Partner współpracujący Partner współpracujący

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Advertisements

Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
Modernizacja linii kolejowej E65
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Lokalna Grupa Działania na terenie 7 Gmin
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
D o l n o ś l ą s k i e B i u r o G e o d e z j i
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Polityka Terytorialna- Obszary Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
Konferencja podsumowująca realizację projektu I Światowy Zjazd Orawian retrospektywa.
Zagadnienie prawno-organizacyjne funkcjonowania Obszarów Rozwoju Społeczno-Gospodarczego.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
PODSUMOWANIE KADENCJI Inwestycje w 2008 r. Budowa kompleksu sportowego do programu „Moje boisko Orlik 2012” Zakup aparatury medycznej do SZOZ.
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
„Informacja dotycząca realizacji zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze komunalnej w 2015 r.” „Narodowy Program Przebudowy.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Polskie Regiony Warunki dla skutecznej, efektywnej i partnerskiej realizacji działań rozwojowych Agnieszka Dawydzik Dyrektor Departamentu Koordynacji.
„Modernizacja linii kolejowej E30,
w Regionalnym Programie Operacyjnym
Realizacja projektów subregionalnych Spotkanie Tarnowskiej Organizacji Turystycznej Brzesko, dnia
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
Wniosek o dofinansowanie i wytyczne dot. jego wypełniania (instrukcja wypełniania wniosku)
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Nabór Wniosków Na 2011 rok Wrocław Sierpień 2010 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
 Wymiar terytorialny RPO i SRW,  Zintegrowane podejście do planowania rozwoju regionalnego i lokalnego  Dopasowanie mechanizmów finansowych i zakresów.
Projekty strategiczne Łodzi w nowej perspektywie finansowej UE.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Tytuł prezentacji Stowarzyszenie Metropolia Poznań ul. Stefana Prymasa Wyszyńskiego 8, Poznań tel ,
30 GRUDNIA Część 4  W dniach odbyły się szkolenia pn. „Gmina Przyjazna Środowisku”
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata Gdańsk 10 październik 2005.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych ” Edyta Sznajder, Jagoda Miszewska Warszawa, 27 kwietnia 2010r.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Planowane inwestycje drogowe 2013 roku.  Budowa odwodnienia i kanalizacji deszczowej w Al. Wojska Polskiego i ul. Warszawskiej (od ul. J. Skorupki do.
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata w województwie mazowieckim Warszawa, 26 sierpnia 2016 r.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata Kielce, maj 2017 r.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Helu
Cztery kroki dla alokacji dróg lokalnych w RPO WKP
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Wiceprezes Zarządu NFOŚiGW
Projekt budżetu 2001 Zarząd Miasta TYCHY.
XIV Ogólnopolskie Sympozjum – Krakowskie Spotkania z INSPIRE
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N
Zapis prezentacji:

Partner współpracujący Partner współpracujący Przedmiot umowy partnerskiej, to zadanie: Budowa wiaduktu nad torami łączącego ul. Powstańców w Krakowie z drogą powiatową 2156K w miejscowości Batowice i Dziekanowice wraz z przybudową przyległego układu drogowego. Poddziałanie 7.2.1 Drogi Subregionalne, RPO WM, Strategia ZIT Partner wiodący Gmina Zielonki Partner współpracujący Powiat Krakowski Partner współpracujący Gmina Miejska Kraków Partner wspierający Gmina Michałowice Partner wspierający Gmina Kocmyrzów Luborzyca Wartość zadania: 18.313.578 zł; Pula środków UE 5.881.000 zł, (2,0 mln. Zł. z puli dla Zielonek, 2,0 mln. zł. z puli dla Kocmyrzowa Luborzycy, 1.25 mln. zł. z puli dla Michałowic i 0,756 mln z puli dla Miasta Krakowa). Dodatkowe finansowanie z budżetu JST : z budżetu Krakowa 6.928,488 zł plus wykup gruntów, z budżetu Powiatu Krakowskiego 4.504.090 zł, plus wykup gruntów, z budżetu gminy Zielonki wraz z udziałem gminy Michałowice minimum 1,0 mln zł, plus dodatkowe koszty partnera wiodącego związane z wnioskiem, przetargami, koordynacją, nadzorem inwestorskim oraz prowadzeniem i rozliczeniem zadania.

Krótkie przypomnienie W 2010 r. wójt Gminy Michałowice Antoni Rumian i wójt Gminy Zielonki Bogusław Król zgłosili na spotkaniu z Zarządem Powiatu, konieczność przebudowy wiaduktu nad torami kolejowymi w Batowicach. 2014 – 2015 Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego opracował wstępną koncepcję przebudowy istniejącego wiaduktu. Jednak warunki postawione przez PKP, wymusiły poszukiwanie innych rozwiązań. 2015 – 2016 Metropolia Krakowska opracowała swoją strategię, wpisując zadanie na listę ważnych projektów drogowych przeznaczonych do dofinansowania. W styczniu 2016 roku gmina Zielonki, na mocy porozumienia z Powiatem Krakowskim i przy jego finansowaniu, przejęła zadanie polegające na zaprojektowaniu nowego wiaduktu nad torami kolejowymi. Aktualnie posiadamy dokumentację techniczną, został złożony wniosek o dofinansowanie do Metropolii z puli środków ZIT, w najbliższym miesiącu składamy wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na realizację zadania.

Informacje Gmina Zielonki przejmuje od partnerów realizację strategicznego zadania drogowego na styku Powiatu Krakowskiego i Miasta Krakowa. W drugim półroczu planujemy uzyskać wymagane pozwolenia, wyłonić wykonawcę robót i przystąpić do wykonania prac, by z końcem 2018 nowy obiekt mógł służyć mieszkańcom aglomeracji krakowskiej. Zadanie obejmuje wykonanie dwujezdniowego wiaduktu nad torami kolejowymi, z ciągami pieszo rowerowymi. Wiadukt jest tak zaprojektowany, by pod nim mógł zostać wybudowany przystanek kolei aglomeracyjnej Kraków-Piastów z dołączeniem zejść na perony. Po obydwu stronach wiaduktu zaprojektowane są dwa ronda o wysokich parametrach ruchowych. W ramach zadania zaprojektowany jest też 450 metrowy łącznik jednojezdniowy do drogi powiatowej 2156K w Dziekanowicach, wraz ze ścieżką rowerową łączącą Kraków z Powiatem Krakowskim i odwodnieniem całego nowego układu drogowego. To zadanie jest skorelowane z modernizacją drogi powiatowej od Węgrzc do Batowic i budową ciągów rowerowych na terenie gminy Zielonki, które w ramach środków ZIT też będzie realizowała gmina Zielonki.

Schemat inwestycji i film z przejazdu