Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Autor: Julia Kaczmarczyk-Piotrowska Pod patronatem Dziennika „Lasy Polskie” Poznań 2012 LEŚNE PRZEMIANY Program.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
Advertisements

Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Konferencja prasowa Zarządu Województwa Lubuskiego r.
WYCHOWANIE ESTETYCZNE DZIŚ
SZCZUPAK Szczupak pospolity, szczupak – szeroko rozprzestrzeniona, drapieżna ryba z rodziny szczupakowatych. Jej okołobiegunowy zasięg występowania jest.
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Działania podejmowane w zakresie edukacji ekologicznej w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju” przez Zespół Kształcenia Specjalnego nr 1 w Gorzowie.
Sztuka naiwna, prymitywna i ludowa.
Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem
Program aktywnej edukacji obywatelskiej promujący ochronę walorów przyrodniczo cennych regionów Polski Program aktywnej edukacji obywatelskiej promujący.
My favourite sportsperson is Justyna Kowalczyk.. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu Czwarty.
Gimnazjum nr 1 w Koninie Konin, ul. Benesza 2
Muzeum Warszawskiej Pragi ODDZIAŁ MUZEUM HISTORYCZNEGO M.ST. WARSZAWY PROJEKT NR 13 REALIZOWANY PRZEZ MIASTO ST. WARSZAWA.
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Usługi turystyczno-rekreacyjne świadczone w agroturystyce
WYMIEŃ PIEC GAZOWY NA POMPĘ CIEPŁA
Wizyta uczniów z Irlandii – Wizyta uczniów z Irlandii w ramach projektu Socrates Comenius.
Muzeum Kultury Ludowej
Technik architektury krajobrazu
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Stan edukacji leśnej w polskich szkołach
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
SZKOŁA W MIEŚCIE OTWARTA KONCEPCJA REALIZACJI PROJEKTU Szkoła Podstawowa Nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia Wrocław12 kwietnia 2012 r.
MIĘDZYNARODOWY PRZEGLĄD TEATRÓW WSPANIAŁYCH PROJEKT FINANSOWANY CZĘŚCIOWO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU INTERREG III A.
Najlepsi sportowcy ostatnich lat z Gimnazjum nr 3 w Żywcu.
Na terenie gminy Częstochowa
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE
KOŁO PLASTYCZNE.
Promowanie i wspieranie w środowisku twórczości
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Kliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 BOLESŁAWIEC
„Zielone płuca ziemi żagańskiej”
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.
„Tutaj wszyscy na Ciebie czekają…” Wolontariat w Hospicjum im. Aleksandry Gabrysiak.
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty.
Twórcy Ludowi Paszyna Rodzina Jasińskich
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
A RTYŚCI SĄ W PRZEDSZKOLU - ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH.
Czas na zdrowie podsumowanie działań Patronat honorowy nad projektem:
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
Organizacja roku szkolnego 2015/2016
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
K ONCEPCJA P RACY S ZKOŁY I P RZEDSZKOLA Dokąd zmierzamy?
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
Natura, kultura, nauka, przygoda... czyli o edukacji przyrodniczej w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie Dr inż. Julia Dobrzańska Dział Edukacji Muzealnej,
Fundacja Pracownia Nauki i Przygody. O Fundacji Działamy od 17 stycznia 2012 r. Naszą inspiracją była wiara w edukacyjną i wychowawczą siłę natury i przygody.
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
V URODZINY CENTERKA „SPOTKANIE ZE SZTUKĄ” Łódź, dn r.
REMONT BIBLIOTEKI MIEJSKIEJ W MRĄGOWIE FUNKCJONUJĄCEJ W CKIT.
TEATR, TANIEC PRZESTRZEŃ ARCHITEKTONICZNA,
Układ Tytuł Podtytuł.
Magdalena Abakanowicz
Pedagogika, studia II stopnia
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Klub Alternatywy Młodzieżowej
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
EDU-ART MIX czyli edukacyjne projekty artystyczne
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Podtytuł Układ Tytuł.
Rodzice i Ja – MY Projekt socjalny
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Zapis prezentacji:

Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Autor: Julia Kaczmarczyk-Piotrowska Pod patronatem Dziennika „Lasy Polskie” Poznań 2012 LEŚNE PRZEMIANY Program artystyczno-edukacyjny

O Programie: Program Leśne przemiany powstał w oparciu o autorskie warsztaty pracy z młodzieżą, dziećmi oraz seniorami. Przeniesienie pracy twórczej w leśną otulinę jest prowokacją do poznania rodzimej natury. Kształtowania uzdolnień plastycznych, kreatywnego myślenia oraz stosowania postawy proekologicznej. Program ma otwartą strukturę ze względu na ciągły proces ewaluacji. Przeznaczony dla grup zbliżonych metrykalnie i zespołów rodzinnych. Stanowi ważną cześć edukacji i uzupełnienie wiedzy z zakresu sztuki i wiedzy przyrodniczej.

MISJA: Adam Loret ( ) i jego życiowe credo: „Znaczenie gospodarstwa leśnego nie ogranicza się jedynie do strony ekonomicznej w życiu narodu. Las posiada jeszcze wiele niezastąpionych dla kraju właściwości … takich jak zabezpieczenie korzystnego wpływu lasu na klimat, gospodarkę wodną oraz zdrowie i kulturę ludności”.

STRATEGIE: Surwiwal czyli sztuka przetrwania. EDUKACJA przyrodnicza i artystyczna czyli ukazywanie prymitywnych form twórczości artystycznej dostępnych w naturze. Plenery tematyczne. Site – Specyfik czyli instalacje. Carving jako połączenie sztuki, wysiłku fizycznego, rekreacji. Eco art Stworzenie galerii Sztuki PRZEMIANY. Arteterapia

Cele: Kształtowanie twórczego myślenia Rozwijanie zdolności manualnych Poszerzanie wiedzy przyrodniczej Kształtowanie relacji społecznych Rozwijanie umiejętności artystycznych i przekazywanie wiedzy z zakresu sztuki Przenoszenie wzorów natury w projekty rysunkowe, rzeźbiarskie zależne od techniki (poznawanie technik artystycznych) Nawiązywanie do tradycji ludowych i dziedzictwa narodowego Sprowokowanie do alternatywnych metod spędzania czasu wolnego Poznawanie przyrody i sztuk (spotkania z przyrodnikami i artystami)

Efekty: - stworzenie miejsca przyjaznego spotkaniom - stworzenie galerii Sztuki PRZEMIANY - stworzenie oferty warsztatowej zajęć artystyczno - edukacyjnych - PRACOWNIE WYBORU - współpraca z pobliskimi ośrodkami kultury, skansenami, artystami ludowymi, z gospodarstwami agroturystycznymi - zaangażowanie Zielonych Szkół - stworzenie oferty dla artystów profesjonalnych

EFEKTY - wymiana z innymi placówkami o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym - stworzenie programów edukacyjnych - stworzenie bazy publikacyjnej w postaci internetowej lub wydawniczej - wypracowanie ścieżek edukacyjnych pod kontem gatunków chronionych, ścieżka kulturowo - historyczna, ścieżka przyrodniczo - artystyczna - aukcje prac - ewaluacja

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Fotorelacje: carving Jezioro liny 2012 Rzeźba Mieczysława Żebrowskiego – Dudziarz Rzeźba Wilhelma Feurhake –Ogień

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Fotorelacje: carving Jezioro liny 2012 Metoda pracy pilarką w określonym czasie. Sympozjum zrealizowane dzięki inicjatywie: Engelberta Wiemanna.

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Site Specyfik – warsztaty agrowczasy

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Site Specyfik

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Site Specyfik Warsztaty przeprowadzone w Chatce Trybulce w pobliżu TPN inspirowane wzornictwem góralskim oraz florą – kwiatami. Prymitywna metoda supłania kamienia.

