Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Norton AntiVirus.
„Migracja środowisk Novell NDS/eDirectory oraz Novell Groupwise do środowiska Microsoft Active Directory oraz Microsoft Exchange przy użyciu narzędzi Quest.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Współczesne systemy informacyjne
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
USŁUGA FTP 1. Definicja FTP. FTP (File Transfer Protocol, ang. protokół transmisji plików) jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie.
InfinitERP prezentacja systemu.
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Poczta i zarządzanie czasem. Perspektywa użytkownika.
Łukasz Sobczak. 1)Co to jest Office 2010 Web Apps 2)SharePoint 2010 a narzędzia pakietu office 3)Integracja Office Web Apps z SharePoint )Problemy.
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Twój przyjaciel czy wróg?
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Przygotowała: Marta Grzyb. wspólna praca nad dokumentami, wymiana wiadomości elektronicznych, udział w wymianie informacji i dyskusjach wypełnianie elektronicznych.
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Exchange Server 2013 Poczta elektroniczna, kalendarze i baza kontaktów dla przedsiębiorstw Adam Dolega Architekt Rozwiązań Biznesowych, Microsoft.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Rozdział 1: Wprowadzenie do systemu Windows 2000 i podstaw sieci
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
System synchronizacji oraz współdzielenia plików pomiędzy wieloma użytkownikami oraz urządzeniami poprzez sieć Internet Rafał Olszewski Promotor: Mgr inż.
Internetowego Biura Rachunkowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Informatyka Poczta elektroniczna.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Z pakietu Office Przez aplikację internetową Na urządzeniu przenośnym Stwórz dokument W ostatnio używanym katalogu W witrynie zespołu W aplikacji OneDrive.
Jednym z podstawowych celów tworzenia sieci komputerowych jest współdzielenie zasobów, takich jak pliki lub drukarki. Każdy z takich zasobów musi być udostępniony,
Unikanie zagrożeń w sieci
Poczta elektroniczna –
1100 kont użytkowników 900 zasobów IT Systemy bazodanowe, poczta, etc. Support 20 kont serwisantów.
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Unified Communications Komunikacja zunifikowana
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
2 System ERP z pakietem zintegrowanego oprogramowania. Dostępny w abonamencie!
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2015 Prelegenci.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Marta Szcześniak.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
Microsoft Yammer Sieć społecznościowa dla przedsiębiorstw Adam Dolega Architekt Rozwiązań Biznesowych Microsoft.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Bartosz Pawlak Wiktor Paliwoda Bezpieczeństwo Systemów Operacyjnych IMAP vs POP.
Zintegrowane systemy informatyczne
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Wady i zalety pracy w chmurze
Protokoły używane w sieciach LAN Funkcje sieciowego systemu komputerowego Wykład 5.
Gotowy intranet dla platformy
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Urządzenia typu Rooftop.
Ethernet interface Agregaty wody lodowej 1.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange 09/18/09 09/18/09 Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange Wolfgang Berger Business Development Omni Technology Solutions EMEA wberger@omni-ts.com www.omni-ts.com +49.8192.99733.25 1

SPIS TREŚCI MS Exchange, Outlook i CRM Zagadnienia 09/18/09 09/18/09 SPIS TREŚCI MS Exchange, Outlook i CRM Zagadnienia Riva Integration Server dla Exchange Przykładowe ekrany aplikacji Co w planach? 2

Rynek Microsoft Exchange W 2009 Microsoft Exchange Server miał już 241 millionów zainstalowanych kopii, szacuje się że wartość ta wzrośnie do 347 milionów przed końcem 2013r.* Microsoft’s Outlook jest jednym z najbardziej popularnych klientów poczty elektronicznej w dużych firmach, został zainstalowany na 476 milionach komputerów.* Entourage posiadał 4 miliony użytkowników w 2009, szacuje się że liczba jego użytkowników wzrośnie trzykrotnie i osiągnie 12 milionów do końca 2013 roku .* Gartner ocenia, iż MS Exchange ma 48% rynku, a analizy IDC wskazują na 52%. Ferris Research zbadał 917 międzynarodowych korporacji, wśród nich aż 65% posługuje się MS Exchange. * Źródło: The Radicati Group, 2009

Wszystko opiera się o e-mail … W roku 2009, statystyczny pracownik biurowy wysyłał dziennie 167 wiadomości. Dziennie emaile jednego pracownika dostarczają 20MB danych do przechowywania.* Przeciętny pracownik biurowy spędził jedną czwartą czasu przeznaczonego na prace wymieniając różne emaile. Dla porównania, czas spędzony na spotkaniach to ok 14% dnia pracy, a rozmowy telefoniczne to 9%.* Ile czasu spędzasz wprowadzając dane do CRM? Jak możesz się zabezpieczyć, aby informacje trafiły do CRM i sprawić by ludzie zajmujący się tym byli bardziej efektywni? * Źródło: The Radicati Group, 2009

Problemy z wpisywaniem danych w CRM 09/18/09 Problemy z wpisywaniem danych w CRM Specjaliści od rozwiązań CRM nie mogą sobie pozwolić by procesy i technologie związane z wdrożeniem zawiodły. Forrester przeanalizował 133 firmy używające aplikacji CRM od renomowanych dostawców. Opisane zagrożenia mogą stać się przyczyną porażki projektu. 22% problemów powodowane jest błędem człowieka. Zagłębiając się w zagrożenia wymieńmy najważniejsze: wolne przyswajanie wiedzy użytkowników (49%); niedostateczna uwaga poświęcona procesowi zmian (36%); trudności w adaptacji organizacji do nowych rozwiązań (15%). * Źródło: Forrester, 2009 http://www.forrester.com/rb/Research/risk-proof_culture_for_crm/q/id/48381/t/2

09/18/09 09/18/09 NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA PRZY ADAPTACJI CRM Użytkownicy spędzają większą część czasu pracy korzystając z MS Outlook i są niezadowoleni gdy muszą przepisywać dane do systemów CRM. 6

Zagadnienie 1: Ludzie Problemy z adaptacją przy wdrożeniach CRM: e-maile są najczęstszym środkiem komunikacji w biurze; tworzone i przechowywane np. w MS Outlook Ręczne przenoszenie danych do CRM zabiera dużo czas, który można by przeznaczyć na sprzedaż i opiekę nad klientami. Użytkownicy zarządzają swoją skrzynką. Klient poczty posiada też funkcje książki adresowej, kalendarzy, zadań itp..

Zagadnienie 2: Strona Klienta-Plug ins dla CRM Większość firm oferujących CRM dostarcza do nich wtyczki (plug-in), ALE Muszą one zostać zainstalowane na każdym komputerze Muszą być nadzorowane i często są odpłatne Przy aktualizacji CRM wszystkie wtyczki muszą zostać na nowo zainstalowane. Rozwiązanie takie nie skaluje się Nie oferują granulacji praw dostępu

Rozwiązanie: Server-side CRM Integration Riva Integration Server dla Microsoft Exchange dostarcza proste rozwiązanie - połączenie serwera poczty z CRM dla wszystkich użytkowników Exchange. Proste do wprowadzenia i obsługi Polityki dla praw dostępu Pojedyncze logowanie do systemów poprzez klienta poczty “To nie tylko synchronizacja! Riva zapewnia zintegrowane środowisko i współdziałanie .”

Integracja po stronie serwera 09/18/09 09/18/09 Riva – łączy systemy transparentnie Integracja po stronie serwera CRM MS Dynamics CRM MS Dynamics NAV MS SharePoint Salesforce Oracle CRM SAP CRM SugarCRM SageCRM Saleslogix NetSuite CRM GoldMine info@hand Serwer Użytkownik WIN Mac Klient Outlook Outlook Web Access Entourage BlackBerry ActiveSync mobile devices brak plug-in’ów całość potrzebnej informacji zawsze dla każdego klienta i urządzenia dwukierunkowa synchronizacja 10

Korzyści: Biznesowe i Finansowe 09/18/09 09/18/09 Korzyści: Biznesowe i Finansowe Wspomaga aktywności wymagające pracy zespołowej Podnosi produktywność firmy bez znaczących kosztów i zmian w obecnych systemach Zwiększa zyskowność poprzez łatwe zapewnienie dostępu do spójnej informacji Poprawia wiarygodność prognoz sprzedaży Oferuje pracownikom wsparcie w postaci: Łatwiejszej adaptacji bez zmian sposobu pracy Prostoty użytkowania, z każdego miejsca i w dowolnym czasie A w rezultacie zapewnia więcej czasu na priorytetowe zadania 11

Korzyści: Techniczne i Operacyjne 09/18/09 09/18/09 Korzyści: Techniczne i Operacyjne No-touchTM integration (nie ma potrzeby instalowania oprogramowania po stronie użytkownika) Transparentny dla Exchange® i CRM Nie wymaga zmian w konfiguracji otoczenia sieciowego oraz zmian w ustawieniach firewall Zmienia wszystkich klientów Exchange ( w tym Outlook, Outlook Web Access, Entourage, RiM BlackBerry i inne urządzenia mobilne z ActiveSync) w zintegrowanych klientów CRM ze wsparciem dla pracy poza biurem także bez dostępu on-line 12

