o miejsce w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej PRZEWODNIK Jak ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej
O miejsce w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej na rok akademicki 2017/2018 można ubiegać się TYLKO w terminie: OD 24 LIPCA DO 24 SIERPNIA Miejsce w Domu Studenckim przyznane jest na okres od października do września.
Co zrobić aby zamieszkać w DOMU STUDENCKIM ?
w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej . KROK 1 . Zapoznaj się z Regulaminem przyznawania miejsca w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej znajduje się on na stronie: www.rembridge.pl w zakładce: Pomoc Materialna Akademik Regulamin przyznawania miejsc
. KROK 2 . Jak wypełnić wniosek? znajduje się on na stronie: Pobierz i wypełnij WNIOSEK O PRZYZNANIE MIEJSCA W DOMU STUDENCKIM znajduje się on na stronie: www.rembridge.pl w zakładce: Pomoc Materialna Akademik Dokumenty Jak wypełnić wniosek?
Strona 1 Wypełnia pracownik WSSiD. Aktualny rok akademicki tj. 2017/2018. Wszystkie swoje dane osobowe. NALEŻY ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ADRES KORESPONDENCYJNY, ponieważ na niego będą wysyłane istotne informacje. Wszystkie swoje dane z aktualnego roku akademickiego. W przypadku braku numeru albumu, proszę zostawić puste miejsce. Wypełnia pracownik WSSiD
Strona 2 Należy wpisać obowiązkowo wszystkich członków rodziny. Osoba pracująca-nazwa miejsca pracy. Osoba ucząca się-nazwa szkoły. Osoba niepracująca, zarejestrowana w Urzędzie Pracy-bezrobotny(a). Osoba niepracująca, niezarejestrowana w Urzędzie Pracy-nie pracujący(a). Osoba niepełnoletnia-nieletni(a). Należy wpisać obowiązkowo wszystkich członków rodziny.
Strona 3 Rok poprzedni tj. 2016. Ilość miesięcy, w których uzyskano dochód w 2016 roku. Dochód uzyskany przez cały rok 2016 z działalności gospodarczej. 12 miesięcy. Ilość miesięcy, w których uzyskano inne dochody. Dochód uzyskany przez cały rok 2016 z gruntów rolnych (liczba hektarów razy 1975 zł). Ilość miesięcy, w których otrzymywano alimenty. Dochód uzyskany przez cały rok 2016 np. z pracy, zasiłku itp. POMNIEJSZONY O SKŁADKI SPOŁECZNE, PODATEK i SKŁADKI ZDROWOTNE. Dochód roczny podzielony przez ilość miesięcy, w których został uzyskany. Imię i Nazwisko wszystkich członków rodziny, którzy uzyskali dochód w 2016 roku. Ilość miesięcy, w których uzyskano dochód w 2016 roku z działalności. Inne dochody roczne . Dochód uzyskany przez cały rok 2016 z otrzymywanych alimentów. Łączna suma dochodów miesięcznych wszystkich członków rodziny. 2015/2016. DOCHÓD UTRACONY I UZYSKANY NALEŻY WPISAC W MOMENCIE GDY KTÓRYŚ Z CZŁONKÓW RODZINY STRACIŁ DOCHODY W 2016 ROKU LUB UZYSKAŁ NOWE W 2017 ROKU (dodatkowo należy wypełnić wniosek o ponowne ustalenie dochodu) Dochód miesięczny, który został utracony w 2015 roku. Łączny dochód miesięczny rodziny, pomniejszony o dochód miesięczny utracony. Dochód miesięczny, który został uzyskany w 2016 roku. Łączny dochód miesięczny rodziny, powiększony o dochód miesięczny uzyskany. Łączny dochód miesięczny rodziny (pomniejszony o dochód miesięczny utracony i powiększony o dochód miesięczny uzyskany) podzielony przez liczbę członków.
DODATKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O PONOWNE USTALENIE DOCHODU. WZÓR 2016 Zdzisław Kowalski 20 000 12 1666,66 Mariola Kowalska 5 000 2 2962,50 12 2746,87 5 000 zł : 2 miesięcy = 2 500 zł 2 500 zł + 246,87 zł = 2 746,87 zł 20 000 zł : 12 miesięcy = 1 666,66 zł 1,5 ha przeiczeniowych* 1 975 zł (przelicznik) =2 962,50 zł 2 962,50 : 12 miesięcy = 246,87 zł 4413,53 1 666,66 zł + 2 746,87 zł = 4413,53 zł 2016 2017 2500 2500 4413,53 zł - 2 500 zł = 1913,53 zł 1913,53 800 2713,53 1913,53 + 800 = 2713,53 zł 678,38 DODATKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O PONOWNE USTALENIE DOCHODU. 4413,53 zł – 2 500 zł + 800 zł = 2713,53 zł 2713,53 zł dzielimy na wszystkich członków w rodzinie (uwzględnionych we wniosku) np. 4 = 678,38 zł
Uzasadnić chęć zamieszkania w Domu Studenckim. Strona 4 Uzasadnić chęć zamieszkania w Domu Studenckim. OBOWIĄZKOWO wpisać dane związane z dojazdem do Akademii Sztuki Wojennej z miejsca zamieszkania.
