowie mogli skupić się na zadawaniu pytań i odpowiedziach Mogli później w dowolnej chwili odsłuchać wywiadu i dzięki temu zredagować poprawnie artykuł do gazetki Wreszcie- mogli krytycznie odnieść się do swoich ustnych wypowiedzi i wyciągnąć wnioski do pracy nad poprawą płynności i poprawności wypowiedzi Cele zajęcia : doskonalenie umiejętności tworzenia pytań i odpowiedzi, oraz umiejętności poprawnego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie Metody i formy: hot sitting- odgrywanie ról; praca indywidualna i grupowa

Dobre i złe strony życia na wsi i w mieście- debata w klasie Ia I etap Uczniowie wypisali dobre i złe strony życia na wsi i w mieście W zespołach przeanalizowali swoje informacje; uzupełnili i poprawili ewentualne błędy gramatyczne Zostali podzieleni na cztery zespoły Podczas debaty dwie grupy miły możliwość słuchania debaty swoich kolegów II etap po debatach uczniowie mieli za zadanie napisać esej opinię na temat : Gdzie chciałbym mieszkać i dlaczego Nagranie debaty dało możliwość przypomnienia sobie argumentów dotyczących dobrych i złych stron życia na wsi i w mieście i użyć lepszych argumentów w pracy pisemnej Jak też, sprawdzenia umiejętności swobodnych wypowiedzi w języku angielskim

Dodatkowe wykorzystanie dyktafonu – podczas zajęć wystąpiła niezaplanowana sytuacja, w której wykorzystanie dyktafonu stało się niezbędnym elementem pracy jednej z uczennic klasy II, która z powodu złamanych palców u prawej ręki nie mogła pisać na zajęciach

Uwagi Bardzo istotne jest, że nie tylko nauczyciel wyraził zgodę na nagrywanie lekcji, ale także uczniowie, którzy brali czynny udział w zajęciach ( uczniowie zgodzili się tylko na wykorzystanie nagrań podczas zajęć , ci, którzy nagrywali obiecali, że nie będą wykorzystywać ich do innych celów, a nagrania po zajęciach zostaną usunięte) Uczniowie zauważyli, że dało im to możliwość krytycznego spojrzenia na swoje wypowiedzi i mogą na przyszłość starać się mówić poprawniej Wyrazili chęć wykorzystania dyktafonu na zajęciach częściej aby nie tylko przełamywać barierę językową ale także móc rozwijać swoje umiejętności