Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ 4.03.2016r. Budowanie Wizerunku W Sieci.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Advertisements

PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Katedra Marketingu Usług
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Marketing elektroniczny w turystyce
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Search Engine Optimization
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Odkryjmy razem - Allegro
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Technik Organizacji Reklamy
Network Literacy Katarzyna Chomicz.
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
W W W Łukasz Stochniał.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Google AdWords.
Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Innowacja w planowaniu mediów
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Okno na Hooptymistyczny świat
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Blogosfera.
9 TRENDÓW W PR.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ r. Budowanie Wizerunku W Sieci

O budowaniu społeczności Osiąganie celów biznesowych w sieciach społecznościowych Jak skutecznie pokazać markę w sieciach społecznościowych

Biznes

Ludzie chcą dzielić się tym co widzą oraz tym, czym w danym momencie się zajmują Zwiększy się liczba marek stawiających na obsługę klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych Kampanie będą nastawione coraz bardziej na nakłonienie konsumenta do zakupu danego produktu lub usługi z poziomu aplikacji Ludzie korzystają z portali społecznościowych naprzemiennie Większego znaczenia nabierają unikalne i wysokiej jakości treści dotyczące własnej oferty Livestreaming pozwala markom na wejście z klientem w pewnego rodzaju relację, w której klient czuje, że firma odkrywa przed nim wszystkie karty, nie mając nic do ukrycia, pozwala mu zobaczyć, jaka jest od środka. Obserwacje

Od czego zaczynam? Co chcę osiągnąć? Strategia Cele Budżet Sposób działania sieci Grupa docelowa Wybór kanału Sieci społecznościowej

sieci społecznościowe

Google+ 2,5 mln Facebook 17 mln Twitter 3,5 mln Instagram 3,2 mln Snapchat 1 mln Dane przybliżone. Źródło: socialpress.pl, wirtualnemedia.pl, Mega-Panel PBI/Gemius Youtube 16 mln Liczba użytkowników wybranych serwisów społecznościowych w Polsce

Największą zaletą marketingu w wyszukiwarce jest dokładna możliwość wyliczenia zwrotu z inwestycji reklamowej(ROMI). Jest to kanał marketingowy, który dają wymierne i łatwe do zmierzenia efekty. Płatność za efekt. Marketing internetowy Content marketing Marketing mobilny (geotargetowanie) Marketing w wyszukiwarce SEM Budowanie świadomości marki, pozyskiwanie szans, klientów i sprzedaż. Przekaz i forma reklamy mobilnej skupia się na tym, co dla użytkownika najważniejsze – kontekstowa informacja i personalizacja komunikatów marketingowych

Media społecznościowe to narzędzie marketingowe, których siła reklamowego oddziaływania opiera się na wiarygodności przekazu. Promowanie produktów i marek w serwisach społecznościowych pozwalają wykorzystać naturalne relacje towarzyskie do budowania i wzmacniania wizerunku firm. Marketing społecznościowy Użytkownicy mediów społecznościowych chętniej polecają ciekawe treści swoim znajomym i dzielą się opiniami na temat produktów, usług i akcji reklamowych, kiedy czują więź z marką. Marketing społecznościowy pozwala na stworzenie bliskiej więzi konsumenta z marką m.in. dzięki możliwości organizowania konkursów, angażujących treści i podtrzymanie bezpośredniej interakcji w czasie rzeczywistym.

Społeczność Społeczność Treści Treści Promocja Promocja Monitoring Monitoring Społeczność Społeczność Treści Treści Promocja Promocja Monitoring Monitoring NarzędziaKanał Marketing mobilny Marketing mobilny Marketing SEM Marketing SEM Content marketing Content marketing Marketing mobilny Marketing mobilny Marketing SEM Marketing SEM Content marketing Content marketing Hootsuite.com Hootsuite.com Brand24.pl Brand24.pl AdWords, Manager Reklam AdWords, Manager Reklam Analytics, Statystyki Analytics, Statystyki Hootsuite.com Hootsuite.com Brand24.pl Brand24.pl AdWords, Manager Reklam AdWords, Manager Reklam Analytics, Statystyki Analytics, Statystyki Geotargetowanie Geotargetowanie Kierowanie kontekstowe Kierowanie kontekstowe Treści dopracowane, unikalne, interaktywne Treści dopracowane, unikalne, interaktywne Geotargetowanie Geotargetowanie Kierowanie kontekstowe Kierowanie kontekstowe Treści dopracowane, unikalne, interaktywne Treści dopracowane, unikalne, interaktywne W mediach społecznościowych zyskują marki które aktywnie adaptują nowe trendy w komunikacji. W przekazie występuje oferta komercyjna jak również działania nie prowadzące bezpośrednio do osiągania zysku W ramach naszych działań odpowiadamy na potrzeby naszych klientów Cele strategiczne Cele operacyjne Koncentruję się na…

Social network

Facebook serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji.

Narzędzia: o Facebook for Business o Ads Manager, Power Editor o Messanger o Mention Kombajn dla marketerów Lajki, szery, komentarze Funkcje: o Automatycznie odtwarzane treści wideo o Różnorodność formatów reklamowych, zaawansowane statystyki o Profile biznesowe, tworzenie ofert, wydarzeń, opcja Kup teraz

YouTube serwis internetowy, który umożliwia bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie strumieniowe, ocenianie i komentowanie filmów.

