Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Advertisements

Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Plan komunikacji PO KL - założenia
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Klasa V 1.Robert Dziewulski 2.Kamila Dziurdziak 3.Damian Łukasik 4.Mateusz Michalak 5.Bartosz Mróz 6.Karolina Pieniak 7. Ewa Pycka 8. Maciej Romanowski.
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
Katedra Marketingu Usług
Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Szacunek do dziewczyn i kobiet
IRROBot Football League Propozycja współpracy
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Innowacje w sektorze usług
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Szacunek do kobiet. Dlaczego trzeba go zachować?
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Specjalnie dla Ciebie Kochanie :*
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
Kim ja jestem? Kaitek666. Kim ja jestem? Jestem u ż ytkownikiem internetowym, ale szczerze mówi ą c nie jestem botem tylko normalnym człowiekiem. Tak.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Utenos A. ir M. Miejska Biblioteka Publiczna Alternatywne informacje w tradycyjnej bibliotece. Co mogą zrobić biblioteki? Vida Garunkštytė Utenos A. ir.
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Bajka współczesna O Żabim Królu Pewna kobieta grała w golfa, w czasie gry piłeczka zniknęła w lesie. Kobieta poszła do lasu za piłeczką i znalazła zieloną.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Bruno Banani Best use of content.
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Moje Top 3 Gier Planszowych
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Podaruj Dzieciom Słońce
Łaciate krowy w mieście
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
9 TRENDÓW W PR.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Fantazja współczesnej kobiety sukcesu...
Teraz – logo Następny – slajd (dzingiel).
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Maciej Leszczyński Kl. 2c
GRY INSPIROWANE RELIGIAMI MITAMI I WIERZENIAMI. Przez lata powstało wiele gier które czerpały inspiracje z wielu wierzeń, religii, mitów. Biorąc wiele.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny Odwaga w planowaniu mediów

Jak wciągnąć faceta w wyścig Need For Speed Hot Pursuit? Cel kampanii to wyróżnienie gry NFS w bogatej i zatłoczonej kategorii oraz przedstawienie jej innowacyjnych funkcjonalności w sposób na tyle angażujący, by nie można było się od nich oderwać.

1B Komentarz lektora W Polsce marka Need For Speed kojarzy się z klasyką gier samochodowych, pościgowych. Istniejąc na rynku przez 15 lat, marka ta miała swoje wzloty i upadki. Jako marka dobrze znana, straciła ona w oczach konsumentów zdolność do zaskakiwania i dostarczania jakichkolwiek bardziej atrakcyjnych doznań, zwłaszcza wśród tylu konkurencyjnych gier dostępnych na rynku. W oparciu o insight konsumencki, powstał pomysł na zaangażowanie potencjalnego użytkownika w nowatorski i wyzywający sposób. Tego jeszcze u nas nie było!

Nic nie daje mi takiego kopa, jak szybkie auta i piękne kobiety! Kim ON jest? Nic nie daje mi takiego kopa, jak szybkie auta i piękne kobiety!

2B Komentarz lektora Chcieliśmy dotrzeć do obecnych i potencjalnych graczy Need For Speed. To młodzi głównie miejscy mężczyźni, najczęściej w wieku od 16u do 39 lat, ceniący sobie silne emocje. Lubią piękne szybkie samochody, nie stronią od atrakcyjnych kobiet. Adrenalina i maksymalnie realne doznania to ich główne motywatory jeśli chodzi o zakup gier. Dodatkowe wyzwanie stanowili ci, którzy odrzucali markę ze względu na jej długą historię i, w ich przekonaniu, „nic ciekawego do zaoferowania”. Chcieliśmy dotrzeć do mężczyzn ceniących sobie jakość i realność doznawanych wrażeń.

NFS Hot Pursuit to coś więcej niż tylko gra! „Hot Pursuit przywraca serii Need For Speed dawny blask” – najnowsza edycja NFS trafiła na podium w opinii najbardziej liczących się tytułów gamingowych w kraju! Interactive Autolog to nowatorski system podkręcający emocje w rozgrywce sieciowej – najbardziej innowacyjna funkcjonalność 2010 w kategorii gier elektronicznych.

3B Komentarz lektora Najnowsza edycja NFS trafiła na podium w opinii najbardziej liczących się tytułów gamingowych w kraju! Jej unikatowa funkcjonalność, Interactive Autolog, zebrała mnóstwo pozytywnych recenzji. To szansa, z której nie mogliśmy nie skorzystać!

Dlatego komunikacja tez była czymś więcej. Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy w kategorii gier innowacyjne połączenie online’u i offline’u opierając je na kobiecych bohaterkach komunikacji, czyli tym co najbardziej interesuje męską grupę!

4B Komentarz lektora Na nowatorskie rozwiązania w grze odpowiedzieliśmy innowacyjną propozycją Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy w kategorii gier innowacyjne połączenie online’u i offline’u opierając je na kobiecych bohaterkach komunikacji, czyli tym co najbardziej interesuje męską grupę! Pojawiło się przed nami wyzwanie – jak poinformować naszych facetów o najważniejszej z wyróżniających grę cech, czyli jedynym w swoim rodzaju interaktywnym Autologu. Wiedzieliśmy z badań i dotychczasowych doświadczeń, że to bardzo wymagający konsumenci. Jedyny sposób, by mieć wpływ na ich nastawienie i zachowanie, to zaangażować ich w coś, czego jeszcze nie było, a co z pewnością będzie dla nich atrakcyjne. Do tej pory jeszcze nigdy nie było tak łatwo zaangażować w komunikację jakąkolwiek grupę męską!

Oto i upragnione szybkie samochody, piękne dziewczyny Czy nie o tym marzy każdy prawdziwy facet? Turbo Dziewczyny Need For Speeda dostępne na wyciągnięcie ręki! www.youtube.com/nfspolska

5B Komentarz lektora Równolegle do masowej kampanii obwieszczającej nadchodzącą premierę gry, w listopadzie dostarczyliśmy naszej złaknionej wrażeń widowni gadżet youtubowy – Interactive Autolog Tutorial. Pamiętając o gustach naszego targetu, przez ten arcyciekawy materiał szkoleniowy przeprowadzały dwie niezwykle atrakcyjne prowadzące – policjantka i uciekinierka. To nie ostatni raz, gdy nasz konsument mógł się z nimi zapoznać. Ponownie wprowadziliśmy je do jego życia w grudniowym numerze CKM, gdzie pojawiły się nie tylko na okładce, ale również w seksownej sesji z samochodami z gry. Materiał ponownie zwracał uwagę naszego faceta w stronę kanału youtube, na którym zamieściliśmy najważniejsze informacje produktowe.

Efekty pojawiły się szybko i też były piękne Ponad 500 tysięcy wyświetleń kanału! Ponad 400 tysięcy unikalnych użytkowników! I to przy mega niskim budżecie!

6B Komentarz lektora Kampania była bardzo efektywna pod względem liczby zaangażowanych użytkowników i wyświtleń kanału. A to wszystko za jedyne 10% całego budżetu mediowego! Zainteresowanie tematem przekroczyło nasze oczekiwania! To największy sukces kampanii Need For Speed Hot Pursuit.