Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.
Advertisements

Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
2016. Najczęściej popełniane błędy podczas e-Naboru Wybranie jedynie jednego oddziału w danej szkole – w przypadku gdy zabraknie punktów aby system przydzielił.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
Zawody wymagające wyższego wykształcenia
PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
JAK WSPOMÓC NASZE DZIECKO W WYBORZE WŁAŚCIWEJ ŚCIEŻKI EDUKACYJNEJ?
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017
BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
PROGRAM DOBLE DIPLOMA.
Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
OFFENE SCHULE KÖLN.
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Sylabusy.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Młodszy Tester Oprogramowania
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Magdalena Milewska.
REFORMA EDUKACJI
Moje szczęście.
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
TRZECIE spotkanie Zespołu
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Program profilaktyczno-wychowawczy
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Szkolenie dla WOLONTARIUSZY
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Systemy edukacji.
LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Międzynarodowy Rynek Pracy
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Wykorzystanie środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli w Szkole Podstawowej w Dobczynie Szkoła Podstawowa w Dobczynie to mała wiejska.
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Specjalność wydawnicza
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych
Eksperyment edukacją przyszłości
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole Ankieta składała się z ośmiu pytań, wypełniły ją 42 osoby co stanowi 37 % absolwentów rocznika 2015/16 Ankieta została przeprowadzona w czasie od czerwca do pażdziernika 2016r.

Udział dziewcząt i chłopców w grupie osób badanych:

Co robisz obecnie ?

Forma kształcenia, szkoła, uczelnia, kierunek: Najwięcej badanych (40%) wybrało bezpłatne studia wyższe na uczelniach publicznych, mniej (30%) wybrało studia wyższe zaoczne na uczelniach publicznych. Pozostali respondenci wybrali: studium policealne (11%) lub kurs kwalifikacyjny(11%). Nikt z badanych nie wybrał studiów dzienne na uczelni niepublicznej.

Uczelnie najczęściej wybierane przez absolwentów: Największym zainteresowaniem cieszy się PWSZ Konin (42%) i Uniwersytet Łódzki (10%), Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu (10%) oraz Politechnika Wrocławska (10%)

Kierunek – najczęściej wybierany:

Czym kierowałeś się przy wyborze studiów, szkoły ?

Jakie wiadomości i umiejętności zdobyte w naszej szkole wykorzystujesz obecnie ?

Inne Funkcjonowanie w społeczeństwie, rozwiązywanie problemów Umiejętności lingwistyczne Komunikacja interpersonalna, praca zespołowa Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji Wiedza ogólna o świecie i gospodarce państwa Programy z rachunkowości i geodezji

Jakie wiadomości i umiejętności wykorzystujesz obecnie ?

Konkretne wiadomości i umiejętności: Komunikacja w języku obcym Umiejętności szybkiego liczenia Obsługa podstawowych programów komputerowych Wypełnienia dokumentów Obsługa podstawowego sprzętu geodezyjnego , programów geodezyjnych , ekonomicznych i turystycznych. Planowanie imprez i wycieczek turystycznych Umiejętności rozwiązywania problemów interpersonalnych Pisanie CV , listów motywacyjnych oraz podań o pracę

Decyzja o wyborze szkoły :

Poziom Kształcenia w szkole oceniam na :

Atmosfera w szkole oceniam na: Uczniowie pozytywnie oceniają atmosferę panującą w szkole. 83% czuje się dobrze lub bardzo dobrze na terenie placówki

Relacje pomiędzy uczniami a nauczycielami oceniam na: Relacje nauczyciel – uczeń zdaniem większości ankietowanych znajdują się na poziomie dobrym

Co szczególnie podobało Ci się w ZSEA? Wycieczki i imprezy tj. noc filmożerców, dyskoteki…. Relacje wśród uczniów i nauczycieli Bezpieczeństwo w szkole Otwartość nauczycieli na pomysły uczniów

Co zmieniłbyś w ZSEA? Punktowy system oceniania zachowania Okienka uczniów w planie zajęć Wywiązywanie się niektórych pracowników szkoły ze swoich obowiązków Lepsze zaplecze techniczne Szybsze terminy egzaminów zawodowych( koniec maja). Zbyt długa jest przerwa między zakończeniem zajęć dydaktycznych, a egzaminem zawodowym- zapomina się zdobytą wiedzę

Jakie kierunki zaproponowałbyś/abyś, aby utworzono w ZSEA ? Technik Logistyki Technik weterynarii Technik Farmacji Gastronomiczny Technik Pożarnictwa

Podsumowanie: Większość uczniów, oceniają swoją decyzje o wyborze szkoły jako dobrą –60% Większość uczniów (81%) ocenia poziom kształcenia jako dobry lub bardzo dobry. 19% ankietowanych ocenia poziom kształcenia jako zły Uczniowie pozytywnie oceniają atmosferę panującą w szkole. 83% czuję się co najmniej dobrze na terenie placówki Relacje nauczyciel – uczeń zdaniem większości ankietowanych znajdują się na poziomie dobrym i wyższym (93%). Tylko 7% uważa, że te relacje są złe 27% badanych obecnie pracuję, 47% tylko uczy się Najbardziej popularnym trybem studiów wskazywanym przez uczniów jest tryb dzienny (40%) a niewiele mniej zyskał tryb zaoczny (30%)

Pierwsze miejsce w rankingu preferowanych uczelni przez uczniów zajmują: PWSZ w Koninie, UT Łódź i Uniwersytet w Toruniu oraz Politechnika Wrocławska Najczęściej wybieranymi kierunkami są turystyka i rekreacją, technik usług kosmetycznych, administracja, pedagogika Uczniowie przy wyborze studiów kierują się głównie finansami oraz odległością uczelni od domu