Strona 5 Należy OBOWIĄZKOWO podpisać oświadczenia. Należy wypisać wszystkie dołączone do wniosku dokumenty.
Wypełnia Komisja ds. przyznawania miejsca w Domu Studenckim. Strona 6 Wypełnia Komisja ds. przyznawania miejsca w Domu Studenckim.
. KROK 4 . Zgromadź odpowiednie dokumenty, potwierdzające sytuację materialną. Każdy z dokumentów musi być dokumentem oryginalnym, lub poświadczonym pieczęcią urzędową – „za zgodność z oryginałem”. Istnieje możliwość dostarczenia ksera dokumentu, wraz z oryginałem do wglądu. W przeciwnym wypadku taki dokument jest nieważny. WSZYSTKIE PODANE DOKUMENTY SĄ OBOWIĄZKOWE !!!
1. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodu, bądź ich braku za rok 2016, dotyczące: - studenta/doktoranta; - rodziców studenta/doktoranta; - rodzeństwa studenta/doktoranta (tylko pełnoletniego uczącego się), W przypadku, gdy student/doktorant zawarł związek małżeński, dotyczące: - studenta/doktoranta; - małżonka studenta/doktoranta; - dzieci studenta/doktoranta (tylko pełnoletnich uczących się), + akt małżeństwa
2. Dokument potwierdzający wysokość wszystkich składek zdrowotnych za rok 2016 (np. Zaświadczenie z ZUS lub PIT 11). Jeżeli, któryś z członków rodziny studenta/doktoranta nie uzyskał żadnego dochodu lub nie miał odprowadzanych składek zdrowotnych w roku 2016, to taki dokument nie jest wymagany.
DODATKOWE DOKUMENTY W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH: 3 DODATKOWE DOKUMENTY W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH: 3. Prowadzenie działalności gospodarczej: Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o prowadzeniu działalności gospodarczej w roku 2016. DODATKOWO: W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej opodatkowanej zryczałtowanym podatkiem dochodowym lub karcie podatkowej od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne OSOBA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ musi wypełnić: Oświadczenie o wysokości dochodu uzyskanego z działalności na zasadach zryczałtowanych lub karcie podatkowej.
Oświadczenie o wysokości dochodu uzyskanego z działalności na zasadach zryczałtowanych lub karcie podatkowej Imię i Nazwisko wnioskodawcy. Poprzedni rok kalendarzowy tj. 2016. Zaznaczyć odpowiednie „X”. Wyliczenia osoby prowadzącej działalność. Podpis osoby prowadzącej działalność.
4. Posiadanie gruntów rolnych: Zaświadczenie z Urzędu Miasta/Gminy o posiadaniu gospodarstwa rolnego wyrażonego w hektarach przeliczeniowych. Zgodnie z obwieszczeniem prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 23 września 2016 r. wysokość przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego w 2015 r Wynosi 1975 zł.
5. Zarejestrowanie w Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna: Zaświadczenie z Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej i ewentualnym przyznaniu zasiłku w kwocie NETTO. 6. Posiadanie rodzeństwa nieprzekraczającego 7. roku życia: Akt urodzenia. 7. Posiadanie rodzeństwa uczącego się, nieprzekraczającego 26 roku życia: Zaświadczenie ze szkoły o uczeniu się lub ksero legitymacji. 8. Posiadanie w rodzinie osoby niepełnosprawnej: Zaświadczenie o posiadanym stopniu niepełnosprawności.
9. Zgon jednego z rodziców studenta: Akt zgonu. 10 9. Zgon jednego z rodziców studenta: Akt zgonu. 10. Rozwód rodziców studenta: Akt rozwodu i wysokość przyznanych alimentów. 11. Zawarcie związku małżeńskiego przez studenta: Akt małżeństwa. 12. Trudna sytuacja materialna rodziny: Opinia z MOPS/GOPS o trudnej sytuacji materialnej rodziny. 13. Posiadanie dochodu krócej niż 12 miesięcy w roku 2016. Dokument potwierdzający liczbę miesięcy.
