Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci."— Zapis prezentacji:

1 Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci

2 Live action “They are so many people starting in on this, and they might go hay-wire if they don't know how use live action in animating” Walt Disney

3 Do teatru Film z Dopeyem

4

5 Zwierzęta ● Pojawia się znaczący problem – zwierzęta muszą mieć ludzkie części ciała – ręce, palce, dłonie

6

7 Zasady ● Uszy są ważną częścią zwierzęcia (klucz do poznania sytuacji) ● Włosy (sierść) to klucz do poznania jak zwierze się czuje (płeć)

8 ● Dużo pokazuje ogon (agresja, zadowolenie) ● Kark – postawa, wojowniczość, złość, ● czujność ● Cały czas zachowujemy zasadę “squash and stretch”

9

10 Grawitacja ● Zasda: noga położona na podłożu podlega zgnieceniu (absorbuje siłę ruchu) ● Miki nie przestrzegający tej zasady

11 Rytm ● Dodanie rytmu Film z Mickey

12 Zasady ● Objekty, materiały mają różną wagę ● Dodatkowe rzeczy wpływają na wagę ● Waga jest widoczna w momencie jak obiekt ciągnie lub popycha inny obiekt Film z Mickey

13 Animacja elementów twarzy Oczy mówią wszystko

14

15 Oczy ● Oczy są najważniejszą częścią ekspresji, należy je rysować z dużą ostrożnością, jedna kreska może zaburzyć komunikację z odbiorcą 1 2 3 4 5 6 7

16 3 sposoby zmiany kierunku

17 Mrugnięcie

18 Twarz

19

20 Dialogi Film

21 Film przykład

22

23 Żółw i zając Złoty dotyk

24 Synchronizacja

25 Zasady dialogu ● Rozpoczynaj gest mówienie na 3 ramki przed nałożeniem głosu ● Kształt mówiących ust jest inny dla każdego bohatera ● Używaj tylko ważnych sprawdzonych kształtów ust ● Na końcu zdania, słowa staraj się zachować kształt ust, który odzwirciedla charakter ostatniego słowa ● Kiedy słowo musi być wypowiedziane długo, nie rysuj jednego kształtu ust ale dwa, drugi w zwolnionym tempie ● Jeśli musisz użyć oczu w dialogo zacznij nimi poruszać na 3 ramki zaczym pojawi się głos (ewentualnie 5)

26 Emocje Jak tchnąć w kreskówkowych bohaterów emocje? ● Historia ● Charakterystyczne elementy ● Poprzez ruchy

27

28 Emocje widowni Jak wzbudzić emocje u widza?

29 Widok z tyłu

30 Gra cieni

31 Cienie rzucane przez postać

32 Nakładki

33 Dramatyczny układ

34 Efekt animacji

35 Freeze z ruchem kamery

36 Dźwięki poza sceną


Pobierz ppt "Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci."

Podobne prezentacje


Reklamy Google