Narzędzia: o Studio twórców: kreator wideo, transmisje live, o Kanał firmowy, bardzo rozbudowana analityka o Program partnerski YouTube Youtubersi … subskrypcje Funkcje: o Wyszukiwanie treści reklamowych w promowanych wideo o Promocja wideo w Google Adwords o Filmy sponsorowane, 4 formaty reklam

Twitter serwis społecznościowy udostępniający usługę mikroblogowania

Narzędzia: o Twitter Analytics, zamknięty system reklamowy o Głównie użytkownicy mobile, formaty reklam mobile o Rozszerzenie długości wpisów ze 140 do znaków Otwarte podejście do komunikacji ćwierkanie Funkcje: o Prosta zawężona forma komunikacji o Nawiązanie i utrzymanie kontaktu z użytkownikami w czasie rzeczywistym o Posty sponsorowane

Instagram fotograficzny serwis społecznościowy hostingu zdjęć

Narzędzia: o Kreator reklam, Power Editor, o Kampanie reklamowe zintegrowane z systemem Facebook-a o Stosowanie filtrów cyfrowych, Narzędzie Marquee Fotografia angażująca użytkownika lubimy, komentujemy Funkcje: o Łatwa i szybka obróbka zdjęć bez konieczności ingerencji grafika o 30 sekundowe filmy o Posty sponsorowane o Przekaz kierowany wyłącznie z urządzeń mobilnych

Google + serwis społecznościowy zorganizowany wokół kręgów znajomych ściśle zintegrowany z Gmail

Narzędzia: o Ściśle zintegrowany z Gmail i Google Moja Firma o Hangouts o Kolekcje Skoncentrowany wokół społeczności i zainteresowań kręgi Funkcje: o Narzędzie do zwiększenia rankingu stron w wyszukiwarce Google o Koncentracja społeczności wokół zainteresowań, sprecyzowana grupa odbiorców

Usługi Google Usługi wspomagające Narzędzia: o Analytics - narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW o AdWords - system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących o Search Console - darmowa platforma internetowa dla administratorów stron internetowych o Comsumer Barometer - narzędzie pomagające w zrozumieniu jak ludzie używają Internetu o Global Market Finder - analiza występowania słów kluczowych w różnych krajach świata

Snapchat aplikacja mobilna dostępna na urządzenia przenośne pozwalająca wysyłać krótkie filmy i zdjęcia z podpisami

Narzędzia: o Snapstory, Discovery o Automatycznie kasujące się zdjęcia i grafiki, 10 sekundowe filmiki o Filtry geolokalizacyjne Podziel się chwilą… snapy Funkcje: o Dobrze sprecyzowaną grupa odbiorców, możliwość niestandardowej formy komunikacji marketingowej o Budowanie pozytywnego odbioru firmy i skutecznego angażowania użytkownika

Podsumowanie

Zbadaj docelową grupę, do kogo konkretnie chcesz dotrzeć z przekazem reklamowym. Wytypuj sieci w której masz potencjalnie największe grono odbiorców. Zadbaj o jakość treści które publikujesz, zwróć szczególną uwagę na treści wideo, bądź w stałej komunikacji, analizuj statystyki, wprowadzaj ulepszenia. Przemyśl jaki cel chcesz osiągnąć angażując swój czas i pieniądze w działania w mediach społecznościowych. Opracuj strategię działania, określ cele. Wytyczne do działania

Platforma edukacyjna Platforma pomaga przedsiębiorcom wykorzystać potencjał sieci i odnieść sukces w Internecie, niezależnie od ich obecnego poziomu umiejętności i celów biznesowych. Program dla przedsiębiorców

1.Sprzedaż internetowa dla początkujących – 2 x 45min r. g.17:00 -Omówienie zasad działania serwisów Amazon, Ebay, Allegro, -Zakładanie kont w serwisach sprzedażowych, ustawienia parametrów -Przygotowanie do sprzedaży 2.Sprzedaż internetowa dla średniozaawansowanych - 2 x 45min r. g.17:00 -Opracowanie kompleksowej aukcji na sprzedaż, -Ustawienie parametrów: polityka cenowa, logistyka, -Obsługa sprzedaży, kontakt z klientem, łańcuch dostaw. Liczba miejsc stacjonarna: 20 Bezpłatne szkolenia

3.Podstawy obsługi serwisów społecznościowych - 2 x 45min. 2 x 45min r. g.17:00 -Facebook, Twitter, Google+:zakładanie profilu, edycja, ustawienie parametrów, -Dodawanie zawartości, ustawienia strumienia postów, ustawienia widoczności profilu, -Dodawanie postów, zdjęć, treści, -Zakładanie grup, pozyskanie i utrzymanie relacji 4.Twoja firma w mediach społecznościowych - 2 x 45min. 2 x 45min r. g.17:00 -Dobór strategii, wybór serwisów, określenie celów, dobór narzędzi, -Strony firmowe Facebook, Google+, -Budowanie społeczności, zasilanie zawartością, monitoring wyników. Liczba miejsc stacjonarna: 20 Bezpłatne szkolenia

Koniec Dziękuję za uwagę! Rafał Abramowicz Tel: franglle 2016