14. Utrata dochodu (np. utrata pracy, zasiłku, renty itp 14. Utrata dochodu (np. utrata pracy, zasiłku, renty itp.): – Dokument potwierdzający od kiedy do kiedy dana osoba otrzymywała dochód i jaki był to dochód netto (umowa zlecenie, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy, zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych, zaświadczenie o pobieraniu renty itp.). – Wniosek o ponowne ustalenie dochodu. 15. Uzyskanie dochodu (np. podjęcie pracy, uzyskanie zasiłku, renty itp.) – Dokument potwierdzający od kiedy uzyskano dochód i jaki jest to dochód miesięczny netto. Dochód, który trzeba uwzględnić to dochód za pierwszy pełny miesiąc (umowa zlecenie, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy, zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych, zaświadczenie o pobieraniu renty itp.). – Wniosek o ponowne ustalenie dochodu.
Wniosek o ponowne ustalenie dochodu Wszystkie swoje dane. Rok w którym utracono lub uzyskano dochód tj. 2016 lub 2017. Dane członka, który utracił dochód. Wysokość i okres uzyskiwania dochodu utraconego. Dokumenty potwierdzające utratę dochodu. Dane członka i jego dochód uzyskany. Wysokość miesięcznego dochodu uzyskanego. Dokumenty potwierdzające uzyskanie dochodu. OBOWIĄZKOWO się podpisać.
16. Posiadanie dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym: Oświadczenie o wysokości posiadanych dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
Wpisać wszystkie uzyskane dochody nieopodatkowane. Oświadczenie o wysokości posiadanych dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Wszystkie swoje dane. Rok kalendarzowy 2016 Wpisać Imię i Nazwisko osoby posiadającej nw. dochody oraz stopień pokrewieństwa ze studentem. Wpisać wszystkie uzyskane dochody nieopodatkowane. Łączna kwota uzyskiwanych dochód. OBOWIĄZKOWO się podpisać.
. KROK 3 . Przynieś lub wyślij pocztą WNIOSEK WRAZ Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW do Wydziału Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji blok 94 pokój nr 21 al. gen. A. Chruściela 103 00-910 Warszawa
Wnioski, które będą wysłane pocztą i okażą się NIEKOMPLETNE będzie można uzupełnić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wezwania o brakach. Informacje te będą przekazywane drogą pocztową.
Komisja do spraw przyznawania miejsc w Domu Studenckim zaczyna swoje posiedzenia w ostatnim tygodniu sierpnia, tj. od 28 sierpnia do 8 września.
Listy osób, które otrzymały miejsce w Domu Studenckim ukażą się 11 września na stronie: www.rembridge.pl w zakładce Pomoc Materialna Akademik Listy przyznanych miejsc
OD 12 WRZEŚNIA DO 20 WRZEŚNIA należy zadzwonić do Wydziału Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji w celu potwierdzenia chęci zamieszkania w Domu Studenckim. Osoby, które nie potwierdziły telefonicznie swojego zakwaterowania, będą wykluczane z listy osób zakwaterowanych w Domu Studenckim. Po zweryfikowaniu ilości zwolnionych miejsc, Komisja przyznaje je osobom z listy rezerwowej i potwierdza telefonicznie chęć zamieszkania w Akademiku. Osoby, które potwierdziły chęć zamieszkania w DS. w odpowiednim czasie, muszą wpłacić kaucje w wysokości: 300 zł na numer konta : Bank PEKAO SA XO / Warszawa: 81 1240 1095 1111 0000 0324 4159 Akademia Sztuki Wojennej, Al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 103, 00-910 Warszawa. W tytule wpłaty wpisać: Kaucja za Dom Studencki - /...nazwisko studenta i wydział.../
OD 25 WRZEŚNIA DO 7 PAŹDZIERNIKA. Należy wtedy okazać legitymację Aby zakwaterować się w Domu Studenckim należy spełnić powyższe wymagania, oraz odebrać skierowanie OSOBIŚCIE w Wydziale Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji w terminie: OD 25 WRZEŚNIA DO 7 PAŹDZIERNIKA. Należy wtedy okazać legitymację lub decyzję o przyjęciu na studia. Po odebraniu skierowania należy udać się do Domu Studenckiego wraz z potwierdzeniem wpłaty kaucji i zakwaterować się w Akademiku.
Każdy student/doktorant zamieszkujący w Domu Studenckim ma obowiązek powiadomić Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji o wykwaterowaniu się z Akademika.
Tel. 261-813-876, 261-814-166 E-mail: wssid@aon.edu.pl W razie pytań związanych ze składaniem dokumentów, prosimy dzwonić do Wydziału Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji lub wysłać wiadomość mailem z pytaniem. Tel. 261-813-876, 261-814-166 E-mail: wssid@aon.edu.pl Pytania związane z zakwaterowaniem i Domem Studenckim prosimy zgłaszać do Kierownika Domu Studenckiego. mgr Maria Jarząbek Tel: 261-813-461, 261-814-567 E-mail: sekretariat-oz@aon.edu.pl