INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

„PROJEKTOR – wolontariat studencki”
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
badania rynku turystycznego
U4energy Europejski konkurs dla szkół
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
© 2012 Goldbach Audience.
Fotografia naszym życiem
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
dla każdego- przyłącz się, kolego!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
- projekt, który zmienił naszą społeczność!
Zapis prezentacji:

INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY Obudź w sobie lwa INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY

1A Założenia Cel: Promocja nowego pozycjonowania marki Lion zakorzenienie w głowach w konsumentów nowego claim’u: „Uwolnij lwa” wywołanie zainteresowania marką przed zbliżającym się konkursem internetowym Grupa docelowa: Młodzież (licealiści oraz studenci)

1B Założenia Celem kampanii reklamowej była promocja nowego pozycjonowania marki Lion – promocja hasła „uwolnij w sobie lwa” Chcieliśmy umożliwić konsumentom uwolnienie drzemiącej w nich energii… innymi słowy obudzenie w sobie lwa Wywołanie zainteresowania marką miało również nagłośnić zbliżający się konkurs internetowy Grupą docelową była młodzież: licealna oraz studenci

2A Wyzwanie Wyzwanie: stworzenie atrakcyjnego mechanizmu, który w zgodzie z nową komunikacją (nowy spot telewizyjny) zachęcałby konsumentów do wspólnej zabawy z marką Wyzwanie: młoda wymagająca grupa

2B Wyzwanie Wyzwaniem przed jakim stanęliśmy było wymyślenie atrakcyjnego mechanizmu, który wzmacniałby nową komunikację marki Nowy spot telewizyjny w przezabawny sposób ukazywał sposób uwolnienie drzemiącej energii… obudzenia w sobie lwa Naszą grupą docelową byli młodzi ludzie, a więc grupa bardzo wymagających (jeśli chodzi o przekazy marketingowe) konsumentów

3A Pomysł i realizacja Pomysł: stworzenie klatki w której każdy zainteresowany mógł uwolnić w sobie lwa Realizacja: Trzy etapy akcji: teaser, nagrywanie dźwięków, emisja najciekawszych nagrań na telebimie Telebim Teaser Nagranie Strona konkursowa

3B Pomysł i realizacja Postanowiliśmy stworzyć klatkę lwa w której każdy mógł dosłownie zaryczeć czyli uwolnić z siebie lwa. Klatka przez pierwsze dwa dni (podczas fazy teaserowej) wydawała w siebie ryk. Widać było również cień chodzącego w jej obrębie lwa. Przez prawie tydzień w fazie zasadniczej akcji każdy mógł do niej wejść i nagrać swój ryk. W zamian otrzymywał nowego Liona W ostatniej fazie akcji najciekawsze ryki były emitowane na specjalnym telebimie. Film ten był podsumowaniem tygodniowej akcji ale również zachęcał do wzięcia udziału w konkursie internetowym, którego zasady były zbliżone: należało uwolnić z siebie lwa nagrywając ryk na specjalnej stronie internetowej

5A Rezultaty Oddano 1 200 ryków Materiały z klatki znalazły się na stronie konkursowej Zebrany kontent daje możliwość dalszego wykorzystania Akcja wpisywała się w szerszy kontekst nowego pozycjonowania i ożywiała je poprzez możliwość doświadczenia marki. Pozyskany kontent wykorzystany został w cyfrowej części kampanii. Pomysł ten wzmacniał pasywny przekaz telewizyjny i spójnie przyczynił się do wzrostów świadomości marki, wskaźników intencji zakupu jak i ostatecznie sprzedaży.

5B Rezultaty Podczas akcji zostało oddanych ponad 1 200 ryków. Materiał filmowy znalazł się na stronie konkursowej www.lion.pl i miał za zadanie zachęcić uczestników do kontynuowania zabawy tym razem on-line Pokaźny materiał filmowy pokazujący uśmiechniętych ludzi uwalniających w sobie lwa jest świetnym zasobem kontentu gotowym do dalszej wykorzystania przez rozmaite pomysły marektingowe Pomysł ten wzmacniał pasywny przekaz telewizyjny i spójnie przyczynił się do wzrostów świadomości marki, wskaźników intencji zakupu jak i ostatecznie sprzedaży