Zmysł smaku. Zmysł smaku – odgadywanie smaku z zawiązanymi oczami Wybierzcie osobę, która jako pierwsza założy sobie opaskę na oczy i nie będzie podglądać.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Bądź bezpieczny i udzielaj pomocy”
Advertisements

Organizator: Szkoła Języków Obcych PASCAL. Whats your name? Uczestnicy siedzą w kole prowadzący wraz z pacynką Monster wybiera osobę którą chce poznać.
KALAMBURY.
Autor: Krzysztof Wolsa
Stowarzyszenie Sportowe Niepełnosprawnych „EUROINTEGRACJA”
PRZEMOC W RODZINIE…… to sytuacja ,w której ktoś wykorzystuje to, że ma przewagę nad Tobą - jest silniejszy, starszy i ważniejszy a Ty czujesz.
Szacunek dla siebie i innych
26 maja dzieci z IB zaprosiły do szkoły swoje mamy, aby podziękować im za trud włożony w wychowanie.
Bezpiecznie w wirtualnym świecie.
1 NARZĄDY ZMYSŁÓW M.Bartosiewicz, A.Kroma, D.Wertelecka, A.Zając.
Szkiełkiem i Okiem Fascynujący Świat Doświadczeń.
Czyli 14 lutego w klasie Ia. Dekorowanie sali Kilka osób tego dnia przyszło wcześniej aby przystroić salę. Efekt nie był zbyt powalający, ale liczą się
Lekcja r. Temat: Skracanie i rozszerzanie ułamków.
(zasłyszane w puszczy) Bajka pierwsza: - Stój głupia cipo! Idzie Czerwony Kapturek przez las, aż tu nagle wyskakuje wilk i woła: - Stój głupia cipo!
Przygotowanie powłoki przed nakładaniem. Mieszanie Powłoki Whitforda powinny być mieszane przed użyciem, zgodnie z opisem w dołączonym Product Data Sheet.
Projekt badawczy w gr. 3 - latków luty 2013
„Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” (J. Korczak)
RECYKLING– jedna z metod ochrony środowiska naturalnego. Jej celem jest ograniczenie zużycia surowców naturalnych oraz zmniejszenie ilości odpadów.
WITAM, JESTEM TIKUŚ!.
jako nauka eksperymentalna
Zasady bezpieczeństwa w sieci
„Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu,
Drużyna Kubusia Puchatka piecze babeczki z Delectą
Zboża zjadamy energię z nich mamy
Tajemnice ciała ludzkiego
Zablokowana woda.
D o w c i p y o blondynkach.
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
Bukiet róż Na Dzień Nauczyciela.
Bezpieczny Internet! Bezpieczny uczeń! Świadomy uczeń!
Doświadczenia.
Beata Pieńczykowska. Z okazji Festiwalu Nauki dostaliśmy zaproszenie od uczniów z ekozespołu, prowadzonego w naszej szkole przez Panią Krystynę Janus,
FIZYKA-DOŚWIADCZENIE
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
„Śniadanie daje moc” Nasze zdrowe śniadanie I-IIIA i I-VIB Zespoły edukacyjno-terapeutyczne Szkoła Podstawowa nr 3 w Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Węgorzewie.
  Wszystko zostało wymyślone, z wyjątkiem tego jak żyć.
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
SZWAJCARIA – Podróż do Basel.
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
JAK SIĘ UCZYĆ? ROZPOZNAJEMY SWÓJ STYL UCZENIA SIĘ
PROJEKT PRZYGOTOWANY PRZEZ CZŁONKÓW KOŁA MATEMATYCZNEGO POD KIERUNKIEM PANI MILENY MAKOWSKIEJ.
Kuchnia francuska krowa.
ZMYSŁY CZŁOWIEKA.
Pewnego dnia w Krainie Witaminek zdarzyła się straszna historia!
Forma Aktywności Społecznej !
Co to jest wolontariat? ?.
Moje najpiękniejsze miejsce na Lubelszczyźnie
Brak dźwięków zdolnych wytworzyć wrażenia słuchowe. Od hałasu wolę ciszę, wtedy wszystko lepiej słyszę !
Zmysły smak, węch.
Joanna Białokoz (l. 6.5) Uniwersytet Dziecięcy UMCS; Przedszkole nr 65 ul. M. Langiewicza 3A, Lublin Data przeprowadzania doświadczenia: Pali.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
1.Teleturniej „Trzymaj Formę” będzie rozłożony na 3 ciekawe etapy. 2.Zostaniecie podzieleni na 4 kolorowe drużyny 3. Każdy kto wykrzyczy prawidłową odpowiedź.
DOM. dom Podaj 3 słowa na literę P Co można robić w kuchni? Podaj 3 verbs.
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
Gramy w kalambury Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Motywacja do nauki. na początek nowego roku szkolnego.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci.
„Spotkanie w świątecznym nastroju”
Grupa 6-latków: - Jak rozpoznać zdrową żywność? - Skąd się biorą jajka? - Jak zmienia się jajko pod wpływem temperatury? - Sadzenie nasion - Rozpoznawanie.
PODRÓŻ.
Wpływ czytelnictwa na rozwój dziecka głuchego
Jak przekonać dziecko do jedzenia warzyw i owoców?
Dzień Bezpiecznego Internetu
Prosiłem Cię Panie o siłę, abym mógł osiągnąć sukces
Szkoła z klasą 2.0.
Nasza Drużyna Prezentacja programu rozwijania umiejętności społecznych realizowanego w Przedszkolu Integracyjnym nr 45.
Rok 2018 Rokiem Zbigniewa Herberta.
Tydzień zdrowego żywienia –owoce i warzywa.
Zapis prezentacji:

