OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykład nr 5 W prezentacji zostały wykorzystane slajdy pomocnicze do książki: Microeconomics, R.S.Pindyck D.L.Rubinfeld.
Advertisements

Oferta produkcji materiałów promocyjnych
Prezentacja nowego produktu
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Fundusze poręczeniowe - uwarunkowania rozwoju, oczekiwania rynku i podjęte działania wzmacniające ich rolę w rozwoju MSP Poznań, wrzesień 2008.
Rynki konkurencji niedoskonałej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Dynamics AX. Microplan Polska Sp. z o.o. Jesteśmy z Państwem od 2000 roku Zatrudniamy ponad 40 najlepszych specjalistów Dwie lokalizacje.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, 13 listopada 2012 r. Wiedza w procesach decyzyjnych polityk publicznych.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe ALFA Sp. z o.o. powstało w celu projektowania, produkcji i dystrybucji nowoczesnych rozwiązań oświetlenia opartych.
opis projektu jednym zdaniem
Kampania reklamowa Somfy 2013
Szkolenia, Coaching, PR.
Zmienne otoczenia ekonomicznego Justyna Bortnik Marek Bednarz Michał Garbacik
Biznesplan.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Klubie ludzi mówiących płynnie r. Podsumowanie roku akademickiego w:
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Przedstawienie nowego produktu
GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY:
Kluczowe czynniki sukcesu
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ I ZARZĄDZANIA
Planowanie przepływów materiałów
PARTNERZY Konsorcja Fundusze inwestycyjne Partnerzy technologiczni Domy mediowe Agencje PR Społeczeństwo jako partner 1.
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Dni Użytkowników Aplikacji QAD 2013 Trzebieszowice 3-4 października 2013.
Autor: Franciszek Sobiecki Promotor: Dr inż. Andrzej Szuwarzyński
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
POJĘCIE I ISTOTA RYNKU Autor: Ewelina Boroń.
Segmenty operacyjne MSSF 8.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Mierzenie wartości kapitału ludzkiego firmy SMG/KRC Poland HR Region Południowy Sp. z o.o. Ul. 3 maja 22/4c Katowice Tel
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Technik cyfrowych procesów graficznych
Nasza szkoła to: Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela w Poznaniu.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Nazwa, logo i motto firmy
Miniprzedsiębiorstwo
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
Prezentacja biznesplanu
Zespół Szkół Nr1 im. gen. Jerzego Ziętka Katowice
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
MARKETING INTERNETOWY
Prezentacja biznesplanu
FIRMA UCZNIOWSKA LO ADVERT
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Grupa tematyczna ds. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich
Zapis prezentacji:

OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku.

Szanowni Państwo, Z nieukrywaną przyjemnością i dumą mamy zaszczyt poinformować, że w kolejnym już roku, nasz showroom został najbardziej efektywnym showroomem w Polsce, tzn. osiągnął najwyższą ilość publikacji w stosunku do liczby reprezentowanych Marek. (badania prowadzimy na podstawie aplikacji, która sumuje występujące w prasie ukazania, każdej, obecnej marki, w ok. 4o tytułach modowych dostępnych na rynku) Bez Państwa pomocy i produktów nie osiągnęlibyśmy tak wspaniałego wyniku. Oznacza to dla nas, że podjęty ponad 12 lat temu wybór modelu działań jaki obraliśmy czyli wyspecjalizowanie się w PR produktowym, opiekowanie niewielką, posiadającą wiodące produkty ilością klientów, był dobrym wyborem, gdyż nadal spełnia oczekiwaną rolę - mocną obecność w prasie naszych klientów i może być alternatywą do ponoszenia wysokich kosztów reklamowych. Wierzymy głęboko, że rok 2016 będzie równie udanym rokiem!

Jednocześnie chcieliśmy poinformować, że bazując na zewnętrznych autorytetach w zakresie szeroko pojętej mody, postanowiliśmy wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie i już wkrótce będziemy mogli wspierać Państwa marki również w innych działaniach, znacznie szerszych niż dotychczas, w roli opiekuna i konsultanta. Zakres działań przedstawimy wkrótce. Dziękujemy za owocną współpracę. Agata Najsznerska i zespół showroomu Tweed.