Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

{Instytut Adama Mickiewicza}
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Największy Polski Portal Pracy
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Promocja jako element marketingu mix
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Jolanta Ruszel – Esebua Biuro Karier
O Firmie jeden z liderów na rynku usług outsourcingu, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
Personnel Solutions Sp. z o.o. Jesteśmy nowoczesną, prężnie działającą polską firmą, Funkcjonującą od roku 2007 jako agencja pracy tymczasowej, doradztwa.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Agata Blady, Komunikado PR,
Profesjonalizacja branży eventowej
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
1 Oferta współpracy. Świat emocji! ERGO ARENA to nowe, a przede wszystkim nowoczesne miejsce na mapie sportowo -widowiskowej Trójmiasta. Równolegle jednak,
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
dr Tomasz Grzyb Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Nowe oblicze doradztwa – poradnictwo zawodowe dla pracodawców
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Interactive Marketing Partner marketing
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Szkolenia, Coaching, PR.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Wspieramy budowanie marki
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
TECHNIK HANDLOWIEC.
WYG Consulting Sp. z o.o. part of the WYG group creative minds safe hands MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE.
Metody poszukiwania pracy
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Maj Transline Group 2013: DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013: Dalsza ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009: Otwarcie operacji.
Zintegrowane systemy informatyczne
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE. WIZERUNEK E-PR Obszar Public Relations związany z prowadzeniem komunikacji w internecie z uwzględnieniem jej uwarunkowań i specyfiki.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Wrocław Rozwój Transline Group 2014 DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013 Ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009 Otwarcie operacji.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Dualne kształcenie zawodowe
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE

Marketing rekrutacyjny – komunikacja oraz działania 2 Komunikacja zewnętrzna – klucz do,,sprzedania’’ naszej oferty Nasze działania kierujemy do grupy docelowej Główny cel: wzbudzić zainteresowanie Marketing rekrutacyjny – nowe podejście do procesu rekrutacji Składowe: marketing i sprzedaż

Marketing rekrutacyjny– gdzie go wykorzystać? 3 Ogłoszenie, strona internetowa Prasa, radio, telewizja Artykuły sponsorskie, PR+ inne formy marketingu Social media

Nowe formy rekrutacji - jak skutecznie rekrutować wykorzystując nowoczesne narzędzia 4 Viral recruiting  viral markeitng Buzz recruiting  buzz marketing Guerilla recruiting  guerilla marketing Rekrutacja sensoryczna  marketing sensoryczny Scouting Grywalizacja

Marketing szeptany w rekrutacji 5 Marketing szeptany ma również swój odpowiednik w rekrutacji Marketing szeptany  działamy by uzyskać pozytywne rekomendacje od klientów na temat naszej usług  w rekrutacji działamy by wzbudzić pozytywne opinie, rekomendacje o pracy właśnie u nas Gdzie? W środowisku potencjalnych pracowników - wydarzenia employer-brandingowe/program referencyjny

Marketing wirusowy w rekrutacji 6 Viral marketing -> inicjujemy takie działania by potencjalne grupy same rozpowszechniają informacje o nas W rekrutacji  treści niezwiązane z samym procesem powodują, że potencjalni kandydaci mówią o pracy u nas

Marketing partyzancki w rekrutacji 7 Guerilla marketing -> niekonwencjonalne techniki, promowanie naszego produktu W rekrutacji np.:

Marketing sensoryczny w rekrutacji 8 Marketing sensoryczny  angażujemy zmysły, by wywołać konkretne skojarzenia W rekrutacji np.:

Scouting w rekrutacji 9 Rekruter dociera do potencjalnych kandydatów w miejscach gdzie bywa najczęściej np. w sklepach i restauracjach, obecna praca, typowe dla danej grupy serwisy społecznościowe, miejsca relaksu

Grywalizacja w rekrutacji 10 Wykorzystanie formy znanej z gier  wzrost zaangażowania, modyfikacja zachowania

Wizerunek firmy – jak o niego dbać, gdzie rozpowszechniać, aby trafiał do grup docelowych 11 Na wizerunek naszej firmy wpływa w dużej mierze: sposób prowadzenia procesu rekrutacji atrakcyjność wykorzystywanych narzędzi opinia na rynku opinia wśród grupy docelowej nasza obecność na rynku social media strona internetowa Rekomendacje, opinie wśród naszych pracowników

12 Wizerunek firmy –gdzie rozpowszechniać, aby trafiał do grup docelowych Online: portale pracy Storna internetowa organizacji ( oferty pracy) Social media Nowe formy rekrutacji: viral, grywalizacja,

13 Edukacja w rekrutacji: współpraca z uczelniami, staże, targi pracy, dni otwarte w naszej firmie Wizerunek firmy –gdzie rozpowszechniać, aby trafiał do grup docelowych

14 Wizerunek firmy –gdzie rozpowszechniać, aby trafiał do grup docelowych Portale branżowe: Goldenline LinkedIn Kluczem w rekrutacji, poprzez portale branżowe jest: -Atrakcyjne przedstawienie oferty -Indywidualne podejście oraz treść skierowana właśnie do tego kandydata -Krótkie, ale trafne informacje o nas -Bieżąca komunikacja -Feedback

15 Dobre praktyki – skuteczna rekrutacja Luxoft

16 Hard Rock Cafe

HCL Technologies 17

Siemens 18

PODSUMOWANIE 19 1.Bądźmy świadomi zmian na rynku pracy 2.Wykorzystujmy nowe formy rekrutacji 3.Wdrażajmy zmiany tak, by nasz wizerunek był pozytywna marką 4.Opierajmy się na dobrych praktykach i wzorcach

Kontakt Martyna Ładkowska kom Jobhouse Sp. z o.o. al. Grunwaldzka Gdańsk tel fax