Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
1% podatku = 100% serca Strategia akcji społecznej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania wpływów z tytułu 1% podatku oraz utrwalenia.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
PROJEKT INTERDYSCYPLINARNY URZĘDU m.st. WARSZAWY WARSZAWA PRZYJAZNA SENIOROM Warszawa, kwiecień 2009 r.
Ożywienie mechanizmów partnerstwa lokalnego poprzez realizację zadań Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Śrem Partnerzy: Gmina Śrem/Ośrodek Pomocy.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
III ROK Wychowanie młodego pokolenia w poszanowaniu dla odrębności i różnic innych krajów Cele: NAUCZYCIEL Przygotowanie projektu przedsięwzięcia. Przygotowanie.
Wrocław, dn. 20 maja 2011 r. Obchody Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 na Dolnym Śląsku Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD Komisja.
Politycy pod kontrolą – co można zrobić pojedynczo? – opis przypadku.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Centra Organizacji Pozarządowych
Empatia empatia.
Blog HGW Watch – przykład monitoringu władz lokalnych.
Konferencja 28 listopada 2005 r. godz UM Tychy.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Projekt: Profesjonalne zarządzanie finansami a wiarygodny wizerunek NGO Działanie: Indywidualne doradztwo dla organizacji w zakresie finansów, księgowości.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Zamojskie Centrum Wolontariatu ul. Kolegiacka Zamość Tel. : Zamojskie Centrum.
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
STRZELCE OPOLSKIE.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
YEPP Bielany – Spotkanie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Warszawa,
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
,,Wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej’’
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Projekt „Standardy współpracy międzysektorowej w powiecie oleckim” dzień 4 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu.
Wspieramy budowanie marki
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
Współpraca Miasta Białegostoku z organizacjami pozarządowymi
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
MAŁE GRANTY art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Urząd Miasta Podkowa Leśna 2015.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
KAMPANIA EDUKACYJNA Projektu „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego”
1 NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA Działania zrealizowane przez stołeczny samorząd od początku roku m.st. Warszawa | Konferencja prasowa,
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
„ Wolontariat i prawo - z czym to się je
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
SPOTKANIE ORGANIZACJI DZIAŁAJĄCYCH Z SENIORAMI
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”

Priorytetowe grupy odbiorców kampanii MIESZKAŃCY / PODATNICY CEL DZIAŁAŃ: 1) Informowanie o zasadach przekazywania 1% podatku 2) Promowanie tej formy działania jako przejawu aktywności obywatelskiej 3) Przekazywanie rzetelnej informacji i obalanie mitów nt. 1% 4) Zachęcanie do przekazania 1% na OPP z siedzibą w Opolu ORGANIZACJE POZARZĄDOWE O STATUSIE ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO W OPOLU CEL DZIAŁAŃ: 1) Wsparcie w inicjatywach promocyjnych (organizacyjne i rzeczowe) 2) Angażowanie w wydarzenia z udziałem mieszkańców / podatników 3) Zwiększanie wiedzy i umiejętności wykorzystywanych w kampaniach promocyjnych i medialnych

Działania w ramach kampanii: luty – kwiecień 2017 BEZPŁATNE porady księgowe i rozliczanie PIT, KAŻDY czwartek od 16:00 do 17:00 w Centrum Dialogu Obywatelskiego Ulotki i plakaty dystrybuowane w miejscach publicznych, tablice led Gazeta miejska Opole i kropka – cykl artykułów Portale społecznościowe Akcje informacyjne w centrach handlowych i w miejscach chętnie uczęszczanych (bezpośredni kontakt z mieszkańcami i przekazywanie materiałów informacyjnych – WSPARCIE WOLONTARIUSZY )

Działania w ramach kampanii: luty – kwiecień 2017 Zaangażowanie placówek miejskich i dotarcie z informacją o możliwości przekazania 1% do ich odbiorców Artykuły w prasie lokalnej Wsparcie szkolnych grup wolontariuszy – pomoc i edukowanie młodzieży Wykorzystanie spotkań, szkoleń i wydarzeń miejskich do promowania kampanii Promowanie i udostępnianie informacji nt. organizacji pożytku publicznego (prasa, www)

Działania w ramach kampanii: luty – kwiecień 2017 Pomoc w korzystaniu z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych (13.02.2017) Spoty radiowe Plakaty w komunikacji miejskiej, newslettery, mailing, gadżety ;) Organizacja konkursu „Niepozorny 1%” (Partner medialny 24opole) Profesjonalne szkolenia dla OPP z zakresu mediów społecznościowych i tworzenia prostych form video (Partner medialny TVP Opole)

Działania Cykl wiadomości zamieszczanych w oficjalnym serwisie internetowym Miasta Opola – dedykowany OPP Specjalna strona internetowa poświęcona tematowi 1% Filmy promocyjne – najmłodsi Opolanie oraz znane twarze przekonują do pozostawienia 1% w Opolu Wydarzenie plenerowe 1-2 kwietnia 2017, Pl. Wolności, z udziałem OPP, wolontariuszy, mieszkańców. Rozstrzygniecie konkursu Niepozorny 1%. Wydarzenie zakończy się koncertem gwiazdy, a towarzyszyć mu będzie zjazd foodtracków.

Zachęcamy do wsparcia opolskich OPP i Urzędu Miasta Opola w kampanii na rzecz 1% Dziękujemy, że możemy na Państwa liczyć