Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
W aptece pracuje stały, kompetentny i doświadczony zespół magistrów i techników farmacji, którzy służą Państwu swoją wiedzą i pomocą. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz asortyment spełnił Państwa oczekiwania. Jeżeli nie znajdują Państwo w naszej aptece on-line poszukiwanego produktu, prosimy o kontakt, a my postaramy się wprowadzić go do naszej oferty. Zapraszamy na stronę
Krok 1 – Wybór produktów Przeglądając listę kategorii, można również skorzystać z wyszukiwarki lub wybrać producenta, tak aby szybciej znaleźć interesujący Państwa produkt.
Przy każdym produkcie znajdą Państwo szczegółowe informacje na jego temat, klikając na dany produkt. Po znalezieniu szukanego produktu, należy dodać go do koszyka klikając w odpowiedni przycisk, jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone, wówczas proszę przejść do koszyka (prawa część strony)
Krok 2 – Zawartość koszyka W koszyku zobaczą Państwo wybrane przez siebie produkty, ich ilość i wartość. Klikając na ikonę x usuną Państwo poszczególne produkty z koszyka,
Kolejno należy wybrać odpowiadającą Państwu formę dostawy i płatności. Jeżeli posiadają Państwo bony upominkowe, wówczas należy wprowadź go w odpowiednie pole, aby otrzymać zniżkę. Po zaznaczeniu wszystkich obowiązkowych opcji, klikają Państwo „Przejdź dalej”
Krok 3 - Składanie zamówienia Jeżeli posiadają Państwo konto w naszej aptece, proszę wpisać login i hasło, a następnie kliknąć „ZALOGUJ SIĘ”, Z kolei jeśli nie posiadają Państwo konta, proszę wpisać w puste pola niezbędne dane w celu realizacji zamówienia i zalecamy utworzenie na stałe swojego konto, które znacznie ułatwi Państwu zamawianie w przyszłości jaki i korzystanie z kuponów promocyjnych i rabatów. Następnie kliknij „Dalej”
Jeżeli chcą Państwo aby zamówienie wysłać na inny adres, należy kliknąć w odpowiednią ikonę, gdzie wpisujemy poprawny adres. Należy pamiętać, aby zaznaczyć także opcje zgodności z regulaminem. Jeśli wszystkie dane są poprawne klikamy „Zamawiam” Na podany przez Państwa adres mailowy zostanie przesłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia lub anulowania zamówienia. Po kliknięciu „POTWIERDZAM” rozpoczniemy realizację Państwa zamówienia.
Następnie otrzymają Państwo od nas wiadomość z numerem konta, kwotą i danymi do przelewu (nie dotyczy formy za pobraniem) NALEŻY PAMIĘTAĆ ABY PODAĆ W TYTULE NR ZAMÓWIENIA o kolejnych etapach zamówienia poinformujemy Państwa drogą mailową. STATUS PRZYJĘTE – zamówienie potwierdzone przez Klienta STATUS ZAKSIĘGOWANO WPŁATĘ - zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie (w przypadku przesyłek za pobraniem - charakter informacyjny rozpoczęcia realizacji zamówienia) STATUS W TRAKCIE REALIZACJI – czas w którym przesyłka jest przygotowywana i pakowana STATU WYSŁANE – zamówione przez Państwa produkty zostały odebrane przez kuriera lub nadane w urzędzie pocztowym
Serdecznie zapraszamy