Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1. Stosunek Polaków do reklamy 3 Celem reklamy jest przekazywanie informacji o produktach i rozwiązaniach ułatwiających nam życie. Dzięki reklamie można.
Gdańsk miastem wolności.
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Województwo pomorskie –
Kolor i wielkość reklamy
Konferencja 28 listopada 2005 r. godz UM Tychy.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI to ogólnopolski program, który pomaga dzieciom w potrzebie. Dzieciom, które mimo młodego wieku mają za sobą.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Promocja terenów inwestycyjnych
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Konflikt – analiza wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach. mgr Anna Szyszkowska.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005.
Ankieta nt. wolontariatu
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
Baw się i ucz! Świetlica szkolna przyjazna uczniowi. PSP Połaniec
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
ANALIZA ANOVA - KIEDY? Wiele przedsięwzięć badawczych zakłada porównanie pomiędzy średnimi z więcej niż dwóch populacji lub dwóch warunków eksperymentalnych.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska.
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
Maciej Hawryluk Katarzyna Osiejewska Weronika Węglewska
Koło naukowe „Etyka w zarządzaniu” Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Opieka medyczna nad kobietą ciężarną i dzieckiem w województwie łódzkim – sukcesy i wyzwania, przed którymi stoimy dziś i jutro Łódź, 2 lipca 2015 r.
TAKI PEJZAŻ w Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi. 2.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Głos Polaków w sprawie wina
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Okno na Hooptymistyczny świat
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Zapis prezentacji:

Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi

Campaign Effectiveness Study Prezentacja przedstawia w jaki sposób Urząd Miasta Łodzi z niepodważalnym sukcesem promuje Łódź jako ekscytującą destynację, którą warto odkryć. Łódź wspólnie z BBC World News wypracowała serię 3 spotów reklamowych. Podkreślają one różnorodność kulturową miasta jako atut w drodze po tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Pierwszy film pokazujący Łódź jako miasto sztuki i mody, był emitowany na terenie Europy jesienią Dwa pozostałe, Łódź filmowa oraz Łódź miastem wydarzeń, zawładną BBC World News wiosną Chcemy zaprezentować poziom świadomości nt. Łodzi jaki został wygenerowany dzięki jesiennej kampanii Miasta. Pomiar przeprowadzony przez niezależny panel badawczy. Założenia wstępne:

Campaign Effectiveness Study Metodologia sondażu: Metodologia: Sondaż przeprowadzony przez zewnętrzny panel badawczy Badanie % odbiorców, którzy widzieli reklamę w stosunku do tych, którzy jej nie widzieli Online Zdefiniowana grupa docelowa: ogląda BBC World News przynajmniej dwa razy w tygodniu panel zawiera 20% menadżerów wyższego szczebla region Europy

Campaign Effectiveness Study Demografia badania Respondentami panelu AdScore byli w równej mierze mężczyźni jak i kobiety. Zanotowano największy udział grupy w przedziale wiekowym 25 – 44.

Campaign Effectiveness Study Demografia badania Respondentami badania AdScore w większości byli menedżerowie średniego i wyższego szczebla.

Campaign Effectiveness Study Skuteczność jesiennej kampanii Miasta Łódź. 3 na 4 respondentów odpowiedziało, że widziało reklamę Miasta Łodzi. To bardzo wysoki wynik.

Campaign Effectiveness Study Świadomość marki : Łódź Odnotowano bardzo dobry poziom świadomości wśród respondentów.

Campaign Effectiveness Study Pozytywny odbiór marki Nie tylko Ci respondenci, którzy widzieli reklamę pozytywnie postrzegają Miasto Łódź. Wśród grupy badanych, którzy jej nie widzieli, odbiór i uczucia jakie miasto wywołuje są neutralne. Ten stan rzeczy, wyraźnie demonstruje pozytywny wpływ kampanii reklamowej na odbiór marki Łódź.

Podsumowanie kampanii Kampania Łodzi osiągnęła wysoki pułap odbioru, gdyż obejrzało ją 10,9 miliona ludzi. Tym samym docierając do 43% odbiorców z zdefiniowanej grupy docelowej. Spot był widziany ponad 23 miliony razy, co daje średnią ekspozycję 2,2 na osobę. Region: Euro pa Czas trwania : 30 września – 25 listopada 2009 Liczba ekspozycji : 285 spot ów (średnio 5 spotów dziennie) Źródło : EMS + CEMS Lato BBC World NewsPopulation (000) CPT (USD)Impacts (000) Reach (000) Reach %Av. FreqSpotsCost (USD) All respondents45, ,400 BDMs7, ,400 Frequent travellers3, ,400

Kampania reklamowa Miasta Łodzi osiągnęła wysoki poziom, docierając do 10.9 miliona zamożnych Europejczyków. Odbiór kampanii był wysoki, gdyż 3 na 4 respondentów potwierdziło obejrzenie spotu reklamowego. Da się zauważyć znaczący poziom świadomości marki. 64% respondentów wie o istnieniu Łodzi. W opłacalny sposób, kampania reklamowa dostarczyła znaczący wzrost świadomości marki Łódź.Podsumowanie