Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Advertisements

2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
GO CHINA! GO AFRICA! Ministerstwo Gospodarki
AND FOREIGN INVESTMENT AGENCY
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
Oś 1 Działania informacyjne i promocyjne 9 listopad 2009 r.
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Ministerstwo Gospodarki Zmiana systemu promocji gospodarczej Polski.
XXV Międzynarodowe Targi Żywności Delikatesowej SALON DE GOURMETS Madryt kwietnia 2011 r.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Realizacja w okresie styczeń 2012 – grudzień 2013 Budżet: 3,9 mln zł + VAT Perspektywa
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Aktualizacja Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza i określenie inteligentnej specjalizacji regionu – stan prac Małgorzata Rudnicka Wydział Innowacyjności.
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
A&I Firmness. Wizja Pomaganie firmom w rozwijaniu i zdywersyfikowaniu zagranicznych rynków sprzedaży.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
Centrum Inwestora i Eksportera
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
WAW Promocja gospodarcza i wsparcie przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Ilona Antoniszyn-Klik, Podsekretarz Stanu.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Marketing a programowanie
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Polska dyplomacja ekonomiczna Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Programowanie perspektywy finansowej
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
Kto handluje z kim?.
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
Otwieramy dostęp do światowych rynków Poznań 23 października 2012 r.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
Indeks Wolności Gospodarczej 2016
Arif Erkol , Gdańsk. Studenci w Grupie Uczelni Vistula.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
PROMOCJA SEKTORA ROLNO - SPOŻYWCZEGO Agnieszka Rembisz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Warszawa, 9 grudnia 2015 r.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
2013 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – Narzędzia wsparcia prowadzenia działalności międzynarodowej Kaliningrad, 24 czerwca 2013 r. Aleksandra.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Nowa polityka promocyjna UE Konsultacje założeń Rocznego Programu Prac na rok 2017.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Wsparcie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata Zakończone nabory Wrocław, r. Renata Granowska Dyrektor Dolnośląska.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
GOSPODARCZE ASPEKTY WSPÓŁPRACY PODLASKICH PRZEDSIĘBIORSTW Z KAZACHSTANEM I UZBEKISTANEM Białystok, dn r. Projekt jest finansowany ze środków.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
DOTACJE UE DLA PRZEDSIĘBIORSTW. 3. Inteligentne specjalizacje 2. Klasyfikacja przedsiębiorstw4. Poziomy dofinansowania 1. Wstęp 6. Go to Brand 5. Internacjonalizacja.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
DYPLOMACJA EKONOMICZNA – wspieranie promocji polskiej gospodarki i interesów gospodarczych polskich przedsiębiorstw za granicą Iwona Woicka-Żuławska.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Paczków dnia r..
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Materiał opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego.
– wybrane instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce Monika Tyska Dyrektor Biura Wspierania Eksportu

Promocja pod jednym, wspólnym hasłem i godłem Marki Polskiej Gospodarki:

Priorytety Resortu Rolnictwa Najbardziej perspektywiczne rynki zbytu dla polskiego eksportu żywności: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Algieria, Egipt, Republika Południowe Afryki, Indie, Japonia, Chiny i Tajwan, Wietnam, Iran, Kanada, Stany Zjednoczone, Białoruś i Kazachstan.

Priorytety Resortu Rolnictwa Najważniejsze działania resortu w 2017 r. dotyczyć będą: zwiększenia konkurencyjności polskiej branży rolno-spożywczej, wsparcia internacjonalizacji polskich firm spożywczych sektora MŚP, otwarcia lub poszerzenia dostępu do nowych rynków, z uwzględnieniem perspektywicznych produktów na poszczególnych rynkach, wsparcia szerszej obecności polskich eksporterów na rynkach zagranicznych poprzez organizację stoisk narodowych na wybranych targach.

Plany działań na 2017 r. Działania bezpośrednie Agencji Rynku Rolnego Branżowy Program Promocji polskich specjalności żywnościowych, Działania promocyjne Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Bezpośrednie działania ARR Zgodnie z art. 11 ust. 1 pkt 3b) ustawy o ARR, Agencja Rynku Rolnego prowadzi działania mające na celu promowanie i rozwijanie współpracy handlowej polskiego sektora rolno-spożywczego z zagranicą. Beneficjenci – polscy producenci rolno-spożywczy, przetwórcy i eksporterzy Główne rodzaje działań: Organizacja stoisk narodowych Organizacja misji gospodarczych Organizacja rozmów biznesowych Pokazy kulinarne i degustacje polskich specjalności żywnościowych Organizacja misji przyjazdowych zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy Publikacje w mediach zagranicznych

Przykładowe realizacje stoisk w 2016 Targi SIAL CHINA Szanghaj, Chiny 5-7.5.2016 r.

