Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 4
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Prezentacja nowego produktu
Zakaz prowadzenia reklamy ukryta problemy z produkt placement
REKLAMA.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Praca Dyplomowa Inżynierska
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Reklama prasowa.
Autorzy: Magdalena S Patrycja P Aneta W
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Copywriter.
Opis serwisu: Statystyki:
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Technik Organizacji Reklamy
Wio(nie)sennie w Michałkowie - - piknik na lotnisku z matematyką w tle.
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
PRZECIWDZIAŁANIE NEGATYWNYM STEREOTYPOM NA TEMAT STAROŚCI
Marketing usług agroturystycznych
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
Technik Organizacji Reklamy
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany.
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
TOMASZ NOGA źródła: copywriterzy.com gazetapraca.pl kroliczekdoswiadczalny.pl praca-podkarpackie.pl.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
NINIEJSZA PREZENTACJA JEST MATERIAŁEM AUTORSKIM I MOŻE BYĆ WYKORZYSTYWANA TYLKO PRZEZ UCZNIÓW GIMNAZJUM NR 81 W WARSZAWIE DO CELÓW EDUKACYJNYCH. KOPIOWANIE.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
 Załącznik nr 2:Informacje dotyczące ogłoszenia zostały opracowane przez nauczyciela oraz wykorzystane ze strony: „Użytkowe formy wypowiedzi”:
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Zapraszam na prezentację p.t ,, REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU”.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
MÓJ ZAWÓD.
Reklama akustyczna
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Marta Siedlikowska. Copywriting
Copywriting Karolina Stróżyk
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
FIRMA UCZNIOWSKA LO ADVERT
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.

Slogan reklamowy to zazwyczaj zdanie lub zlepek słów, które podkreśla cechy reklamowanego produktu czy firmy. Wpada w ucho i na zasadzie skojarzeń pomaga w zapamiętywaniu. Najlepsze slogany to te, które mają emocjonalne zabarwienie lub wywołują w nas rozbawienie bądź śmiech.

NIE DLA IDIOTÓW! ???

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

REKLAMA PRASOWA

REKLAMA TELEWIZYJNA REKLAMA RADIOWA PLAKAT ULOTKA

COPYWRITER to osoba przygotowująca teksty reklam

RADY DLA PISZĄCYCH REKLAMĘ 1)Wymyśl hasło reklamowe 2)Podaj istotne informacje o reklamowanej rzeczy (wyeksponuj cechy, które ją wyróżniają spośród innych) 3)Przedstaw krótko jej zalety, użyj słów pozytywnie wartościujących 4)Wskaż korzyści, jakie wynikają z zakupu reklamowanych rzeczy 5)Zaprojektuj ciekawy układ graficzny reklamy

A teraz losowanie…