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Rękodzieło Wzornictwo inspirowane lasem. Warsztaty w Gminnym Ośrodku Kultury w Komornikach. Praca z naturą – motywy ogrodowo – łąkowe.

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Rękodzieło Malarstwo na szkle. Warsztat inspirowany zanikającą techniką. Typowa dla Podhala i ulubiona przez dzieci i seniorów.

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Design Zabawki

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Design Oświetlenie

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Plastyka Obrzędowa

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Eco ART Prace sezonowe

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Zajęcia tematyczne: Biżuteria Motyw LNU. Motyw żołędzie. Technika suszonej samoutwardzalnej gliny, malowane.

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Zajęcia modułowe: rysunek

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu Drugi poziom Trzeci poziom Czwarty poziom Piąty poziom Plastyka Sezonowa

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspekt u  Szósty poziom konspekt u  Siódmy poziom konspekt u  Ósmy poziom konspekt u Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu O autorce: Julia KP (Julia Kaczmarczyk-Piotrowska). Absolwentka Liceum Plastycznego oraz ASP Wydziału Edukacji Artystycznej w Poznaniu. Dyplom z wyróżnieniem w zakresie sztuk plastycznych w zakresie pedagogiki sztuki. Praktyka pedagogiczna w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych. Studia podyplomowe w zakresie projektowania graficznego. Pedagog, wykładowca i kurator niezależny wystaw o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, oraz wystaw prac dziecięcych. Autorka felietonów o sztuce. Laureatka VIII Salonu Wielkopolskiego, stypendystka Marszałka Województwa Wielkopolskiego za projekt: "Formy Fraktalne" (ISBN ). Twórca projektów artystyczno-edukacyjnych i arteterapeutycznych; "Formy Fraktalne", "Widzę, Patrzę, Czuję", "Ogrody sztuki", "Obrazy Wielkopolski", "Leśne Przemiany", metody pracy zwanej ITERACJĄ. Realizowała autorski program z zakresu historii architektury wnętrz dla Regionalnego Ośrodka Edukacji dotyczący wzornictwa. Prowadzi warsztaty twórcze dla dzieci i dorosłych, oraz pracownię plastyczną i Galerię PIWNICA. Animator kultury w podpoznańskich Komornikach, współpracuje z Galerią Orbita w Poznaniu

Polecane Pozycje: 1. Jan Sokołowski – „Zwierzęta z mojego szkicownika” ISBN Urszula Pigułowska – „Las i jego mieszkańcy” ISBN Zbigniew Nienacki – ”Wielki las” ISBN Hanna Będkowska –”Gry i zabawy w lesie” ISBN Katarzyna Michalec –”Podnieś z ziemi i zrób” ISBN Ewa Hojecka –”Sztuka a natura” ISBN Praca zbiorowa - „W harmonii z naturą” ISBN Wita Szulc – „Arteterapia. Narodziny idei, ewolucja teorii, rozwój praktyki” ISBN Praca zbiorowa – „Podmiot. Sztuka – Terapia – Edukacja” ISBN

Program realizowano do tej pory w oparciu o autorskie warsztaty między innymi w: Gimnazjum bł. Marii Karłowskiej w Poznaniu, pKPS Polskim Komitecie Pomocy Społecznej, Mopr Miejskim ośrodku Pomocy Rodzinie, świetlicach socjoterapeutycznych, Regionalnym ośrodku edukacji, Ogrodzie botanicznym, Domach kultury, klubach seniora oraz Muzeum Narodowym – oddział muzeum Etnograficzne i innych… Dużą pomoc zyskał program poprzez wsparcie finansowe w 2010 roku w ramach stypendium marszałka województwa wielkopolskiego przy Projekcie Formy Fraktalne, który stał się zalążkiem powyższej prezentacji. Dziękuję za uwagę JKP!. Publiczna prezentacja projektu nastąpi w dniu 27 października 2012 roku podczas wykładów w Ogrodzie Botanicznym w ramach projektu: Puszcza Zielonka po horyzont. Foto: Archiwum JKP