udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWArzyszenie zrównoważonego rozwoju i przedsiębiorczości społecznej
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
innowacyjna wielkopolska
STEPNICKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA NIE TYLKO DLA ORŁÓW
Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Joanna Skowron Kierownik Projektu Główny Inspektorat Sanitarny
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Dlaczego warto uczyć się języka francuskiego?
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Fundacja Inicjatyw Badawczo- Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie Ul. Drawska Warszawa Tel w Fundacja.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Projekt Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
„STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY MUZYCZNEJ
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Adam Lewandowski. Coraz bardziej potrzebujemy całościowych strategii i skoordynowanych działań ze strony wszystkich instytucji i osób zaangażowanych w.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Łeba, sierpnia 2012 Konferencja ogólnopolska: Perspektywy rozwoju infrastruktury społecznej na rzecz edukacji i aktywności osób starszych - rola.
Współpraca z organizacjami pozarządowymi miasta Leszna.
Grupa gimnazjalistów zrzeszona w Stowarzyszeniu Wspierania i Rozwoju Wsi "Ecoeurowieś" od 1 stycznia 2011r będzie realizowała Projekt "Szczawieńskie szybowanie".
Wspieranie współpracy metropolitalnej w nowej perspektywie finansowej
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
Program na rzecz poprawy warunków życia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w województwie podlaskim na lata Prezentacja założeń,
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Paweł Prokop 10 czerwca 2014 roku, Konin Innowacja na skalę kraju.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
Rola sektora samorządowego INNOWACYJNY ŚLĄSKI KLASTER CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH Rola sektora samorządowego KONFERENCJA ”FUTURE EU ENERGY MIX – WILL.
Projekt „Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej”
Przedstawicielstwo CzechTourism Warszawa
Projekt „Sprawna firma – promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w powiecie poznańskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Cele działalności prowadzenie działalności edukacyjnej i kulturalnej inicjowanie i pomoc w przedsięwzięciach edukacyjno – kulturalnych, w szczególności.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Roczny Program Współpracy Miasta Poznania z Organizacjami Pozarządowymi na 2015 rok.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Wyzwania rozwojowe Gdańsk 2030+
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
STOSUNKI PARTNERSKIE POMIĘDZY MIASTEM HEL
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji.
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Szkolne Radio Supełek.
Zapis prezentacji:

udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta

przygotowane materiałów reklamowych i wydawnictw promujących miasto jako miejsce atrakcyjne dla inwestorów i turystów (w różnych wersjach językowych) pozyskiwanie sponsorów dla miejskich działań promocyjnych współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji gospodarczej i turystycznej podejmowanie i inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Poznaniu wśród mieszkańców miasta i turystów kształtowanie wizerunku i marki miasta

stałe uzupełnianie i aktualizacja bazy danych o mieście, prowadzenie punktu informacji miejskiej

rozwój działalności punktów informacyjnych w najważniejszych miejscach Poznania (np.: Stary Rynek, dworzec PKP)

rozwijanie kontaktów z innymi miastami, samorządem wojewódzkim oraz samorządami powiatowymi, organizacjami krajowymi i zagranicznymi w celu wspólnych działań promujących Poznań i Wielkopolskę

współpraca na rzecz umocnienia roli Poznania jako miasta: kongresów i zjazdów międzynarodowych i krajowych budowa hoteli i ich promowanie w świecie dobra obsługa przyjezdnych wspieranie inicjatyw dotyczących inwestowania w poznańskie hotelarstwo

przygotowanie i koordynacja imprez promocyjnych we Poznaniu, w kraju i za granicami, informujących o potencjale naukowym, kulturalnym i gospodarczym miasta organizowanie też koncertów na miarę nie tylko krajową, ale i światową przygotowanie różnego rodzaju hal pod owe imprezy organizacja warsztatów nie tylko dla dzieci i młodzieży, różniej tematyki organizowanie pikników rodzinnych w charakterze wypoczynkowo-rekreacyjnym zajęcie się promocją konkursów poznańskich

Co najważniejsze! Podkreślanie i promowanie walorów miasta! Dziękujemy za uwagę.