Zmysł smaku

Zmysł smaku – odgadywanie smaku z zawiązanymi oczami Wybierzcie osobę, która jako pierwsza założy sobie opaskę na oczy i nie będzie podglądać. Dajcie ochotnikowi jedną rzecz do spróbowania. Nie mówcie co to jest. Ustalcie to między sobą bez użycia słów, pokazując sobie co dacie ochotnikowi do spróbowania. Włóżcie to delikatnie do buzi ochotnika. Zadaniem ochotnika jest odgadnięcie tego co dostał do jedzenia. Zamieńcie się i niech kolejna osoba próbuje zgadnąć co dostała do jedzenia.

Zmysł powonienia

Zmysł powonienia – odgadywanie zapachu z zawiązanymi oczami Wybierzcie osobę, która jako pierwsza założy sobie opaskę na oczy i nie będzie podglądać. Dajcie ochotnikowi jedną rzecz do powąchania. Nie mówcie co to jest. Ustalcie to między sobą bez użycia słów, pokazując sobie co dacie ochotnikowi do powąchania. Zadaniem ochotnika jest odgadnięcie tego co dostał do powąchania, bez próbowania, bez jedzenia tego. Zamieńcie się i niech kolejna osoba próbuje zgadnąć co dostała do powąchania.

Zmysł dotyku

Zmysł dotyku – odgadywanie rzeczy jedynie na podstawie dotyku Wybierzcie osobę, która jako pierwsza założy sobie opaskę na oczy i nie będzie podglądać. Podajcie ochotnikowi worek. Zadaniem ochotnika jest wylosowanie jednej rzeczy z worka i odgadnięcie co to jest za rzecz. Zamieńcie się i niech kolejna osoba próbuje zgadnąć za pomocą dotyku co jest w worku.

Zmysł słuchu

Zmysł słuchu – odgadywanie dźwięków W tym zadaniu mogą brać udział wszyscy członkowie drużyny. Wszyscy członkowie drużyny zamykają oczy. N. prosi dzieci, żeby zgadły co to za dźwięk. N. rwie kartkę papieru lub potrząsa kluczami lub dzwoni dzwoneczkiem, tnie kartkę nożyczkami, stuka palcami o biurko, miesza wodę w szklance.