XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt „Radosne Przedszkolaki” Termin realizacji wrzesień – grudzień 2008 Usługodawca Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy.
Advertisements

TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Jak pomóc dziecku w nauce?
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 7 Publiczne Gimnazjum nr 3
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Przedszkolak Pełen Zdrowia
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla KLAS III
Centrum Językowe Magic Land
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
CZEGO I JAK NAUCZYLIŚMY SIĘ NA JĘZYKU NIEMIECKIM Wie wir die deutsche Sprache lernten.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
„Mamo, Tato wolę wodę!” Raport z przeprowadzonych zajęć edukacyjnych w Oddziale Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 w Męcinie.
SamoGazetkaComeniusRząd czyli… O działalności w naszej szkole.
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Wymiana polsko-niemiecka
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
czyli kształtowanie logicznego myślenia u przedszkolaka
Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie.
Dobre Praktyki OK.
Junior Academy Przedszkole Językowe
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
KÓŁKO PLASTYCZNE „AKWARELKI” ROK SZKOLNY 2014/2015.
Gotowość szkolna Długotrwały proces przemian psychofizycznych, które prowadzi do przystosowania się dziecka do systemu nauczania początkowego. Zawsze.
Język obcy w przedszkolu
Specjalizacja logopedyczna. LLLLogopedia jest dziedziną wiedzy (nauką i pragmatyką dydaktyczną) o kształtowaniu prawidłowej mowy, usuwaniu wad wymowy.
Czasem trzeba poznać różne opinie na temat zdrowia i ruchu
Filologia germańska I rok II stopien 2015/2016. Informacje podstawowe Filologia germańska jest kierunkiem, w ramach którego uruchomione zostały następujące.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
Kodeks 2.0 Debata klasy 1 b Jak mądrze korzystać z komputerów i Internetu ?
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Programowanie dla każdego
VI kółko języka francuskiego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
TERAPIA PSYCHOMOTORYCZNA
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
O języku… Zajęcia w klasach I-III prowadzone są w większości w języku angielskim. Dzieciaczki początkowo mogą być nieco przerażone. Jakkolwiek, proszę.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Kółko języka francuskiego 2016
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu), budowanie dobrych relacji w grupie; -komunikacyjny: ; przywitać się, przedstawić członków rodziny i powiedzieć gdzie mieszkamy; wydawać polecenia -językowy: ; powtórzenie: mówienie o sobie, kolory, cyfry, poznanie części ciała. Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch Techniki: praca z obrazkiem, piosenka, mim, symulacja, zadania multisensoryczne, imitacja W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Dzieci losują postać z bajek, wcielają się w nią i przygotowują jej portret (malują kolorowankę wylosowanej postaci). Następnie ją przedstawiają: Je m'appelle.... Je suis..... J'ai..... Wymyślają dla tej postaci i narodowość i rodzeństwo, mówią gdzie mieszkają i czy mają jakieś zwięrzątko. Zabawa w postaci z bajek

Powtórzenie nazw członków rodziny za pomocą drzewa genealogicznego la mère le père la soeur le frère le grand-père la grand-mère

Uczymy się piosenki „Le rock’n roll des animaux”

Powtórzenie poleceń- Jeu du mirroir Dzieci wychodzą w parach na środek, reszta dzieci wydaje im polecenia: -Jeu du miroir: dzieci stoją naprzeciw siebie. Jeden rząd wykonuje gesty ilustrujące daną, dziecko stojące naprzeciw stara się wykonać te same gesty i odgaduje o jakie polecenie chodzi. -Dwójka dzieci stojących na środku wykonuje czynność za pomocą gestów. Pozostałe dzieci odgadują o jakie polecenie chodzi (Asseyez-vous !, Regardez !, Levez-vous ! Ecoutez !, Chantez !, Dansez!) Chantez !Dansez!Ecoutez !

Poznajemy części ciała

SZUBIENICA Nauczyciel podaje pierwsza i ostatnią literę słowa (kolory, przybory szkolne, członkowie rodziny) każde z dzieci podaje literę.

Wszystkie nowe słówka z dzisiejszych zajęć pojawiły się na naszej wieży Eiffla

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 10 czerwca Prowadzenie 1 godziny : Marzena Konkało, Martyna Czarnecka Prowadzenie 2 godziny : Martyna Czarnecka, Oksana Bakunowicz PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI