udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta
przygotowane materiałów reklamowych i wydawnictw promujących miasto jako miejsce atrakcyjne dla inwestorów i turystów (w różnych wersjach językowych) pozyskiwanie sponsorów dla miejskich działań promocyjnych współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji gospodarczej i turystycznej podejmowanie i inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Poznaniu wśród mieszkańców miasta i turystów kształtowanie wizerunku i marki miasta
stałe uzupełnianie i aktualizacja bazy danych o mieście, prowadzenie punktu informacji miejskiej
rozwój działalności punktów informacyjnych w najważniejszych miejscach Poznania (np.: Stary Rynek, dworzec PKP)
rozwijanie kontaktów z innymi miastami, samorządem wojewódzkim oraz samorządami powiatowymi, organizacjami krajowymi i zagranicznymi w celu wspólnych działań promujących Poznań i Wielkopolskę
współpraca na rzecz umocnienia roli Poznania jako miasta: kongresów i zjazdów międzynarodowych i krajowych budowa hoteli i ich promowanie w świecie dobra obsługa przyjezdnych wspieranie inicjatyw dotyczących inwestowania w poznańskie hotelarstwo
przygotowanie i koordynacja imprez promocyjnych we Poznaniu, w kraju i za granicami, informujących o potencjale naukowym, kulturalnym i gospodarczym miasta organizowanie też koncertów na miarę nie tylko krajową, ale i światową przygotowanie różnego rodzaju hal pod owe imprezy organizacja warsztatów nie tylko dla dzieci i młodzieży, różniej tematyki organizowanie pikników rodzinnych w charakterze wypoczynkowo-rekreacyjnym zajęcie się promocją konkursów poznańskich
Co najważniejsze! Podkreślanie i promowanie walorów miasta! Dziękujemy za uwagę.