Przykładowe realizacje stoisk w 2016 Targi PRODEXPO Mińsk, Białoruś 8-11.11.2016 r.

Przykładowe realizacje stoisk w 2016 Targi SIAL PARIS Paryż, Francja 16-20.10.2016 r.

Przykładowe realizacje stoisk w 2016 Targi ANUFOOD Pekin, Chiny 16-18.11.2016 r.

Branżowy Program Promocji Planowane zagraniczne działania promocyjne ARR w 2017 r. Plany ARR na rok 2017 Branżowy Program Promocji Algieria Hong Kong Chiny Japonia Iran Francja Białoruś Tajwan Wietnam Kazachstan ZEA Indie USA RPA Niemcy

Bezpośrednie działania ARR w 2017 r. 18 stoisk narodowych w 15 krajach: Japonia, Algieria, Chiny, Tajwan, Iran, RPA, Hongkong, Wietnam, Indie, ZEA, USA, Niemcy, Francja, Arabia Saudyjska, Białoruś 15 misji gospodarczych z udziałem przedsiębiorców w 13 krajach misje przyjazdowe zagranicznych dziennikarzy i przedsiębiorców spotkania informacyjno-szkoleniowe nt. uwarunkowań prowadzenia biznesu na rynkach zagranicznych organizacja spotkań biznesowych (b2b) pokazy kulinarne i degustacje polskich specjalności żywnościowych publikacje w zagranicznej prasie branżowej działania informacyjno-promocyjne w social mediach udział w realizacji wydarzeń promocyjnych organizowanych przez MRiRW, MR, MSZ, polskie placówki dyplomatyczne

Udział w targach w 2017 – Afryka i Bliski Wschód Połaczenie tradycji z technologią, standardy unijne, nowa technologia, nie stosujemy nawozów w ilościach bardzo wysokich, odejdziemy od GMO, nie stosujemy ciężkiej chemii.

Udział w targach i wystawach w 2017 - Azja FARE, SAPARD,

Udział w targach i wystawach w 2017 – Europa i Ameryka Północna Połaczenie tradycji z technologią, standardy unijne, nowa technologia, nie stosujemy nawozów w ilościach bardzo wysokich, odejdziemy od GMO, nie stosujemy ciężkiej chemii.

EXPO 2017 w Kazachstanie Temat przewodni: Energia przyszłości redukcja emisji CO2 życie zgodnie z zasadami efektywności energetycznej energia dla wszystkich Termin wystawy: 10.06.2017 r. – 10.09.2017 r. Narodowy Dzień Polski – 7 września 2017 r. Spotkanie Prezydentów RP i Kazachstanu Polsko-Kazachstańskie Forum Gospodarcze Misja gospodarcza przedsiębiorców

PROGRAM OPERACYJNY “INTELIGENTNY ROZWÓJ” 2014-2020 Branżowy program promocji polskich specjalności żywnościowych Rynki perspektywiczne objęte przez program: Chiny, Indie, Wietnam, ZEA, RPA, Francja, Niemcy harmonogram wdrażania: 3 kwartał 2016 – 2 kwartał 2019

Branżowy program promocji Cele: wzmocnienie pozytywnego wizerunku polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej poprzez rozpowszechnianie wiadomości o innowacyjności i wysokiej jakość polskich marek promowanie polskich produktów rolno- spożywczych poprzez Markę Polskiej Gospodarki zwiększenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw z sektora MSP poprzez umiędzynarodowienie ich działalności gospodarczej dofinansowanie dla przedsiębiorców uczestniczących w BPP

Vietfood&Beverage / Ho Chi Minh Africa’s Big 7 / Johannesburg Branżowy Program Promocji 2017 2018 Sial China / Szanghaj √ Sial Paris Anuga / Kolonia Vietfood&Beverage / Ho Chi Minh Annapoorna / Mumbaj Africa’s Big 7 / Johannesburg Anufood China / Pekin

Branżowy program promocji Działania ARR w 2017: 6 stoisk narodowych wraz z pokazami kulinarnymi misje przyjazdowe dziennikarzy i przedsiębiorców z Wietnamu, Chin, RPA, ZEA i Indii publikacje w branżowej prasie zagranicznej działania informacyjno-promocyjne w social media Wystawa polskiej żywności na giełdzie spożywczej Rungis pod Paryżem

Branżowy program promocji FARE, SAPARD,

Działania promocyjne MRiRW w 2017 r. 7-11.03.2017 r. Aahar w New Delhi, Indie 19-22.03.2017 r. IFE Londyn w Londynie, Wlk. Brytania 22-24.04.2017 r. Food Africa w Kairze 2-4.05.2017 r. Sial Canada w Toronto 17.05.2017 r. Polish Food Festiwal w Singapurze 16-19.05.2017 r. Seul Food and Hotel w Seulu, Korea Płd.

Dziękuję za uwagę