Riva Integration Server: Informacje

Riva Integration Server: Informacje Microsoft Outlook Microsoft Outlook CRM System

Riva - Największa z zalet : Prostota 09/18/09 09/18/09 Riva - Największa z zalet : Prostota Jednorazowa instalacja na serwerze – NIE TRZEBA instalować wtyczek Transparentna, dwukierunkowa synchronizacja spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, notatek, kontaktów, danych klientów Transparentna synchronizacja CRMowych szans, wycen i projektów z Outlook® i Entourage. *Synchronized modules are CRM specific 15

Użytkownik robi to raz– w CRM albo w Outlook! 09/18/09 09/18/09 Użytkownik robi to raz– w CRM albo w Outlook! Wykorzystanie trybów off-line i on-line dowolnego klienta Exchange dla: Tworzenia / edytowania kont klientów w CRM Tworzenia / edytowania kontaktów w CRM Tworzenia / edytowania spotkań w CRM Tworzenia / edytowania zadań w CRM Wglądu do notatek i projektów 16

09/18/09 09/18/09 Riva ConnectBarTM i SmartConvertTM Automatyczne konwertowanie danych do CRM Riva SmartConvert Drop FoldersTM : Przetwarza wszystkie dane z korespondencji w MS Outlook prosto do CRM. Opcja drag-n-drop pozwala od ręki stworzyć nowe projekty, szanse, zgłoszenia serwisowe, wyceny, kontakty, konta, zadania i spotkania. Riva ConnectBarTM: Wgląd, edycja i możliwość usunięcia zadań, notatek, wycen i projektów prosto z klienta poczty email. Odwiedź: www.omni-ts.com/crm-integration 17

SmartConvertTM Folders – email 09/18/09 09/18/09 18

09/18/09 09/18/09 Kontakty, kalendarz, projekty i współdziałanie – przykładowe ekrany aplikacji 19

Kontakty z CRM w Outlook 09/18/09 Kontakty z CRM w Outlook

09/18/09 Zarządzanie czasem w CRM od razu z poziomu Outlook (przypisane kategorie CRM)

Outlook Inbox – nowy mail 09/18/09 Outlook Inbox – nowy mail

Przenoszenie informacji do CRM 09/18/09 Przenoszenie informacji do CRM

09/18/09 Otwarcie „szansy” z poziomu Outlooka dostarcza widok z podsumowaniem w CRM

Kliknij i zobacz otwarte projekty w CRM 09/18/09 Kliknij i zobacz otwarte projekty w CRM

09/18/09 09/18/09 Co w planach? Omni wyznacza sobie cel dostarczenia rozwiązanń dla jeszcze większej ilości systemów CRM. Priorytety dla wdrożeń nowych funkcjonalności bazują na zapotrzebowaniu zgłaszanym przez naszych klientów inwestujących w integrację ze swoimi systemami CRM. W 2010 planujemy dodatkowo integrować RIVA z : SAP CRM (Q1, 2010) Google Apps (Q1, 2010) Zimbra Lotus Notes Cisco Postpath Microsoft AX 26

Podsumowując: wzrost satysfakcji i szybki zwrot z inwestycji 09/18/09 09/18/09 Podsumowując: wzrost satysfakcji i szybki zwrot z inwestycji Riva sprawia iż zyskasz więcej czasu dla swoich klientów. Riva łączy w sposób przejrzysty Exchange i twojego CRM byś mógł zwiększyć sprzedaż ,wydajność i czas na projekty. Riva okazuje się bardzo satysfakcjonującym rozwiązaniem także dzięki możliwości szybkiego nauczenia się produktu. Riva sprawi iż twoja inwestycja w Exchange® i CRM szybko się zwróci! 27

Riva – integracja po stronie serwera CRM Integrations SQL Integrations MS Dynamics CRM MS Dynamics NAV MS SharePoint Salesforce Oracle CRM SAP CRM SugarCRM SageCRM Saleslogix NetSuite CRM GoldMine info@hand And others... MS SQL Server Oracle MySQL Postgres

W wypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu. 09/18/09 09/18/09 W wypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu. Wolfgang Berger Business Development Omni Technology Solutions EMEA wberger@omni-ts.com www.omni-ts.com +49.8192.99733.25 29