Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rodzaje pomocy w hospicjum.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
ROLA I ZADANIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ

PARAMETRYZACJA RYNKU ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Jak zapewnić pacjentom chorym na nowotwory prawo do głosu?
Kiedy liczy się każda sekunda
Badanie satysfakcji pacjentów
projekt poprawy jakości 2005
PIELĘGNIARKA Opiekuje się chorymi i niesie pomoc cierpiącym. Na zlecenie lekarza wykonuje różnorodne zabiegi, które pozwalają określić stan zdrowia pacjentów.
Pielęgniarka.
Zasady terapii Leczenie środowiskowe
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Kalkulacja kosztów, przychodów i ceny
Normy praktyki zawodowej
Elektroniczny Rekord Pacjenta = Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
MIEJSCA GDZIE SĄ PODEJMOWANE DECYZJE Z KIM ROZMAWIAŁEŚ? Z LEKARZEM, PRACOWNIKIEM TEGO ODDZIAŁU. Z LEKARZEM, PRACOWNIKIEM TEGO ODDZIAŁU.
STACJONARNA OPIEKA DŁUGOTERMINOWA W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM
19 lat pracy w oddziale ogólnopsychiatrycznym, w tym 7 lat kierowałam oddziałem Praca w poradni zdrowia psychicznego, również w PZP dla Szkół Wyższych.
PROGRAM MediCar Więcej niż assistance. Ubezpieczenie medyczne,
Warszawa, grudzień 2013 r. 16 programów 16 programów adresowanych do: 1.Kobiet w ciąży 1.Kobiet w ciąży – Szkoła Rodzenia - blisko odbiorców rocznie.
Zdarzenia niepożądane w praktyce pielęgniarki anestezjologicznej i intensywnej opieki. Szukanie winnych czy rozwiązań? Anna Zdun Warszawa
Współczynnik umieralności okołoporodowej 2006
Usługa medyczna i jej cechy
Choroba Przykład story-line na podstawie pomysłu J. Simon i J. Maissan
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
im. Marcelego Nenckiego
ZASOBY I WYNIKI SPZOZ PODLEGŁYCH SAMORZĄDOWI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO W LATACH
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ Wydział Monitorowania Świadczeń Opieki ZdrowotnejDział Analiz i Sprawozdawczości Warszawa, wrzesień 2006 Analiza migracji.
Información Privada y Confidencial propiedad de PALEX MEDICAL, S.A.U. Program Multimedialny do Opieki i Rozrywki Pacjenta AL. Jerozolimskie 42 lok. 17.
przygotowała: mgr Dominika Maj
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Dr n. med. Zbigniew Pawłowicz Dyrektor Centrum Onkologii
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Warszawie Sp. z o.o.
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
Tworzenie i funkcjonowanie dziennych domów opieki medycznej –konkurs w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój DEPARTAMENT FUNDUSZY EUROPEJSKICH.
Teleinformatyka w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu
Współdziałanie na rzecz SENIORÓW
ZAKRES I ZASADY PRZEKAZYWANIA DANYCH SPOSÓB ANALIZY KOSZTÓW ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ Aleksandra Świderska Wydział Taryfikacji Agencja Oceny Technologii.
ZMIANY W PAKIECIE ONKOLOGICZNYM
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie Od zakładu psychiatrycznego do psychiatrii środowiskowej.
Kwalifikacja chorych do OIT
Proces leczenia i powrotu do zdrowia dziecka, przebiega w naszej placówce pomyślnie, ponieważ w jednym zespole działają:
Jakość w opiece zdrowotnej Jerzy Hennig
Opiekun w domu pomocy społecznej Czas trwania nauki: 2 lata.
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 1 Na podstawie jakiego skierowania korzysta Panu/Pani z zabiegów fizykalnych? A.Zewnętrzne B.Wewnętrzne C.Prywatne.
Pielęgniarki a zarządzanie ryzykiem w szpitalu Beata Wieczorek-Wójcik Hospital Management, 21 czerwca 2013r. Warszawa.
1 Obecnie - 5,2 mld zł od 2015 r. 6,2 mld zł Zmiany finansowe dla lekarzy POZ Obecnie nakłady NFZ dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej wynoszą 5,2.
Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Kluczborku Szpital Vital Medic dr n. med. Ewa Trejnowska Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpital.
& PO WER nowe podejście do zdrowia psychicznego
Opieka psychiatryczna – spojrzenie pracodawcy
1 Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Praktyka orzekania i realizacji
Psychiatria Dzieci i Młodzieży – Kopciuszek Medycyny
DEBATA: Rzucamy wyzwanie cukrzycy. Walczymy o dłuższe życie z cukrzycą, dn , Sejm RP.
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
Szpital w Grudziądzu Marek Sikora – Wiceprezydent Grudziądza.
OPIEKUN MEDYCZNY KIERUNEK ZAOCZNY NAUKA TRWA 1 ROK.
Wymogi standardów akredytacyjnych
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.
Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
Struktura organizacyjna Szpitala
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
PIELĘGNIARSKIE WSPARCIE PSYCHICZNE CHORYCH U KRESU ŻYCIA
Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „TOPSOR”
Zapis prezentacji:

Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu 2013 rok Opracowała mgr Maria Rutkowska

Dziękuję pacjentom oraz personelowi Szpitala za udział i zaangażowanie w realizacji procesu badania stopnia satysfakcji z leczenia i pobytu w SP Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. Pełnomocnik Dyrektora d/s Systemu Zarządzania Jakością

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 1 Czy zapoznano Pana z kartą praw i obowiązków pacjenta? A.Tak B.Nie

SATYSFAKCJA PACJENTÓW - Pytanie nr 1

SATYSFAKCJA PACJENTÓW Pytanie 2 Czy w czasie pobytu Pana w oddziale prawa pacjenta są przestrzegane? A.Tak B.Nie C.Częściowo

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 2 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 3 Czy został Pan zaznajomiony z rozmieszczeniem poszczególnych pomieszczeń w oddziale? A.Tak B.Nie C.Częściowo

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 3 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 4 Czy podczas pobytu w oddziale pozyskał Pan informacje na temat ? A) Rozpoznania chorobyTak/Nie B) Leczenia szpitalnego Tak/Nie C) Przyjmowania leków Tak/Nie D) Profilaktyki Tak/Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 4 ABCD % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 5 Czy jest Pan zadowolony z opieki pielęgniarskiej ? A.Tak, zawsze B.Prawie zawsze C.Nigdy

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 5 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 6 Czy pielęgniarki podczas wykonywania zabiegów nawiązują kontakt z pacjentem? A.TAK a)Tak, poprzez miłą rozmowę b)Tak, odpowiadając na zadane pytania B.NIE

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 6 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 7 Czy lekarze podczas wizyty nawiązują kontakt z pacjentem? A.TAK a)Tak, poprzez zapytanie o samopoczucie; b)Tak, informując o dalszym przebiegu leczenia; c)Tak, inne; B.NIE

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 7 TAKNIE % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 8 Jak personel reaguje na prośby? A.Bardzo szybko B.Na ogół szybko C.Zbyt wolno D.Nie reaguje

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 8 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 9 Czy jakość posiłków jest zadowalająca? A.Tak B.Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 9

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 10 Czy według Pana w oddziale w sposób zadowalający Pana są spełnione oczekiwania w zakresie? A)organizacji czasu wolnegoTak/Nie B) Zajęć terapeutycznych Tak/Nie C) zabiegów pielęgniarskich D) zainteresowania lekarza E) pomocy psychologa

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 10 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A BCD E Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 11 Czy w oddziale miał Pan możliwość? A)oglądania telewizji Tak/Nie B)słuchania radia Tak/Nie C) czytania książek Tak/Nie D) czytania prasy Tak/Nie E) korzystania z telefonu Tak/Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 11 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI ABCD E Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 12 Czy w oddziale są spełnione Pana oczekiwania w zakresie kontaktu z rodziną, bliskimi? A.Tak B.Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 12 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 13 W czasie pobytu w oddziale opieka medyczna w opinii Pana była? A.Bardzo dobra B.Dostateczna C.Dobra D. Niezadowalająca

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 13 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI